wissner widzę elegancko
Ty a ja mam taki problem ze swoim- po pierwszym odpaleniu i po ruszeniu na 1 przy prędkości 10km/h zaczyna troszkę przerywać, wbiję na 2 i zaczyna ciągnąć lepiej.
To jest normalne na zimnym?
A i jeszcze żłopie mi dużo pierun.
Jak możesz to powiedz czego to może być wina.
Gaźnik oryginalny MC14
jak jesteś koło brzegu to wpadnij do Grodkowa to Ci pomogę
a jak coś, że żłopie to za późno zapłon a przerywanie to świeca, kup nową NGK bo ta chodzi dopiero jak się nagrzeje
a naklejkę " E " sam wyciąłem i ma ona oznaczać ENDURO
ok jak będę już miał zamontowane kierunki to może wpadnę do Grodkowa.
Fajnie. Jakby się lepiej wkręcał.
tego na razie nie oceniam bo łagodnie smyrałem manetkę, na pewno ma dużo więcej mocy bo jak bez strzału ze sprzęgła dałem w cipke to sie kanapa wysunęła z zawiasów do tyłu i prawie wypadła
Tłok włożyłeś tylko dla tego że jest płaski czy on coś daje więcej?
Głowice planowałeś na tokarce czy na czym?
Z gaźnikiem jak, poprawił osiągi i zmniejszył spalanie czy podwyższył spalanie?
a mam takie pytanie:
- czy gaźnik z 4t poprawnie pracuje z 2t, czy jakoś to trzeba dobierać?
Tłok włożyłem dlatego że jest lepszej jakości, lżejszy, stop AK20, cieńsze pierścienie i są lepszej jakości, no i zniknął problem tj, hamowania silnika tłokiem.
Głowicę planowałem na tokarce, 5 mm bym raczej nie zjechał papierem ściernym na szybie, po za tym bym nie wymierzył dokładnie 5mm
Gaźnik jest dużo lepszy, chodzi sto razy lepiej, trzyma wolniutkie obroty, jest ssanie, pali dużo mniej no i fajnie się wkręca
Przepieknie sie prezentuje w tym stylu.
Super wszystko dopasowałeś. Szacun za takiego Charta
no fajny wygląda jak z fabryki tak zrobiony
po pierwsze Panowie wracam na forum
Po drugie Wissner odwalił fachową robotę !!! ; )