Zabezpieczenia są wszystkie? Szkody wyglądają identycznie jak u mnie w charcie
Widzę że prace idą ostrą parą oby tak dalej Powodzenia i czekam na efekty z prac
Została już tylko najgorsza rzecz, oś wahacza
Coś się wymyśli.
Nie wiem czy lagi ruchome oddawać do chromu i bawić się w dodatkowe koszta :/
Części do chromu
Te twoje chromu nie są najgorszej kondycji . Nie lepiej przepolerować ??
Jak coś możemy się wymienić lagami , mam takie idealne do chromowania
Jak kupię pastę to przepoleruje
Serio . Twoich szkoda jest oddawać do chromu . To masz fabryczny chrom . Dziś zależy od zakładu ale jak źle przygotują powierzchnie to zacznie się łuszczyć . Był taki przypadek na innym forum że zaczął pękać po zamocowaniu .
Ale jak chcesz chromować mam lagi w kiepskim stanie , które należało by pochromować
Możemy się wymienić
Nie dzięki, nie chce większych kosztów
Chromuje resztę częśći, może w 300zł się zmieszczę. Nie wiesz gdzie najbliżej chromują u nas?
Podeślij co chcesz chromować .
Osobiście nic nie chromowałem wiem an czym to polega ale gdzie to nie wiem
No jak na razie to:
-sprężyny tylne
-osłony sprężyn
-kierownica
-jakieś małe pierdoły
-być może obręcze, bo o tych nowych nie za ciekawe opinie
I to chyba wszystko, może w 400zł się zmieszczę. A skoro wiesz jak to się odbywa, to wiesz może czy przed oddaniem mam zedrzeć stary chrom? Czy to już ich problem?
W sumie jak chcesz . Oni i tak to muszą wyszlifować czy odkwasić . Rozumiesz brudnego nigdzie nie dadzą(że się tak wyrażę )
Jakoś to wyjdzie z tymi chromami.
Na razie muszę uzbierać kasę na malowanie...
I w planach mam, aby do końca sierpnia pomalować wszystkie elementy. Wpierw muszę wybić ośkę wahacza a potem kupić bak łezkę. Bak, lampę i boczki oddaje tylko do piasku, potem sam pomaluje akrylem, a resztę w proszek.
Muszę jeszcze rozebrać amortyzatory
Jeden amortyzator udało się rozebrać, w kolejce jeszcze czeka drugi :/