10-02-2012, 23:11:09
10-02-2012, 23:17:45
No Kolego w koncu dales watek o swojej fajnej maszynie na forum. No i jak zawsze powtarzam zajebiaszczy!
11-02-2012, 00:00:46
Już wkrótce filmik z jazdy
11-02-2012, 12:14:55
no niemoge się doczekac .
Filmy z palenia gumy
Filmy z palenia gumy
11-02-2012, 13:00:46
(10-02-2012 23:07:56)Wissner napisał(a): [ -> ]Panie nie obrażaj pan nie jestem oszołomem
przecież nie obrażam tuning silnika jest w porządku wiele osób to robi min ja też w cytacie chodzi o tuning wizualny zawieszenie itp a ty masz przecież oryginał Pozazdrościć
11-02-2012, 17:54:45
Dzisiaj pierwszy raz się przejechałem, bosko to jeździ, buta ma nieziemskiego Przypłaciłem to prawie odmrożeniem palców ale warto było temperatura -15*C
11-02-2012, 21:25:39
na takim sprzęcie zawsze sie warto przejechać nawet w mróz
11-02-2012, 21:38:24
Czego się dla Romka nie zrobi
11-02-2012, 22:02:32
Ja tam codziennie jeżdżę, dzisiaj nawe T-1 testowałem o 18 po wymianie cylindra
12-02-2012, 12:47:26
No niby wszystko sie robi dla romka ale potem reumatyzm i strzykanie w kościach wiem co mówie bo jedziłem w zime i wgóle a teraz juz palcy nie czyje;/ (nie żebym przynudzał )
Ale Romecik bardzo fajny
Ale Romecik bardzo fajny
12-02-2012, 19:45:59
Fajny Charcik ja te ostatnio swoim jeździłem ale prosi się o wymianę gaźnika i tuning silnika
17-02-2012, 21:08:41
Dzisiaj znalazłem przyczynę nieprawidłowego działania silnika simmer od strony magneta był wywalony no i puszczał lewe
18-02-2012, 11:28:16
To Wissner czekam na filmik z jazdy
20-02-2012, 22:00:03
NOVOSTI NOVOSTI!
To tak:
Jeździłem dzisiaj, buta to ma, ogólnie fajnie chodzi wszystko okej, jeszcze to błoto i nowe opony błoto w górę leci wysoooko
ALE:
Krótko mówiąc, przestał mnie jarać tuning.
Co z tego że ja zakręcę go na każdym biegu do praktycznie 10500RPM osiągając przy tym niemałe(jak na rometa) prędkości, wahające się w granicach 80-90km/h skoro nie czuję tej przyjemności pyrkania sobie na niskich obrotach seryjnym charcikiem na III biegu? Tuning przestał dla mnie istnieć.
Także rodzi się NIU PRODŻAKT czyli ogółem składam drugi silnik :
100 % seryjny silnik, tylko że kilka rzeczy poprawionych
To będzie tak:
-Kartery od kolegi w idealnym stanie
-Nowy wał, ten z czarnymi przeciwwagami, wygląda solidnie, do serii idealny
-Nowe łożyska na całym silniku jakieś dobre
-Nowe śruby, na całym silniku będą imbusy
-Nowe simmeringi, uszczelki itp.
-Cylinder oryginał ZMD mam już upatrzony, do szlifu prawdopodobnie pójdzie i tak
-Tłok CX
-Skrzynia z poprzedniego silnika, zdynsansowana, ma być 0 luzów
Zmiany jakie mam zamiar zrobić :
-Wypełniacze na wale z jakiegoś lekkiego materiału ( mniejsza pojemność szkodliwa komory korbowej )
-Wszystko będzie idealnie zgrane ze sobą, kanały kartery-cylinder idealnie zgrane będą
-Odchudzony tłok, podcięty co do milimetra, żeby było idealnie
-Wszystko wypolerowane, denko tłoka, wewnątrz tłoka też, komora korbowa, kanały itp
No
Jeżeli aktualny zapłon ( elektronik ) będzie sprawiał problemy, załatwię sobie zapłon koniecznie w jak najlepszym stanie z komara od dziadka, wszystko wyczyszczę jak najlepiej, specjalnymi płynami itp i puszczę z dwóch cewek świetlnych ładowanie do mostka, także wszystko będzie z Akusia.
ODDAM TANIO CZĘŚCI Z POPRZEDNIEGO SILNIKA
CYLINDER Z CAŁYM OSPRZĘTEM (Nowy tłok) ( tłok, membrana, króciec ) 120 zł
Gaźnik oddam za 40 zyla
Filtr powietrza do tego gaźnika gąbkowy (Pasuje też do simsona) 15zł
Głowice do simsona nówkę 30 zł
Wał korbowy, minimalne luzy na stopie korbowodu, praktycznie niewyczuwalne, NOWA TULEJKA ZMD na górze, oddam za 30 dychy bo nie potrzebne mi to
Także pisać na PW lub GG : 11361479 , pospuszczam, mi to nie potrzebne a komuś się przyda z pewnością pozdro!
To tak:
Jeździłem dzisiaj, buta to ma, ogólnie fajnie chodzi wszystko okej, jeszcze to błoto i nowe opony błoto w górę leci wysoooko
ALE:
Krótko mówiąc, przestał mnie jarać tuning.
Co z tego że ja zakręcę go na każdym biegu do praktycznie 10500RPM osiągając przy tym niemałe(jak na rometa) prędkości, wahające się w granicach 80-90km/h skoro nie czuję tej przyjemności pyrkania sobie na niskich obrotach seryjnym charcikiem na III biegu? Tuning przestał dla mnie istnieć.
Także rodzi się NIU PRODŻAKT czyli ogółem składam drugi silnik :
100 % seryjny silnik, tylko że kilka rzeczy poprawionych
To będzie tak:
-Kartery od kolegi w idealnym stanie
-Nowy wał, ten z czarnymi przeciwwagami, wygląda solidnie, do serii idealny
-Nowe łożyska na całym silniku jakieś dobre
-Nowe śruby, na całym silniku będą imbusy
-Nowe simmeringi, uszczelki itp.
-Cylinder oryginał ZMD mam już upatrzony, do szlifu prawdopodobnie pójdzie i tak
-Tłok CX
-Skrzynia z poprzedniego silnika, zdynsansowana, ma być 0 luzów
Zmiany jakie mam zamiar zrobić :
-Wypełniacze na wale z jakiegoś lekkiego materiału ( mniejsza pojemność szkodliwa komory korbowej )
-Wszystko będzie idealnie zgrane ze sobą, kanały kartery-cylinder idealnie zgrane będą
-Odchudzony tłok, podcięty co do milimetra, żeby było idealnie
-Wszystko wypolerowane, denko tłoka, wewnątrz tłoka też, komora korbowa, kanały itp
No
Jeżeli aktualny zapłon ( elektronik ) będzie sprawiał problemy, załatwię sobie zapłon koniecznie w jak najlepszym stanie z komara od dziadka, wszystko wyczyszczę jak najlepiej, specjalnymi płynami itp i puszczę z dwóch cewek świetlnych ładowanie do mostka, także wszystko będzie z Akusia.
ODDAM TANIO CZĘŚCI Z POPRZEDNIEGO SILNIKA
CYLINDER Z CAŁYM OSPRZĘTEM (Nowy tłok) ( tłok, membrana, króciec ) 120 zł
Gaźnik oddam za 40 zyla
Filtr powietrza do tego gaźnika gąbkowy (Pasuje też do simsona) 15zł
Głowice do simsona nówkę 30 zł
Wał korbowy, minimalne luzy na stopie korbowodu, praktycznie niewyczuwalne, NOWA TULEJKA ZMD na górze, oddam za 30 dychy bo nie potrzebne mi to
Także pisać na PW lub GG : 11361479 , pospuszczam, mi to nie potrzebne a komuś się przyda z pewnością pozdro!
20-02-2012, 22:38:38
Ja myslalem ze tu juz nowy projekt się sadzi z tuningiem Charta czyli naprzyklad silnik MZ 250 ale coz ladny będzie oryginalny Charta Powodzenia