fosa, nie dyskutuj, ty nie masz takiej wiedzy jak paweł...
hahahahaha on ma silnik prototypowy jeszcze mu Hitler generalke robił
Każdy będzie wychwalał to co sam ma.
Tomek, w Twoim wypadku i gif z posta i obrazek pod nim pięknie się w całość komponują.
Moim skromnym zadaniem 223 to dobry silnik nawet widziałem kilka chartów z tym silnikiem.
Aż strach teraz do Wielunia ogarem 200 wyjechać jeszcze nadzieje się na Pawła i zginę wraz z 223
Napisane przez Wojtek3362 - Dzisiaj 18:05:01
Bocian97 - a to na pewno był 023?
Co jak co ale ja z tym silnikiem miałem problemów w cholerę, moc też nie powalała.
Na pewno
Kupiłem go od starszego pana, silnik był tak ustawiony że ah...
Taśma co żeś się tak nagle zamkną , pała zmiękła jak punkty dostałeś ?
Nie, Top Gir oglądałem.
Ktoś tak napisał. Każdy chwali to co ma. Ale nawet jak ja bym miał co innego chwalił bym 223
a co? myślicie, że jak od dawna na forum to nic z konsekwencji go nie spotka?
Bo ja tak
Napisane przez Winiar 93 - Dzisiaj 20:03:40
taa on by dostał punkty yhyym
No właśnie dostał
zobacz sobie 21post tematu
223 mam, problemów z nim nie ma od czasu remontu.
Oczywiście, że najlepszym silnikiem jest 027.
Silnik polski, mało awaryjny, jest możliwość większych przeróbek, skrzynia 3b nie do zajechania, zrywny, dosyć mocny, ładny wygląd, napęd licznika z zębatki, elektroniczny zapłon, dobrze wykonane elementy i najważniejsze bardzo wytrzymały.
Jak chcecie być nastoletnimi filozofami dalej, to weźcie sobie obojętnie którego z tej ankiety pomijając też że chemikami nadal będziecie
Wg. mnie to 223, ponieważ nigdy mnie nie zawiódł i nic nie muszę przy nim robić. Mocny, szybki, idealny jak dla mnie.