Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: co lepsze ogar 200 czy 205?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Simonie - tak bzdurnego argumentu jeszcze nie słyszałem...
(31-12-2012 13:44:45)Simon napisał(a): [ -> ]
(31-12-2012 13:36:55)Norbi96 napisał(a): [ -> ]Takiej wyprawy na 205 nie uświadczysz Smile
Spokojnie zobaczymy za rok

To zobaczymy Wink Do tej pory się nikt nie wybrał dwieście piątką tylko dwusetą...Pojedź i zobaczymy ile wytrzyma i jak się spisze Big Grin
Komarami do Iraku dojechali to co nie dojedzie nad morze Big Grin
Moja 200 mało paliła jakieś 3 litry nawet mniej. Ale dzisiaj wybrał bym 205 bardziej bezawaryjny jest.
205 Wink ładny jest zębatka mała a nie na pół koła kopniak normalny biegi też silnik ma w miarę wyglądWinkz 205 można 60 wycisnąć spokojnie.
60 to ledwo z 200 wyciśniesz, a co dopiero z 205...
lajtowo z 205 ja miałem 13/35 szeroką oponę to na całym gazie z lekkiej górki 65;D po prostym 60 ale dlatego że jeżdżę tam gdzie są przeważnie górki to zmieniłem na 12/38Wink
60km/h ogarem 205 i to lajtowo rozjebany
(31-12-2012 14:43:41)szopen45 napisał(a): [ -> ]205 Wink ładny jest zębatka mała a nie na pół koła kopniak normalny biegi też silnik ma w miarę wyglądWinkz 205 można 60 wycisnąć spokojnie.

po pierwsze ja nauczyłem się na silniku Jawowskim i dla mnie te biegi są normalne i kopniak też a poza tym co macie do tych biegów biegi są normalne tylko że odwrócone.
po drugie silnik z jawy ma lepsze przełożenie i szybciej pojedzie.
po trecie kto ci powiedział taką bzdurę że 205 ci pojedzie 60 km/h skoro ja mając trzy biegi i lepsze przełożenie mogę najwyżej pojechać 60 km/h a polskie silniki 2 biegowe mogły najwyżej 45-50 km/h.
Magia Smile Wierzyć nie musicie Smile
Dobra ale ja zapytam w czym pomaga szeroka opona? W vmaxie? rozjebany szersza przeszkadza Big Grin
(31-12-2012 14:52:30)PatrolCaS napisał(a): [ -> ]a poza tym co macie do tych biegów biegi są normalne tylko że odwrócone.
Tym stwierdzeniem przeczysz sam sobie. MiszczuBig Grin
(31-12-2012 14:52:30)PatrolCaS napisał(a): [ -> ][quote='szopen45' pid='132696' dateline='1356954221']

po drugie silnik z jawy ma lepsze przełożenie i szybciej pojedzie.
po trecie kto ci powiedział taką bzdurę że 205 ci pojedzie 60 km/h skoro ja mając trzy biegi i lepsze przełożenie mogę najwyżej pojechać 60 km/h a polskie silniki 2 biegowe mogły najwyżej 45-50 km/h.
Co znaczy "lepsze przełożenie silnika" i co ma ilość biegów do prędkości maksymalnej?
Ogar 200 - szybszy, mocniejszy, bardziej awaryjny, więcej pali
Ogar 205 - wolniejszy, słabszy, bezawaryjny - jeździ na jednej świecy 10 tys km, zawsze pali od kopa i nie żadnych problemów z gaźnikiem, zapłonem itd., chyba że wklejanie łożyska na silikon, albo na blaszki z puszki po piwie to wtedy wszystko jest awaryjne; no i 205 w jedną osobę 67-kilową pali 1,9 l/100 km !! Big Grin

Codziennie robię Ogarem 205 30 km na dojazdach do szkoły i sobie chwalę. Nawet dojechał do domu jak się kondensator odkręcił Tongue

Zależy co kogo bardziej urządza: duża (względnieTongue) prędkość, czy spokojna jazda, ale za to bezproblemowa i z niskimi kosztami paliwaBig Grin
Co ma ilość biegów do prędkości maksymalnej? A takim razie po co jest tyle biegów, skoro starczyłby jeden? Moc byłaby większa, a prędkość by się nie zmieniła... Bzdura, prawda?

Co do biegów - co za różnica, czy jedynka jest do dołu czy do góry? Bo jak dla mnie, to żadna.
200 jest mocniejsza a 205 mniej pali niż 200
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Przekierowanie