Chwila bo już się pogubiłem który silnik był przy którym i ile miał biegów?
Romet 50 t1 - silnik 019 - 3 biegi
Romet Ogar 205 - silnik 023 - 2 biegi
Ogar 200 - silnik 223 - 3 biegi
Aha już rozumiem, a z tego co czytałem to Romet kaniloxa to nie jest 50 t3?
50 t3 jest z silnikiem 023
Tak jak koledzy radzą, na początek lepiej jakiś polski silnik. Ja polecam 019, czyli 50-t1, jest mocny i jak będziesz używał sprzęgła to skrzynia się nie rozsypie. Mam ten silnik 2 lata i na nic prócz zapłonu nie narzekam
.
Możesz sobie kupić też Ogara 205. Jest tam silnik 023, który ma 2 biegi i wg. mnie jest mało awaryjny. Ogary są tanie i łatwo dostępne. Jestem rok młodszy od Ciebie i mam Ogara 900. Też mnie czeka nauka jazdy, ale to na wiosnę
(11-01-2015 12:01:07)maly napisał(a): [ -> ]50 t3 jest z silnikiem 023
Ciekawe jakim cudem jak to model który już praktycznie nie istnieje...
Lub nawet nie wyszedł z fazy prototypu..
Był prototyp do trialu albo motocrossu jak dobrze pamiętam w necie krążą zdjęcia
Dzięki ale lekko odbiegliśmy od tematu to w końcu który silnik jest lepszy 223, 019 czy 023
Jak dla mnie 023 będzie idealny na początek dla Ciebie, 019 nie miałem, ale jak okiełznasz 023 śmiało kupuj ogara 200. W 023 ustawisz na "oko" i jeździ jest dość łatwy w obsłudze i nie powinien sprawiać problemów.
Ja bym ci radził 019 zawsze 3ci bieg w nodze i jest mocniejszy
Właśnie też tak myślałem. A jak jest z awaryjnością obydwu?