Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Moc ogara.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam, mam problem otóż jestem w trakcie docierania ogara 200 - założyłem nowy tłok, to ogar jest bardzo słaby w jeździe pod górkę. Moc będzie się stopniowo zwiększać? Mam już 60km nabite. Miałem to samo z poprzednim tłokiem, więc go wymieniłem i myślałem, że sprawa zostanie jako tako rozwiązana, aczkolwiek jednak nie :/ Mam założoną 11z, aż się boję wiedzieć jak by było na 12z czy 13z.. Co poradzicie?
Silnik odblokowany/zablokowany?
Dobij do 100km, jeśli nic się nie zmieni będziemy myśleć. Możliwe że tłok musi dopiero się dotrzeć.
Odblokowany, tylko nie wiem czy tłumik jest, ponieważ jest on zaspawany. Rocznik 84 więc raczej tłumik powinien być odblokowany.
masz tylko 60km przejechane i już go męczysz
(09-05-2014 21:28:01)Marwerick napisał(a): [ -> ]masz tylko 60km przejechane i już go męczysz

Nie męczę go.. Po prostu musiałem jechać w te strony, a tam ostrzejsza górka jest, a za drugim razem jechałem na całkiem prostej drodze, gdzie po 1km się zaczynała górka, i miał problem z wjechaniem na nią na 3... Już nie obiorę tych tras..
Jak kupiłeś chiński zestaw to pozdro Big Grin
(09-05-2014 22:45:13)Barto5050 napisał(a): [ -> ]Jak kupiłeś chiński zestaw to pozdro Big Grin

o jak ja miałem na początku cziński zestaw 55ccm z cx to na dobrym oleju i chińskim wale dobrze jechał i nawet nie puchł tłok
(09-05-2014 22:45:13)Barto5050 napisał(a): [ -> ]Jak kupiłeś chiński zestaw to pozdro Big Grin

Chiński zestaw? facepalm Cylinder czeski na 100% , tłok raczej też czeski, tak zapewniał mnie sklep moton.....
Ponawiam wątek. Tym razem ogar jest mocny na 1 i 2 aczkolwiek na trójce wyciska max 49km/h. Docierałem go normalnie, ma lepszy zryw.. ale vmax ciagle podobny. Najśmieszniejsze jest to, że zmieniłem zębatkę na 12z i vmax sie nie zmienił, wcześniej posiadałem 11z.
Dobrze jest zapłon , może ma zamało paliwa ?
Jakby miał za mało paliwa to by przerywał, nie sądzisz? ^_^ Zapłon według mnie jest dobrze ustawiony. Mam pytanie, bo miałem poobijaną głowicę od pierścieni, więc zeszlifowałem to, czy takie niby "planowanie" głowicy też może byc tego przyczyną? Dodam jeszcze raz, ze na 1 i 2 chodzi dobrze.
Ja tam miałem tylko po wymianie pierścieni pojeździłem z 20km i moc już prawie taka jak była więc nie ma się co martwić Big Grin

PS. Jeszcze takie pytanie tłok dałeś 3p czy 2p ?
To nie ma znaczenia, ile jest pierścieni - na mocy sie nie traci. Ale posiadam 2p. Dominix nie wiem czy czytałes, ale dotarłem juz go..
Tlumik i kolanko dobrze wyczysc szczotka druciana, benzyna polej od srodka i podpal
Ja tak mialem i pomoglo
podpal , dupa nie podpal , jak chcesz wypalić kolanko to palnik i nic więcej i jest jak nowe
Stron: 1 2 3
Przekierowanie