15-06-2014, 18:14:43
16-06-2014, 23:46:21
Odpalone, kawałek się karnąłem, ale póki co docierka więc nie sprawdzam jak to idzie
Jest różnica taka, że jedzie już z dołu w odróżnieniu od tego poprzedniego, pozdro
Jest różnica taka, że jedzie już z dołu w odróżnieniu od tego poprzedniego, pozdro
17-06-2014, 00:04:36
A z tyłu od czego masz zębatkę? Ile zębów?
17-06-2014, 00:13:46
Oryginalna od herculesa, 42z, szersza niż ori w charcie, równie szeroka jak ta przednia od chinola
17-06-2014, 13:57:24
z tyłu pasują też szerokie zębatki od chinola tyle ze po zmianie zbieraka od chinola, on oczywiście pasuje bez przeróbek
17-06-2014, 19:46:14
Idealnie pasują do charta te zabieraki z chiny? Tak czułem, nigdy nie mierzyłem
17-06-2014, 20:45:08
(17-06-2014 19:46:14)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Idealnie pasują do charta te zabieraki z chiny? Tak czułem, nigdy nie mierzyłem
Moge ci sprawdzić gdzieś za miesiąc bo teraz mnie nie ma w domu ale powinno pasować bo bęben koła jest taki sam, koła normalnie od ogra 900 pasują więc i zbieraki powinny pasować
17-06-2014, 23:28:24
Wszystko kopiują sukinsyny, sprawdzać nie musisz, bo i tak mi to zbędne, ale dzięki za chęci
18-06-2014, 14:27:47
Widocznie dobre rozwiązanie, nie skopiowali szwabskiego tylko nasze (wiem szwabskie podobne ale nie identyczne)
18-06-2014, 15:15:44
Ta, jeszcze powiedzcie, że Derbi skopiowało korbę z rometów tylko szerszą zrobili. Pewnie przypadek/zbieg okoliczności.
18-06-2014, 16:27:53
(18-06-2014 15:15:44)damian94 napisał(a): [ -> ]Ta, jeszcze powiedzcie, że Derbi skopiowało korbę z rometów tylko szerszą zrobili. Pewnie przypadek/zbieg okoliczności.
Tak...
Od charta może nie bo Chart górną główkę otwór miał 16mm, ale reszta rometów miała 15mm więc to od reszty, a te silniki już w latach 50 były
18-06-2014, 22:29:38
Ja bym był skory powiedzieć, ze to dezamet wzorując się na jakimś silniku zamontował taki korbowód, a że akurat w derbi znajdują się podobnych wymiarów to tylko uśmiech losu w naszą stronę. W sumie zabieraki takie jak w charcie można też spotkać w wielu starych japońcach małych pojemości, nie ma co się rozwodzić kto z kogo papuguje, ale śmieszne są takie momenty jak z tą zębatką, kompletnie inna epoka, inny silnik, a ona pasuje perfekto (tylko jest szersza)
Charcik się dociera, trochę podregulować jeszcze, może mniejszą dyszę dać, ale ogólnie efekt docierania jest mi bardzo przyjemny, bo orientacyjne spalanie oscyluje w granicach 3l/100km, więc można pośmigać
Charcik się dociera, trochę podregulować jeszcze, może mniejszą dyszę dać, ale ogólnie efekt docierania jest mi bardzo przyjemny, bo orientacyjne spalanie oscyluje w granicach 3l/100km, więc można pośmigać
22-06-2014, 19:21:59
No i znów się muszę denerwować, siada coś z układu zapłonowego, mam nadzieję, że skończy się maksymalnie na wymianie cewki wn/kabla/świecy, efekt taki, że iskra czasem zanika i silnik przerywa, może świece siadają, od gorąca? (sprawdzałem 3, iskra f80, f100 i bosh, bosh chodzi najlepiej).
Tak poza to prawie skończyłem hamulec, jutro kupuję śruby i wszystko składam, odpowietrzam i mam nadzieję cieszę się kosą na przodzie Uchwyt z kątownika 5mm:
Tak poza to prawie skończyłem hamulec, jutro kupuję śruby i wszystko składam, odpowietrzam i mam nadzieję cieszę się kosą na przodzie Uchwyt z kątownika 5mm:
22-06-2014, 20:56:15
Od czego jest ten zacisk ? Mocowanie to samo co u Lagoona , też takie zrobie
22-06-2014, 21:08:10
Wow Piękny charcik tylko pozazdrościć