Patent Lagoona, narzędzia, materiały:
-kątownik o grubości 5mm
-kątówka z tarczą do cięcia i do szlifowania
-frezik z multiszlifierką
-wiertarka
-spray
no i śrubki, klucze to już nie piszę. Zacisk AJP z yamahy TZR 50, ma fabryczny lakier, więc nic nie maluję, bo jest bardzo wytrzymały, jedynie pompa od chinola
Super robota, wygląda fachowo
Słuchaj, a czy ty kiedyś nie byłeś o tatą w hurtowni AD na warszawskiej? Nie rozmawiałeś z takim gościem o nowym silniku do Charta i przeróbkach ?
Taaa...
Rozmawiałeś z moim tatom
Przyjechał do domu i mówi, że przyszedł jakiś gościu z synem i zaczęli rozmawiać właśnie o przeróbkach i wgl.
(07-07-2014 18:53:09)bartoszek5k napisał(a): [ -> ]
Taaa...
Rozmawiałeś z moim tatom
Przyjechał do domu i mówi, że przyszedł jakiś gościu z synem i zaczęli rozmawiać właśnie o przeróbkach i wgl.
Wiem właśnie
. Mówił że syn też ma Rometa i na tym forum jest.
A rozmawiałem o tym co trzeba przerobić pod 70 ccm
Spawaczek naprawde mu pasuje
Już ciul z efektem optycznym, jak jade to wszyscy się odwracają co tak zapierd*la
Rezo całkiem spoko na tym cylu jest, kolanko jeszcze skrócę mocniej pewnie, niech jeszcze wyżej kręci
Na tym cylu, to nowy/inny jakiś jest?
Robiłeś szlif u Kowalczyka na Bema?
Jak teraz ocenisz jego robotę?
Tak, szlif zrobiony na Bema, ocenić można nawet po zdjęciach, które są w poście z linku, jak jest okaże się po jakichś 2-3kkm, jednak moim zdaniem błędem jest wyjęcie honownicy bez uprzedniego zluzowania osełek, co powoduje pionowe rysy, a jak wiadomo, rysa pionowa przepuści nam jakiś tam procent kompresji. Póki co, to jest prawie nowe, więc jest ok, jak będę zdejmował kolanko to przyjrzę się gładzi
Krótko mówiąc, taki szlif powinien być ze dwa razy tańszy...