Bartek wiadomo, że w gazie ale ten z najlepszej półki
Wiesz nie wiem nigdy nie miałem styczności z tym i muszę posiedzieć na forum Proble może coś się dowiem więcej
I takie podejście to Ja rozumien
Na gazie nie ma co dziadować,bo później to się nam odbije na wizytach u gazowników itp.
Na pewno nie trafi instalacja za 1500 zł bo to wiadomo można założyć do 8V (kolega założył w astrze taką i sobie chwali, jedynie co to padł mu przełącznik z benzyny na gaz i tyle)
Myślałem nad wtryskami Staga lub BRC.
Ostatnio przeglądając allegro natknąłem się na Cali z 1992r kompletny golas z automatem. Fakt z wierzchu zadbana się wydaje i ma malutkie ogniska korozji na nadkolach. Cena coś ok 3 tyś. Tylko ten automat ehh..
Stag lub BRC to sterownik gazu jest,a nie wtryski. Wtryski,parownik itp to komponenty które się dobiera w zależności do potrzeb. Wtryski można dać Hany,Valteki,OMVL lub inne jakieś inne. Instalacje Stag, brc, kme są godne polecenia. Ja miałem gaz w pierwszej cali na śrube
chyba lovato i nie narzekałem oprócz ciut mniejszej mocy na gazie. Później już sekwencje Staga 300 i właśnie BRC. Przy gazie oprócz wymiany filtrów i regulacji nic innego nie robiłem,a instalacje miały już po kilka lat. Aktualnie w Omie mam gaz LandiRezo i powiem tyle że serwis troszkę kosztuje
i wymieniałam już wtryskiwacze bo stare się wystrały czujnik temp gazu. A tak to nie narzekam i na hamowni na gazie wypluła 218km
(28-01-2014 14:40:11)Bartek.K napisał(a): [ -> ]Stag lub BRC to sterownik gazu jest,a nie wtryski. Wtryski,parownik itp to komponenty które się dobiera w zależności do potrzeb. Wtryski można dać Hany,Valteki,OMVL lub inne jakieś inne. Instalacje Stag, brc, kme są godne polecenia. Ja miałem gaz w pierwszej cali na śrube chyba lovato i nie narzekałem oprócz ciut mniejszej mocy na gazie. Później już sekwencje Staga 300 i właśnie BRC. Przy gazie oprócz wymiany filtrów i regulacji nic innego nie robiłem,a instalacje miały już po kilka lat. Aktualnie w Omie mam gaz LandiRezo i powiem tyle że serwis troszkę kosztuje i wymieniałam już wtryskiwacze bo stare się wystrały czujnik temp gazu. A tak to nie narzekam i na hamowni na gazie wypluła 218km
Ja tam w gazie nie jestem obcykany
Ale dzięki za wytłumaczenie. Z tego co wiem to też 2 razy do roku wymienia się filtr powietrza
Jak na gazie to bardzo dobry wynik i te 218 kucy jest czym pociągnąć
A ile spala Ci gazu ?
Filtry w gazie producencie zalecaja chyba wymianę co 30 tyś km,ale mogę się mylić. Ja wymieniam co 10 tyś razem z olejem w silniku. Ile spala ?
Zależy jak się jeździ
Po mieście 15L spali spokojnie, a na trasie jadąc tak 80 to do 10L udaje mi się zejść. Ogólnie na trasie te 12L spali wszystko zależy od sposobu jazdy
Czasem i z 20L spali jak dostaje po dupie
Gaz prawie 3 zł to jeszcze tragedii nie ma
A jakby przyszło takie spalanie na benzynie to by było ciekawie z kasą
Na razie nie narzekam na spalanie
Benzyny w mieście paliła mi z 12L i więcej. Na trasie ok. 10L Spalanie na benzynie sprawdzałem tylko raz
Weź się temu tyłkowi przyjrzyj solidnie bo klapa średnio spasowana z nadwoziem.
A co byś powiedział na Audi 80 b4 coupe (lampy soczewki) z silnikiem 2.8 + gaz ;-) ? Nie ma nic lepszego. Ja już zbieram kasę ;-)
(28-01-2014 20:27:17)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Weź się temu tyłkowi przyjrzyj solidnie bo klapa średnio spasowana z nadwoziem.
Na zdj tego nie wyłapię ale jutro zdam relację z oględzin co i jak
fakt 2.8 silnik ale opłaty swoje. Na razie szukam z silnikiem 2.0
Auto chcesz rejestrować na Siebie? Masz jakieś zniżki? Wybierając odpowiednią firmę, płacę ponad 400zł więcej na rok za silnik 3.0 niż kolega za 2.0. Gdybym zarejestrował na na przykład mamę (nie mającą żadnych zniżek) płaciłbym 1100zł. Czasami nie jest dużo drożej, zależy to też od lokalizacji..
Zniżki mam bo jestem jako współwłaściciel i po paru latach wszystkie zniżki przechodzą na tego współwłaściciela. A auta wszystkie ubezpieczamy w Warcie.
To może podejdź do agenta ubezpieczeniowego i zorientuj się jaka różnica w cenie będzie. Nie zawsze musi to być ogromny pieniądz.