Ja jednak polecam 023, sam na takim zaczynałem. Mimo, że miałem możliwość złożenia silnika 019, kkupna 223, te 2 biego wystarczyły w zupełnosći. Na wieś/po osiedlu wystarczy bez problemu, i po mieście da się jeździć nie najgorzej. Silnik da się na kolanach rozłożyć, złożyć, i znaleść mase części z epoki nowych, co już nie jest ta proste w 019. A co do jawoskich, fakt, to jeździło o ile ktoś z pojęciem to ustawił, ale jak poprzednicy napisali, wszystko masz na odwrót, jak się odrazu nie nauczysz normalnego trybu jazdy, to po przesiadce z pierwszego jawoskiego na coś wiekszego/innego od nowa będziesz uczył się jeździć.
Ja tez polecam zacząć od 023 tez zaczynałem na takim .
A o co chodzi z tym jedzeniem bez sprzęgła?
Wbijasz biegi bez sprzęgła redukujesz bez sprzęgła strzelasz ze sprzęgła w taki sposób to rozwalisz każdy motór
To bez sprzęgła biegi wogóle wchodzą?
Jak sie umie zmieniac to nawet jest to zdrowsze dla silnika anizeli ze sprzeglem ale to sie sprawdza w motorach co maja przynajmniej te 5 biegow. Do scigaczy sa tzw quickshiftery ktore pozwalaja zmieniac biegi bez sprzegla
Wysyłane z mojego GT-S6500 za pomocą Tapatalk 2
Latos, Jawa 350 bodajże miała też zmianę bez sprzęgła
Tak wspomne tylko...
A więc uważam że temat można zamknąć z tego co wynika kupię to co będzie w ładnym stanie i w dobrej cenie i jeżeli będę o to dbał to będzie wszystko ok.
(12-01-2015 20:31:54)krystian276 napisał(a): [ -> ]Latos, Jawa 350 bodajże miała też zmianę bez sprzęgła Tak wspomne tylko...
Jawa miała tez sprzęgło w biegach
dokoładnie jak nacisnąłeś dzwignie biegów to tak jakbyś normalnie nacisnął ręką
podsumowująć jawa nie ma zmiany biegów bez sprzegło bo ma je tez w nóżce biegów ( automat sprzęgowy jest tam )
Mi chodziło, ze bez wciskania ręcznego dźwigni
Ja ze swojej strony polecam Ogara czy to 200 czy 205 sam ma 200 i jestem bardzo zadowolony