(13-07-2015 13:27:39)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Wygląd nie. Ale nie będzie oryginał.
Ja powiem lepiej po prostu się nie odzywaj jego chart i niech robi to co chce a jak tobie się nie podoba to nie wchodź na jego temat i nie komentuj bezsensownie .
Racja, i jeszcze bigbor 110.
Ja sugeruję, nie zmuszam.
Nie rozumiem, oryginalny silnik z plombami będzie sobie stał grzecznie na półce nieruszany w razie co, 50/4 będzie robione na silniku który dzisiaj kupiłem.
Ile ci rzeczywiście pali Chart na tym cylindrze?
(13-07-2015 13:12:06)kanilox napisał(a): [ -> ]I spalanie 5 na 100...
Spytajcie mateusza co jechał chartem przez Polskę.
Mało wiesz, to się nie wypowiadaj. Mateusz miał spalanie 2.8l/100 km jak jechał, a ogólne spalanie na 50/4 u niego to 3l/100
To byliście na tych dniach... Wyminęliśmy się. Chart świetny, jak zrobisz te 50/4 to będzie coś.
Dzięki
JGNZM, tego cylindra jeszcze nie mam, więc nie powiem. A tak w ogóle, to muszę zregenerować wał, więc myślałem o korbowodzie. Jak myślicie, seryjny wytrzyma tą moc? a jak nie, to od czego wstawić?
Korbowody były już tyle razy przerabiane że rzygać się chce.
Dobra, ostatnio z kaniloxem ogarneliśmy elektrykę, wszystko już działa. Jedynie problem jest z przełącznikami świateł, bo są maksymalnie wypalone. Zastanawiam się nad przełącznikami z simsona,
no chyba, że ktoś ma oryginały w dobrym stanie, to pisać . Chartem pojechałem na przegląd, który udało się przejść. Rozebrałem silnik przeznaczony na tuning, oddałem kapy do malowania proszkowego, kupiłem nowy tłok i wał, wysłałem cylinder do lagoona na 50/4 i szlif, oraz kupiłem nowe zawieszenie przednie, bo w starym laga była pęknięta
Jeszcze tylko nowe łożyska, i można składać silnik
A tak poza tym, to 8 sierpnia charta czeka dłuższa trasa, bo wybieramy się do Czech na motorowerach
(28-07-2015 23:10:44)ananas napisał(a): [ -> ]Dobra, ostatnio z kaniloxem ogarneliśmy elektrykę, wszystko już działa. Jedynie problem jest z przełącznikami świateł, bo są maksymalnie wypalone. Zastanawiam się nad przełącznikami z simsona, no chyba, że ktoś ma oryginały w dobrym stanie, to pisać . Chartem pojechałem na przegląd, który udało się przejść. Rozebrałem silnik przeznaczony na tuning, oddałem kapy do malowania proszkowego, kupiłem nowy tłok i wał, wysłałem cylinder do lagoona na 50/4 i szlif, oraz kupiłem nowe zawieszenie przednie, bo w starym laga była pęknięta Jeszcze tylko nowe łożyska, i można składać silnik A tak poza tym, to 8 sierpnia charta czeka dłuższa trasa, bo wybieramy się do Czech na motorowerach
To jest ta wyprawa co pisał michał, który ma te dwa simki?
Nie, to pomysł członków śląskiej grupy moplikowej
(29-07-2015 00:38:22)ananas napisał(a): [ -> ]Nie, to pomysł członków śląskiej grupy moplikowej
Hm, tak dokładnie to mój, ale spoko.
(29-07-2015 01:09:11)kanilox napisał(a): [ -> ] (29-07-2015 00:38:22)ananas napisał(a): [ -> ]Nie, to pomysł członków śląskiej grupy moplikowej
Hm, tak dokładnie to mój, ale spoko.
No pomysł że to Czech to twój, racja, ale zamysły wyjazdu na dłuższą wyprawę pojawiały się u nas dużo wcześniej. A co do wału, to kupiłem z gmoto, ale jeszcze nie wiem, jak wygląda, bo paczka czeka u cioci.