08-03-2015, 18:31:11
08-03-2015, 18:48:44
Bezpośrednio po odpaleniu było ok. Ale po ok 5min pracy, po dodaniu nawet lekko gazu silnik rozkręcał się na maxa. W/g katalogu nie ma uszczelki pod głowicą,a ja ją dałem. Była w zestawie uszczelek do silnika. Zresztą na wcześniejszym zdJęciu widać ślady przedmuchów na cylindrze.
Wysyłane z mojego gt6500
Wysyłane z mojego gt6500
08-03-2015, 20:04:33
[attachment=8346] Jeszcze informacyjnie dla potomnych, Pronar 125/2, M1nsk Lider, MMV3 3.1135 Jak by go zwał, od typowego Minska 400A,B ma inny cylinder, kolano wydechu i na pewno kartery. Pokrywa dociskająca tarcze sprzęgłowe także jest inna.
08-03-2015, 20:21:35
Silnik masz identyczny jak mój 400b ja w 400a mam starszy typ silnika, w minsku b silnik ten nowszy którego posiadasz w liderrze różnią się wydechem i kolanie
Wysłane z mojego D2303
Wysłane z mojego D2303
08-03-2015, 20:38:46
Inny jest jest rozstaw szpilek, uszczelka pod cylinder od 400a do mojego nie pasuje. Skoro szpilki są inaczej rozstawione to kartery też tym muszą się różnić.
15-03-2015, 20:48:24
...ciąg dalszy.
Mimo że brakuje czasu coś tam się dłubie.
Znalazłem Starszego Pana który wyprostuje mi w tygodniu przednie koło.
A ja tym czasem rozebrałem motockl do malowania. Na pierwszy ogień poszły boczki, potem cała reszta. Nie jestem specjalstą w tej dziedzinie ale chcę sam to zrobić.
Narazie matowanie i podkład..[attachment=8423]
[attachment=8424]
A na rosyjskich stronach znalazłem taki wzór na szablon, myślę że coś takiego bądzie
na tym motocyklu.[attachment=8425]
Mimo że brakuje czasu coś tam się dłubie.
Znalazłem Starszego Pana który wyprostuje mi w tygodniu przednie koło.
A ja tym czasem rozebrałem motockl do malowania. Na pierwszy ogień poszły boczki, potem cała reszta. Nie jestem specjalstą w tej dziedzinie ale chcę sam to zrobić.
Narazie matowanie i podkład..[attachment=8423]
[attachment=8424]
A na rosyjskich stronach znalazłem taki wzór na szablon, myślę że coś takiego bądzie
na tym motocyklu.[attachment=8425]
19-03-2015, 12:08:08
Podoba mi się ten wynalazek.
27-03-2015, 23:46:29
Ech... ciągły brak czasu, ale może już w przyszłym tygodniu motocykl zostanie definitywnie złożony i gotowy do sezonu.
Właśnie ukończyłem malowanie. Kolor to RAL 6031 MAT. Niestety w piwnicy jest słabe światło tak że zdjęcie jest słabiutkie.
[attachment=8491]
Po złożeniu oczywiście wrzucę obraz całości.
Właśnie ukończyłem malowanie. Kolor to RAL 6031 MAT. Niestety w piwnicy jest słabe światło tak że zdjęcie jest słabiutkie.
[attachment=8491]
Po złożeniu oczywiście wrzucę obraz całości.
28-03-2015, 00:26:50
Czym malowane?
28-03-2015, 07:16:30
Niestety nie mam sprzętu do lakierowania także, wszystko robione lakieram w sprayu.
03-04-2015, 17:45:22
...no i prawie gotowy do sezonu:
[attachment=8572]
[attachment=8573]
[attachment=8574]
[attachment=8575]
[attachment=8572]
[attachment=8573]
[attachment=8574]
[attachment=8575]
03-04-2015, 18:24:54
Myślę, że fajnie wygląda kojarzy mi się ze strażą graniczną albo wojskiem
03-04-2015, 18:54:49
Taki był mój zamysł, żeby motocykl wyglądał na lekko militarny styl.
03-04-2015, 19:07:10
Zazdroszczę ci motocykla, świetnie wygląda
04-04-2015, 23:30:19
Dziś doszedl chyba już ostatni zakup do Minska.
[attachment=8581]
Akumulator 12v 5Ah.
Do tej pory ujeżdzalem motocykl bez baterii. W/g mnie instalacja jest w porządku. Nie wiem tylko jak będzie sprawowało się ładowanie. W moim motocyklu moduł prostujący prąd jest taki:
[attachment=8582]
Na tym forum wyczytałem że słabo radzi sobie z ładowaniem i lepiej wpiąć mostek prostowniczy. Choć z opisu wpięcia, widzę że jest wykorzystana poprostu tylko jedna dioda z mostku gretza.
Jutro zajmę się zalaniem i doładowaniem akumulatora.
Następnie zrobię pomiary ładowania i zobaczymy co dalej.
Tak przy okazji, dziś motorek przejechał ok 10 km - świeca po wykręceniu miała kolor brązowy. Tak że jest dobrze.
O, dopiero zauważyłem cenę na AKU 61,12 zł. Ja go kupiłem za 47,99 + 7,99 wysyłka PACZKOMAT.
[attachment=8581]
Akumulator 12v 5Ah.
Do tej pory ujeżdzalem motocykl bez baterii. W/g mnie instalacja jest w porządku. Nie wiem tylko jak będzie sprawowało się ładowanie. W moim motocyklu moduł prostujący prąd jest taki:
[attachment=8582]
Na tym forum wyczytałem że słabo radzi sobie z ładowaniem i lepiej wpiąć mostek prostowniczy. Choć z opisu wpięcia, widzę że jest wykorzystana poprostu tylko jedna dioda z mostku gretza.
Jutro zajmę się zalaniem i doładowaniem akumulatora.
Następnie zrobię pomiary ładowania i zobaczymy co dalej.
Tak przy okazji, dziś motorek przejechał ok 10 km - świeca po wykręceniu miała kolor brązowy. Tak że jest dobrze.
O, dopiero zauważyłem cenę na AKU 61,12 zł. Ja go kupiłem za 47,99 + 7,99 wysyłka PACZKOMAT.