31-12-2012, 14:24:49
31-12-2012, 14:31:19
31-12-2012, 14:38:18
Komarami do Iraku dojechali to co nie dojedzie nad morze
31-12-2012, 14:38:47
Moja 200 mało paliła jakieś 3 litry nawet mniej. Ale dzisiaj wybrał bym 205 bardziej bezawaryjny jest.
31-12-2012, 14:43:41
205 ładny jest zębatka mała a nie na pół koła kopniak normalny biegi też silnik ma w miarę wyglądz 205 można 60 wycisnąć spokojnie.
31-12-2012, 14:45:59
60 to ledwo z 200 wyciśniesz, a co dopiero z 205...
31-12-2012, 14:50:06
lajtowo z 205 ja miałem 13/35 szeroką oponę to na całym gazie z lekkiej górki 65 po prostym 60 ale dlatego że jeżdżę tam gdzie są przeważnie górki to zmieniłem na 12/38
31-12-2012, 14:51:36
60km/h ogarem 205 i to lajtowo
31-12-2012, 14:52:30
(31-12-2012 14:43:41)szopen45 napisał(a): [ -> ]205 ładny jest zębatka mała a nie na pół koła kopniak normalny biegi też silnik ma w miarę wyglądz 205 można 60 wycisnąć spokojnie.
po pierwsze ja nauczyłem się na silniku Jawowskim i dla mnie te biegi są normalne i kopniak też a poza tym co macie do tych biegów biegi są normalne tylko że odwrócone.
po drugie silnik z jawy ma lepsze przełożenie i szybciej pojedzie.
po trecie kto ci powiedział taką bzdurę że 205 ci pojedzie 60 km/h skoro ja mając trzy biegi i lepsze przełożenie mogę najwyżej pojechać 60 km/h a polskie silniki 2 biegowe mogły najwyżej 45-50 km/h.
31-12-2012, 14:55:18
Magia Wierzyć nie musicie
31-12-2012, 14:58:23
Dobra ale ja zapytam w czym pomaga szeroka opona? W vmaxie? szersza przeszkadza
31-12-2012, 15:03:35
(31-12-2012 14:52:30)PatrolCaS napisał(a): [ -> ]a poza tym co macie do tych biegów biegi są normalne tylko że odwrócone.Tym stwierdzeniem przeczysz sam sobie. Miszczu
(31-12-2012 14:52:30)PatrolCaS napisał(a): [ -> ][quote='szopen45' pid='132696' dateline='1356954221']Co znaczy "lepsze przełożenie silnika" i co ma ilość biegów do prędkości maksymalnej?
po drugie silnik z jawy ma lepsze przełożenie i szybciej pojedzie.
po trecie kto ci powiedział taką bzdurę że 205 ci pojedzie 60 km/h skoro ja mając trzy biegi i lepsze przełożenie mogę najwyżej pojechać 60 km/h a polskie silniki 2 biegowe mogły najwyżej 45-50 km/h.
31-12-2012, 15:05:55
Ogar 200 - szybszy, mocniejszy, bardziej awaryjny, więcej pali
Ogar 205 - wolniejszy, słabszy, bezawaryjny - jeździ na jednej świecy 10 tys km, zawsze pali od kopa i nie żadnych problemów z gaźnikiem, zapłonem itd., chyba że wklejanie łożyska na silikon, albo na blaszki z puszki po piwie to wtedy wszystko jest awaryjne; no i 205 w jedną osobę 67-kilową pali 1,9 l/100 km !!
Codziennie robię Ogarem 205 30 km na dojazdach do szkoły i sobie chwalę. Nawet dojechał do domu jak się kondensator odkręcił
Zależy co kogo bardziej urządza: duża (względnie) prędkość, czy spokojna jazda, ale za to bezproblemowa i z niskimi kosztami paliwa
Ogar 205 - wolniejszy, słabszy, bezawaryjny - jeździ na jednej świecy 10 tys km, zawsze pali od kopa i nie żadnych problemów z gaźnikiem, zapłonem itd., chyba że wklejanie łożyska na silikon, albo na blaszki z puszki po piwie to wtedy wszystko jest awaryjne; no i 205 w jedną osobę 67-kilową pali 1,9 l/100 km !!
Codziennie robię Ogarem 205 30 km na dojazdach do szkoły i sobie chwalę. Nawet dojechał do domu jak się kondensator odkręcił
Zależy co kogo bardziej urządza: duża (względnie) prędkość, czy spokojna jazda, ale za to bezproblemowa i z niskimi kosztami paliwa
31-12-2012, 15:09:14
Co ma ilość biegów do prędkości maksymalnej? A takim razie po co jest tyle biegów, skoro starczyłby jeden? Moc byłaby większa, a prędkość by się nie zmieniła... Bzdura, prawda?
Co do biegów - co za różnica, czy jedynka jest do dołu czy do góry? Bo jak dla mnie, to żadna.
Co do biegów - co za różnica, czy jedynka jest do dołu czy do góry? Bo jak dla mnie, to żadna.
31-12-2012, 15:10:16
200 jest mocniejsza a 205 mniej pali niż 200