Siema od dawna chciałem mieć ogara 200 no i wczoraj się trafił
Kupiłem za 150 zł z papierami
Byłem po niego 60 km. Ogólnie odpala ale do przeczyszczenia gaźnik bo długo stal. Przeskakuje kopniak i pali tylko z pychu (nie będę rozpoławiał, tylko jeździł tak jak jest) Dostałem koło 17 na tył bo siedzi 19, ale na 17 do wymiany jest opona więc jak kupię to założę org
Umalowane są na czarno, ale na obręczach widać chrom więc rozpuszczalnik i to zedrę. A na bębny i szprychy chrom w sprayu i powinno wyglądać przyzwoicie
DO tego jeszcze Wypolerowanie wydechu bo rdza powierzchowna jest. To co mnie najbardziej wkurza to wyrobione tulejki wahacza z tyłu przez co "dupa lata"
I wyrobione tulejki przednich lag. Jutro kupię o ile będą dostępne w sklepie i wymienię
Bo chyba to wina tulejek, no bo lagi proste, golenie też, a koło tak:
A po zdjęciu błotnika golenie powinny siedzieć sztywno? Bo moimi da się kręcić w lewo i w prawo
A no i jak się zdejmuje golenie wgl?
Całe życie na patencie
Zepsułem gwint na kraniku ale w nakrętkę wsadziłem
Czyszczenie
A tu chwilę po przywiezieniu, jeszcze brudny
Komentować, i pisać coś na temat tych lag bo mnie wkurzają xD Mam nadzieję, że to wina tulejek
Światła są?
Fajny ogar. Ale z opisu widzę że trochę rozklekotany.
Dorwałeś w podobnej cenie co ja 205
Golenie się wykręca z lagów
Światła ma
klakson nie działa
Bartus ok to będę musiał wykręcić
A jak zrobić, ze jak je wkręcę to są pod skosem, a nie jak patrze od przodu to nie są prosto tylko krzywo, a jak podkręcę bardziej to odbiją i tak wrócą do takiej samej pozycji
A no i zapomniałem napisać, że ogar ma wyrobiony gwint w głowicy i wystrzela świece
Wkrecilem na takie cośdo uszczelniania rur i na razie nie wystrzelił, ale jutro kupuję głowcę inną
A do 223 jaka jest najlepsza świeca? Bo wkręcona jest f95, a ja mam same f75 bo na takich mój 205 jeździł najlepiej
Co tak nie piszecie?
A no i prosiłbym, żebyście odpowiedzieli na to co pisałem w poprzednim poście
Co do świec to kwestia gustu! Mnie palił na championie ale potem coś mu odwaliło i zmieniłem na iskrę 95 a teraz mam 75 i lata jak szalony! Sprecyzuj co do tych lag???
laga na końcu ma tak jakby gwint tylko na sprężynę i jak wkręcasz lagę i dokręcisz silno to przeskakuje to normalne.
Świece kup Ngk lub bosch lepiej z boscha
Jutro kupię głowicę, tulejki lag i wahacza. Przeczyszczę gaźnik i zobaczę czy nadal tak bd, a jak nie to regulacja, bo teraz po przejechaniu się 500m gaśnie i trzeba mu pompować paliwo żeby zapalił
A tak wgl to w każdej ladze jest po jednej tulejce? Bo ja zdjąłem jedną lagę zeby zobaczyć i wyskoczyła laga ze sprężyną i jedna tulejka
2 lata na forum, ponad 1600 postów i zadajesz takie banalne pytania... szczerze to się nie spodziewałem,ale pomogę Ci trochę - w każdej ladze są 2 tulejki czyli łacznie jest ich 4 .Co do świecy ,to firma jest mało istotna,byle by była odpowiednia wartość cieplna - 7 lub f80 jeśli chodzi o iskrę .Oczywiście odstę[ między elektrodami 0,4 mm ,a nie prosto z pudełka do silnika i nagle 223 złom .
Wiem przecież, a pytanie dot lag po prostu dla tego że nie rozbierałem ich nigdy
Czyli dla tego na allegro dostępne sa tulejki z kołnierzem i bez tak ?
Tak, tylko przygotuj się, że trzeba będzie je rozwiercać.
Trochę roboty jest jak zawszę, ale spokojnie, powoli i do celu
(27-07-2015 22:51:06)ananas napisał(a): [ -> ]Tak, tylko przygotuj się, że trzeba będzie je rozwiercać.
Dlaczego? Nie będą chciały wejść na golenie?
Może być tak, że jak je na sucho wsadzisz na lagę, to wszystko będzie pasować, a jak już je wbijesz, to nagle będą za ciasne.