Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Moc ogara.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Mam zaspawane łączenie pomiędzy kolankiem a tłumikiem. Jeśli wleję do środka benzynę i podpalę, to cały nagar się wypali? ile tej benzyny wlac? Zejdzie po tym chrom?
Jak masz palnik to lepiej palnikem. Benki wlej z 50-100ml i najpierw prrzeplukaj. Chrom powinien sie nie ruszyc.
Podpalenie prawienic nieda , a jak masz zespawane kolanko i tłumik to możetego wina , bo masz przypchany tłumik ,ja jak raz uszczelniłem to nie miała mocy
Joker co ty wgl gadasz liczba pierścieni nie ma znaczenia? Pozdro 600 ^^ Ma znaczenie i to duże!!!!!! Im więcej pierścieni tym większa siła tarcia! Im większa siła Tarcia tym gorsze wkręcanie sie na obroty. Im gorsze wkręcanie się na obroty tym gorszy v max!!
Tak czy inaczej pakowali tłoki na 3 pierścienie .
Wsycy się uparli że psełdo 60 ccm jest do d_py i tak się utarło !
sam założyłem zestaw 55ccm zrobiłem na nim ok 600 km ( dziennie po ok 30-35 km do pracy)
i jeszcze sie nie dotarł a jeżdżę ok 55-60 km/h
Ale wracając do tematu to mój przez ok 200 km też nie miał siły a teraz rakieta ( zdjecie cylindra z 1.07.2014 ) jak widać jeszcze się nie datarł

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Wypaliłem ten tłumik, trochę się dwójka poprawiła. Ale trójka to jakaś masakra, na dwójce wycisnąłem aż 42km/h a na trójce 47km/h przy dobrym wietrze.. Na 1 i 2 ogar to rakieta, ale trójka.. Macie jakieś pomysły? Btw. zmieniałem tylko tłok, cylinder był stary..
A na luzie dobrze się wkręca na obroty ?
jaki kolor świecy ?

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
42 jawka na dwójce? licznik ci dobrze mierzy? jakie masz zębatki?
jaki odcinek kolanka siedzi w tłumiku?
(01-07-2014 21:40:23)charper napisał(a): [ -> ]42 jawka na dwójce? licznik ci dobrze mierzy? jakie masz zębatki?
jaki odcinek kolanka siedzi w tłumiku?

na trzynastce dojdzie i do 50ciu km/h
(01-07-2014 21:54:41)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]na trzynastce dojdzie i do 50ciu km/h

O co tobie chodzi?

Kolor iskry niebieski, licznik dobrze mierzy, a coś nie gra? Za dużo? Za mało? Zębatka 12z.
Długośc kolanka w tłumika nieznany. Ale prawdopodobnie jest skrócony, poniewaz rocznik jest z '84
Na obroty dobrze się wkręca.
Daj mu jeszcze troche czasu , 60 km to troche mało jak na dotarcie tłoka z pierscieniami , poczekaj tak do 120-150 powinno sie poprawić , bo rozumiem że bez znaczenia czy cieply czy zimny to na 3 siły nie ma
Mnie to jara, że mam OGARA XD
Raflik co co co? Tłok na 3 pierścienie to naprawdę rzadko mialy pierwsze jawki ale nie ogary!
Joker a od kiedy zmienia się sam tłok podczas remontu? Jeszcze w 223? Cylinder z tłokiem jak są nowe to sie parują a jak jest stary cylinder to jest owalny mozna powiedziec a tlok jest calkowicie okragly wniosek?

Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Przecież już dotarłem chłopaki, trzeba umiec czytac.. Jeśli jest zrywny na 1 i 2 to nie jest to wina jakiegoś niedopasowania...
jest owszem bo na 3 potrzebuje najwiecej jakby paliwa po mojemu bo ma najwyzsze wysilenie...
A nie będzie to przez to, że szlifowałem lekko od środka głowice żeby "wygładzic" bo była poobijana od pierścieni?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie