15-04-2014, 23:30:19
15-04-2014, 23:44:43
Ty, kto tu się musi na kim wyżywać co? Ja Ci po rodzinie nie jade, to jest klasyczny przejaw niedowartościowania i może ciebie w domu nie lubią. Nie uważam siebie za wszechwiedzącego, ale jak czegoś nie wiem, to się nie rzucam i nie cwaniakuję, tylko szukam informacji.
Nie chce mi się już powtarzać, że każdy normalny człowiek w momencie przeróbki charta na 70ccm zrobiłby tak: http://lmgtfy.com/?q=chart+70#
Po czym pierwsza grafika to silnik adasia z cylem s70, który zrobił z 6 lat temu, co dałoby ci do myślenia, no ale najwidoczniej masz problem z radzeniem sobie z takimi podstawowymi czynnościami i liczysz tylko, że wszystko dostaniesz na tacy.
Co do tego czym jeżdżę, to już chyba ostatnia deska ratunku z twojej strony- tak, jeżdżę chartem o pojemności 55ccm, ale sam przerobiłem cylinder, głowicę, króciec, zastosowałem inny gaźnik, tłok, korbowód i wydech + gdyby nie temat na kircu mało kto by wiedział o korbie od derbi. Jak masz jakieś kompleksy, to sobie wstaw do charta bb130, tylko uwaga, bo raczej byłbyś pierwszym z taką przeróbką i nikt ci nie pomoże
Nie chce mi się już powtarzać, że każdy normalny człowiek w momencie przeróbki charta na 70ccm zrobiłby tak: http://lmgtfy.com/?q=chart+70#
Po czym pierwsza grafika to silnik adasia z cylem s70, który zrobił z 6 lat temu, co dałoby ci do myślenia, no ale najwidoczniej masz problem z radzeniem sobie z takimi podstawowymi czynnościami i liczysz tylko, że wszystko dostaniesz na tacy.
Co do tego czym jeżdżę, to już chyba ostatnia deska ratunku z twojej strony- tak, jeżdżę chartem o pojemności 55ccm, ale sam przerobiłem cylinder, głowicę, króciec, zastosowałem inny gaźnik, tłok, korbowód i wydech + gdyby nie temat na kircu mało kto by wiedział o korbie od derbi. Jak masz jakieś kompleksy, to sobie wstaw do charta bb130, tylko uwaga, bo raczej byłbyś pierwszym z taką przeróbką i nikt ci nie pomoże
16-04-2014, 00:02:58
nie nie szukalem. sadzilem ze oryginalne 70 mi starczy. ale za malo mi bylo. pytalem. nie bylo konkretnej odpowiedzi. nadal nie szukalem. kupilem w ciemno. a jak paczka doszla poszukalem w internetach.
co do gaznika. biorac na logike i patrzac na to jakim gm13 jest gaznikiem to ja sensu nie widze.
co do gaznika. biorac na logike i patrzac na to jakim gm13 jest gaznikiem to ja sensu nie widze.
16-04-2014, 00:30:29
A ja jeżdzilem na takich parametrach :
http://www.bikepics.com/pictures/1357862/
Szybkie to niebyło ale spokojnie wystarczało na simsona s51
http://www.bikepics.com/pictures/1357862/
Szybkie to niebyło ale spokojnie wystarczało na simsona s51
16-04-2014, 00:35:34
To jest 023? Na cylku sima. Odp jak możesz na privie
16-04-2014, 02:11:47
(15-04-2014 23:04:21)Taśma napisał(a): [ -> ]Trzeba być jeleniem debilem i wszystkim innym w jednym żeby myśleć o gm13 w 70cc.Myślisz że jaki gaźnik miały oryginalne 70? Albo bing albo 14MC, a już od tych gaźników do GM13F rozwierconego do 14,5 nie ma zbyt dużej różnicy.
Pewnie jeśli nie kupie żadnego sensownego gaźnika do tego czasu to zamontuje ten tylko dysze wymienię na np. 70
(15-04-2014 23:10:32)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Dellorto są godne polecenia, jeśli masz pieniądze to kupuj wersję z ssaniem ręcznym i się cieszWłaśnie nie mam pieniędzy, muszę szukać czegoś taniego i używanego.
16-04-2014, 11:25:19
Wtedy też nie miałem piniędzy i zamontowałem go tak na chwile, następnie jeżdziłem na 16n1 a pożniej zamieniłem się z dopłata za 19n1. Za każdym razem była róznica w przyśpieszeniu i prędkości. Więc mimo 2 okienek płuczących polecam 19n1.
Silnik przerabiany to 019
Silnik przerabiany to 019
16-04-2014, 19:39:33
(16-04-2014 02:11:47)kanilox napisał(a): [ -> ]Myślisz że jaki gaźnik miały oryginalne 70? Albo bing albo 14MC, a już od tych gaźników do GM13F rozwierconego do 14,5 nie ma zbyt dużej różnicy.
Pewnie jeśli nie kupie żadnego sensownego gaźnika do tego czasu to zamontuje ten tylko dysze wymienię na np. 70
Jedno że nigdy oficjalnie charta o pojemności 70cm3 nie było, były tylko silniki o tej pojemności zaprojektowane do motorydwanów, dwa zobacz sobie mapkę cyla tego silnika, one od początku były nastawione "na moc". Tak że nie sugerował bym się tym za bardzo
16-04-2014, 19:43:24
(16-04-2014 02:11:47)kanilox napisał(a): [ -> ]Myślisz że jaki gaźnik miały oryginalne 70? Albo bing albo 14MC, a już od tych gaźników do GM13F rozwierconego do 14,5 nie ma zbyt dużej różnicy.
Pewnie jeśli nie kupie żadnego sensownego gaźnika do tego czasu to zamontuje ten tylko dysze wymienię na np. 70
A Spójrz na kosiarki, nie mają one 14MC tylko chyba 16MC, bingi też nie były 1/14/206 tylko były1/14/208 , nawet króciec był większy pod tego binga Nięc tym się nie sugereuj. Gma nie polecam, jego to jeszcze zapewne Hitler pamiętam jest stary jak świat i dziadoski tak samo!
Ten gaźnik był w 70ccm http://allegro.pl/gaznik-romet-chart-70c...30586.html
16-04-2014, 21:26:12
(16-04-2014 19:43:24)stqc napisał(a): [ -> ]Gma nie polecam, jego to jeszcze zapewne Hitler pamiętam jest stary jak świat i dziadoski tak samo!
Ten gaźnik był w 70ccm http://allegro.pl/gaznik-romet-chart-70c...30586.html
Puki co moje motorowery chodziły lepiej na GM13F niż na gaźnikach bing 206, chiński k60b, 14MC i 16n1 więc to że jest stary nie znaczy że jest gorszy, jest nawet lepszy bo montowany w motorowerach Romet przez ponad 30 lat.
A co do tego gaźnika z 70 to racja, były montowane bingi z przelotem 15mm takie jak na tej aukcji. Co do 16MC to pierwsze słyszę.
16-04-2014, 21:35:22
MrF4K to ma jak dobrze pamiętam, nie oszukujmy się Romet był xxx lat zacofany dlatego tak ujowe gaźniki jak Gmfy dawali
16-04-2014, 21:40:03
(16-04-2014 21:35:22)stqc napisał(a): [ -> ]MrF4K to ma jak dobrze pamiętam, nie oszukujmy się Romet był xxx lat zacofany dlatego tak ujowe gaźniki jak Gmfy dawali
Tak dokładnie ja posiadam taki gaźnik w serii 50cc
16-04-2014, 21:46:49
16-04-2014, 21:48:39
Piękny cylinder do tego oryginalna głowica fajna sprawa
16-04-2014, 22:05:32
Oryginał oryginałem, ale i tak przydałby mu się porting tu i tam, możesz zmierzyć ile ma tuleja na dole średnicy?