Wiem, napisałem to jako ciekawostkę
a tak a propo od kiedy do kiedy były produkowane 2350-2
Wszystkie znane mi 2350-2 pochodzą z 1975r.
a te z 77 i 76 to podróbki
chce się upewnić
Był to produkt rometa z 1975 roku którego powstanie i wypuszczanie na rynek było związane albo z chęcią urozmaicenia komarów o części ze sporta (kierownicę i siedzenie) albo chęć robienia pseudo sporta, bez baku
Albo dlatego że nie mieli części typowo komarowskich... Co tu gdybać. Części typowe dla 2350 na pewno mieli bo takie siedzenia szły też choćby do motorynek, a kierownice to wiadomo
ale przecież wciskany korek wprowadzono w 76
W 50-T-1 zakręcany korek baku był jeszcze w 1977-mym roku.
czyli dawali baki jakie chcieli
Niestety nie mam wiedzy na temat innych roczników. W sumie wiem tylko o roczniku 1975 -
http://www.jacomoto.pl/komar2350.html jest taki jak mój.
Tak patrzę na ten Twój model, rok 1977, domyślam się, po pokrywach silnika, w moim, klasyczne pokrywy S38, ale dlaczego masz korek baku nakręcany? skoro w 1975 roku był wciskany?
u mnie oba oryginały i wkręcane ???? czyżby pakowali co mieli na stanie niezależnie od modelu
Silniki wyglądają jak nowe
Nawet fajki z tego co widzę są te metalowe-przeciwzakłuceniowe jak za dawnych lat. (No chyba że to tylko imitacja)
To magneto nie będzie rdzewieć? Bo z tego co widzę to oszlifowane do gołego metalu.