tak pomalowany. Inaczej pewnie by zzółkł, co?
Hmm, też prawda xD W takim razie w Pegazie jest kremowy
Ale nie, że więcej takich korków nie ma, bo na pewno są.
może i są, ale seryjnie nigdzie takich nie montowali. A jeśli, to pokaż zdjęcie oryginalnego rometa z kremowym korkiem na wtyk
Ciekawe teorie, ale...
Ostatecznie okaże się, że to zwykły składak. Nie trzeba być inżynierem, mieć znajomości itp. żeby zrobić coś profesjonalnie, a nawet lepiej niż fabrycznie
Jutro spytam właściciela o historię, i wszystko będzie jasne
Ale myślicie ze wart 50zł?
Ja bym go brał nawet dla samej wysokiej głowicy
to chyba jakis kombinowany. Co to za śrubka na środku? No i nie kremowym,a aż tak chybanie zżółkł
Poprosiłam o to zdjęcie właściciela tego Komara tylko po to żeby pokazać, że są kremowe korki wciskane, a Ty dalej upierasz się przy swoim że nie ma i ten w Pegazie jest jedyny na świecie, unikalny i w ogóle
Wszystko okaże się niebawem . Pojade po jutrze do Pawła i pooglądamy to cudeńko i dokładnie sprawdzimy wszystko
Nie wiem skąd ta ekscytacja: spawarka, szlifierka, kilka rurek, wolna sobota, szwagier i skrzynka piwa. I mamy fantastyczny unikatowy projekt.
Na bank nie wyszło to z fabryki, typowe dzieło wioskowego spawacza artysty.
ziomek
ja miałem identyczny korek w byłej jawce mustang
Po prostu w fabryce zabrakło barwnika. I stąd biały korek.
Omg może ten wasz bizmesmen miał kolegę który wisiał mu hajs... A ten kolega był złotą rączką i przerobił sobie np pegaza na 2 miejscowy żeby jeździć np z żoną do pracy.. Zrobił go z tego co miał pod ręką. A że jego kolega bizmesmen kazał mu oddawać hajsy oddał mu w zamian tego "pegaza". Oto cała historia.