Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart 210 Enduro Tuning by Wissner
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
wissner widzę eleganckoBig Grin
Ty a ja mam taki problem ze swoim- po pierwszym odpaleniu i po ruszeniu na 1 przy prędkości 10km/h zaczyna troszkę przerywać, wbiję na 2 i zaczyna ciągnąć lepiej.
To jest normalne na zimnym?
A i jeszcze żłopie mi dużo pierun.
Jak możesz to powiedz czego to może być wina.
Gaźnik oryginalny MC14
Piękny chart .Pozdrawiam ;D
jak jesteś koło brzegu to wpadnij do Grodkowa to Ci pomogę ;D

a jak coś, że żłopie to za późno zapłon a przerywanie to świeca, kup nową NGK bo ta chodzi dopiero jak się nagrzeje Big Grin
a naklejkę " E " sam wyciąłem i ma ona oznaczać ENDURO Big Grin
ok jak będę już miał zamontowane kierunki to może wpadnę do Grodkowa.
no i jest filmik jak to chodzi! na cewkomodule z aprilii rv3 Big Grin
http://www.youtube.com/watch?v=qwX6gqwxi...e=youtu.be
Pozdro! :F
HALO LUDZIE Big Grin
Fajnie. Jakby się lepiej wkręcał. Smile
tego na razie nie oceniam bo łagodnie smyrałem manetkę, na pewno ma dużo więcej mocy bo jak bez strzału ze sprzęgła dałem w cipke to sie kanapa wysunęła z zawiasów do tyłu i prawie wypadła Big Grin
Tłok włożyłeś tylko dla tego że jest płaski czy on coś daje więcej?
Głowice planowałeś na tokarce czy na czym?
Z gaźnikiem jak, poprawił osiągi i zmniejszył spalanie czy podwyższył spalanie?
a mam takie pytanie:
- czy gaźnik z 4t poprawnie pracuje z 2t, czy jakoś to trzeba dobierać?
Tłok włożyłem dlatego że jest lepszej jakości, lżejszy, stop AK20, cieńsze pierścienie i są lepszej jakości, no i zniknął problem tj, hamowania silnika tłokiem.
Głowicę planowałem na tokarce, 5 mm bym raczej nie zjechał papierem ściernym na szybie, po za tym bym nie wymierzył dokładnie 5mm
Gaźnik jest dużo lepszy, chodzi sto razy lepiej, trzyma wolniutkie obroty, jest ssanie, pali dużo mniej no i fajnie się wkręca Big Grin
a sprawdzałeś v/max już?
Zdjęcia z dzisiejszego docierania :








Jak miałem sprawdzać jak nabiłem tym silnikiem jakieś 15-20 kilosów dopiero? Tongue
PROSIŁBYM MODERATORA lub ADMINISTRATORA o zmianę nazwy tematu na " Chart 210 Enduro Tuning by Wissner " skoro to już jest Enduro i nie ma 51/5M
Przepieknie sie prezentuje w tym stylu.Big Grin Super wszystko dopasowałeś. Szacun za takiego Charta
no fajny wygląda jak z fabryki tak zrobiony
po pierwsze Panowie wracam na forum

Po drugie Wissner odwalił fachową robotę !!! ; )
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Przekierowanie