a dziękuję dziękuję, starałem się
ten styl też mi się właśnie podoba dlatego tak zrobiłem
chyba nie jest zwieśniaczony?
a i SERDECZNE DZIĘKUJĘ PANOM MODERATOROM LUB ADMINISTRATOROM ZA ZMIANĘ NAZWY TEMATU
Nie jest zwieśniaczony , jest super zrobiony powinny być takie odmiany gdy produkowali
jaki zwieśniaczony mi się bardzo podoba bo jest inny na tle pozostałych chartów
Wraz z przejechanymi kilometrami zwiększa się kultura pracy silnika, na początku chodził tak " metalicznie " a teraz chodzi już cichutko, to znaczy że pierścionki się dobrze układają i docierają, tak trzymać
Dzisiaj o 10 rano zapaliłem charcika żeby się powozić, zapaliłem, żeby zagrzać, chodzi sobie milutko na niziutkich obrotach, ja byłem w garazu, nagle słysze a on zgasł, myślę ocb, wychodzę, patrzę a on się przewrócił na bok bo stał na trawie, no to szybko podniosłem, patrzę kierunkowskaz połamany i błotnik pękł w bardzo kijowym miejscu, ale to się pospawa
Zdjęcia z dzisiejszego jeżdżenia w -3*C :
WSTAŁEM O 10 i ZASPANY OD RAZU SIĘ UBRAŁEM I NA MOTOR
zdjęcie o 10 rano, -3*C, jakieś 10 minut od obudzenia się :
Patrzcie jak ładnie przepala mieszankę, świeca w idealnym kolorze :
No i po zdemontowaniu błotnika tylnego, lampy i tablicy :
Komentować!
Szkoda ze pękł ten błotnik,trudo go będzie dostać ale jak mówisz ze będzie spawany to jest git.
Pospawam i od spodu dam blachę 1mm albo cieńszą żeby to docisło i nawet jej nie będzie widać
haha dzięki, błotnik już pospawany, lutownica w dłoń, kawałek plastiku takiego koloru, parę papierów różnej gradacji kończąc na wodnym, i godzinka czasu
Efekt :
TU OD ŚRODKA
:
Jutro porządne szorowanie po jeździe w błocie, pastowanie i smarowanie wszystkiego
Pozdro, a i bonus :
http://www.youtube.com/watch?v=e-fA-gBCkj0
Wkręca mi się ta piosenka ♥
no szkoda że te błotniki takie są i szkoda że nie produkują takich i ogólnie części do charta bo ten kto by produkował je to by miał zajebiste pieniądze ze sprzedaży
(03-12-2012 01:00:03)Marwerick napisał(a): [ -> ]no szkoda że te błotniki takie są i szkoda że nie produkują takich i ogólnie części do charta bo ten kto by produkował je to by miał zajebiste pieniądze ze sprzedaży
noo kasy by było
trzeba się by było brać za formy do nich- tylko jak to zrobić
powracając do wątku
wissner piękny chart
jak sprawdzisz v/max koniecznie pisz
może kiedyś byśmy się spotkali razem z olo1200 w Brzegu np???
Jak byście oczywiście chcieli.
Pogadać tak
Trochę kijowo ten chart wygląda.
Szkoda że przedni błotnik skrócony,myślałeś nad błotnikiem od simsona enduro?
Rozkręcasz silnik, wrzucasz kartery do wiadra, zalewasz woskiem, czekasz aż zastygnie, potem wyjmujesz i delikatnie rozłupujesz i... uwaga, uwaga... MASZ FORMĘ KARTERU DO 027!
A tak na serio to jakoś łączysz obydwa i w środek wsadzasz jakąś blaszkę żeby się nie złączyły i potem zalewasz. będzie ci i łatwiej rozłupać, i forma będzie lepsza
I szkoda że żeś ten błotnik połamał, bo ludzie płaczą, że ich nie ma, a ty se je od tak łamiesz i spawasz
(03-12-2012 19:20:08)Latos napisał(a): [ -> ]Rozkręcasz silnik, wrzucasz kartery do wiadra, zalewasz woskiem, czekasz aż zastygnie, potem wyjmujesz i delikatnie rozłupujesz i... uwaga, uwaga... MASZ FORMĘ KARTERU DO 027!
A tak na serio to jakoś łączysz obydwa i w środek wsadzasz jakąś blaszkę żeby się nie złączyły i potem zalewasz. będzie ci i łatwiej rozłupać, i forma będzie lepsza
I szkoda że żeś ten błotnik połamał, bo ludzie płaczą, że ich nie ma, a ty se je od tak łamiesz i spawasz
tylko uwaga!
jak rozłupiesz wosk to dupa z tego będzie
a poza tym plastik trzeba pod ciśnieniem do formy wtryskiwać.