Było kilka rodzai tych alusów, np z blokadą na wystające bolce, do mojego akurat ten zbierak z foty pasuje.
I też do szerokich ramion?
(23-04-2014 21:12:21)Patryk82 napisał(a): [ -> ]I też do szerokich ramion?
Tak, cały czas mówię tylko o szerokich. Wąskimi nie ma sobie co głowy zawracać.
Hmm, no to mnie zażyłeś, zabierak na 4 szpilki jak w charcie wnet, te koła to wersja z bębnem z przodu lub pojedynczą tarczą?
Patryk znasz może v-maxa jak narazie swojego 50/4
?
Nie mierzyłem, wkładam teraz pseudo, na którym silnik kręci wyższe obroty, więc może jeszcze wycisnę go na prostej z gps'em w łapie i sprawdzę, ale nie liczę na więcej jak 80km/h
Pierwszy twój porting cylka 2T ?
Porting to poprawa seryjnych okien i kanałów, to moja pierwsza przeróbka, lecz nie robiona od zera i z tego też względu nie jestem zadowolony z niektórych rzeczy, jednak efekty i tak są dość ciekawe
Fajnie, fajnie ;F
Tłumik uszczelnij bo ładnie Ci pluje
PS. nie stawiaj Charta koło tego samochodu bo się ruda jeszcze przeżuci na bzyka
Ta, ten cyl ma zniszczone mocowanie i jak nie dać kleju to pluje masakrycznie, a nie miałem jakoś czasu i cały chart jest w kropkach czarnych.. Bus, faktycznie nie ma progów
A co z mocowaniem w cylku się stało
?
Żeby bolączka busa na Charta nie przeszła
Poza gwintami obecnie m8, to sam króciec u dołu jest jakby sklepany, więc bez dwuskładnika nie da rady jak widać
A jak tam z obrotomierzem i licznikiem?
Wiesz już jak to po podłączasz?