okazja, wątpie że ruina
a z cieczą by było dodatkowo montowanie chłodnicy na którą totalnie już by nie było miejsca, i w ogóle
a tak to chcę klasycznego powietrzaka
Chyba że bym chłodnicę woził z przodu na kurtce
Cyklak- adaś, miał 70/6M w 027, później silnik od ts, tez przerobiony na 70
Jego chart gdzieś pewnie jeszcze śmiga, bo widziałem na pj inne konto jakiegoś młodego, który od niego go kupił
DT80 MX to fajny wybór jak na moje, sam o takim myślę za jakiś czas jak się 027 pobawie
Silnik ten będzie pasował stylistycznie, bo kąt cylka jest dość pionowy, mocowania podobne nawet i zębatka po lewej, duzo roboty nie będzie
Dobra, 027Tuning sprzedany za 3 stówy
silnik kupuje jutro od ziomka z Hondy MTX 80
To bedzie tak, 80ccm/13PS i 5 Biegów
i będzie można poszaleć
Rame będę zamykał, osprzęt się jakiś znajdzie, cyla podrasuje, spawaka zawijanego enduraska
będzie ŁOGYIŃ
To rozumiem życzę powodzenie w pracach
A na kiedy będą zdjęcia z prac :>
Zdjęcia będą jak tylko silnik przyjdzie i rozpocznie się przypasowywanie i w ogóle, będą zdjęcia, możliwe że będzie filmik!
pozdro
mozna wiedziec ile dales za ten silniczek ?
(10-03-2013 17:06:31)Wissner napisał(a): [ -> ]jakbym miał hajs to bym kupił. A charta sprzedać nie potrafię. Mam na oku silnik z DT 80 powietrze za ok. 3 stówki do negocjacji ]
Kocham te wasze lenistwo co do czytania postów
Coś gdzieś pisałe że chyba 300 zł
O Stachu G. mnie uprzedził
Ciekawie sie zapowiada 5 w charcie
(11-03-2013 20:57:20)MrF4k napisał(a): [ -> ]Ciekawie sie zapowiada 5 w charcie
A pomyśl jak by się ciekawie zapowiadała 6
AM6 to cholerne gówno, które jest drogie, nie ma mocy i jego biegi są krótkie jak siusiak karalucha8
a tu proszę, MADE IN JAPAN, 80ccm/13PS i 5 lub 6 biegów bo gość sam nie wie w końcu
i za tamten silnik również 300zł + wysyłka