Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Moc ogara.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Bez przesady, panowie...

Sam mam założony praktycznie nowy cylinder 55ccm Almotu. Fakt, pierwsze kilometry były odrobinę mułowate, ale nie dość, że to było może pierwsze 5-10km, to jeszcze nawet na trójce się zbierał. Teraz już normalnie się rozpędza, więc te gadanie, że jak tak muli to może się "poprawi" jak się dotrze to taka trochę wiara w cuda Wink

Co do Twojego problemu to miałem podobnie, tyle, że u mnie wystąpiło to w zasadzie po dotarciu (od dotarcia stopniowo było gorzej). Problem polegał na tym, że miałem nowy tłok i pierścienie, ale stary, nominalny cylinder, który miał nieznany przebieg. Mimo, że nie miał rys, to miał zapewne to słynne "jajo", czyli był po prostu zużyty. Rada? Daj cylinder do szlifu Wink
Co Ty do mnie rozmawiasz ???
właśnie rzadko kiedy były 2 pierścienie
Masz tu skan i policz ile pierścieni
2 razy w życiu miałem przyjemność zdejmować fabryczny cylinder po raz pierwszy i były 3 pierścienie , raz w jawce ( kaczka) i raz w Ogim 200


Mnie to jara,
że mam OGARA XD
KOlega wyżej dobrze gada , stary cylek i jak sie zmienia tylko tłok to moze być nawet ojedną setną milimetra miejszy i już będzie mułowaty , zroobić szlif pod tłok albo kupić nowy cylek z tłokiem
Włóż sam pierscień do cylindra i zmież luz , powinien być od 0,2mm do 0,7mm jeśli jest wiekszy to szlif

Mnie to jara,
że mam OGARA XD
Sorki, że tak długo nic nie pisałem - nie miałem czasu.

Zaraz sprawdzę ten luz w cylindrze, ale dziś zdecydowałem się zeszlifować spaw z tłumika i co się okazało? że kolanko jest przyspawane na równo z tłumikiem, czyli kolanko nie wchodzi do tłumika. Może być to tego wina?
Chyba nie, ale do testów poszukaj drugiego kolanka odpowiedniej długości i daj znać czy się zmieniło.
pierdolnił spawaka i dyfuzor od jakiegoś crossa i pod każdą górkę podjedzie Big Grin
Stron: 1 2 3
Przekierowanie