Witam,znudziła mnie zwykła jazda Komarkiem i zachciało mi się stuntu,jako,że nie miałem styczności z tym nigdy,chciałbym o porady,co przerobić w komarku.Jakie techniki na początek najlepsze itd. Jestem zielony.Wczoraj próbowałem i Komarek po zmianie zębatki idzie bez problemu,tylko gorzej z balansem,z tyłu wyciąłem w bagażniku te dwie blaszki podłużne by tam nogą się podpierać,ale raczej będę musiał coś dłuższego wykombinować.
chłopie zostaw komara to nie jest do stuntu to jest ZABYTEK jak chcesz stunt kup sobie jakiegoś piździka (kibel chiński) a to zostaw w spokoju
ja myśle podobnie jak Fosa...
no to dobrze myślisz niech poczeka kilka lat ... to go opchnie
a tak bedzie płakał że go zarżnął
Płakał ? Jak już to może się zatrzeć poza tym nie ma co już się zepsuć,bo był remontowany
A koszt szlifu i nowego tłoka to wydatek 50 złoty.Zresztą mój komar to bd robił z nim co mi się żywnie podoba
Także nadal czekam na jakieś konkretne odpowiedzi
Tak na marginesie,szkoda mi kasy na kibel chiński wydać około 3 tysięcy
Jak mogę komarka nawet i zajeździć,a naprawie go za 100 złoty
Jakbym mieszkał bliżej to sam bym wziął bo szukam Komarka dla siebie...
Oczywiście na oryginał...
No oryginał ramę mam,ale silnik na nowych częściach składany
Niektóre made in china,nie narzekam,nic nie stuka,nic nie szumi
Nie wiem czemu inni są tak sceptycznie nastawieni do dzisiejszej produkcji
Spuść powietrze w tylnym kole, i tyle możesz zrobić. Reszta to balans ciałem i nauka.
Tylko nie zdziw się jak Ci nie wytrzyma wałek zdawczy .
jak dla mnie napis 'made in china' może być tylko na sajgonkach (chociaż nie są z chin)
hehehe
Komar już przeszedł 3 dni katowania i nic mu nie jest
Vladimir ty tak na serio ?
no jak mniej powietrza bedziesz miał to lepiej cie utrzyma na tylnim kole, tylnią zębatkę większą, a tak to poza tym raczej nic nie zrobisz, musisz sie uczyć, a jak chcesz wiecej informacji to polecam ci gościa o nicku rząsik na youtube stuntuje komarkiem to musisz zagadac
No z koła możesz na początek spuscić troche powietrza
zrób pozodny stelaż żeby cie on nie przykrył xD błotnik z tyłu odkręć żeby nie zniszczyć go! kierownice załuż prosta
lepiej bd ci moto wyczuć , chamulce też tarczowe pasowało by założyć
oleju wlej ponad stan
ale nie za dużo
do paliwa też mozesz TROSZECZKę więcej oleju dolewać żeby nie zatrzeć go
ewentualnie wsadź tam sobie chiński 110 ccm lub 125 od wsk i od razu mocy pod dostatkiem
110 to jest 4 sów wiec zaraz mu sie on zatrze