Romet Komar 2352W by PhaNtoM
|
Autor |
Wiadomość |
PhaNtoM
Nowy
Liczba postów: 6
Imię: Paweł
Skąd: Elbląg
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Romet Komar 2352W by PhaNtoM
Wczorajszy dzień przyniósł sporo radości... bo udało się "łodpalić", wyregulować obroty i... odbyć pierwszą jazdę później palił niemalże od strzała ale z powodu cieknącego kranika zakończyłem szybko jazdę... w trakcie jazdy i grzebania stwierdziłem następujące problemy...
1. brak hamulca przód
2. słaby hamulec tył
3. iskrzenie przy pokrywie magneto (wewnątrz uwalone kable)
4. w związku z pkt. 3 brak oświetlenia
5. lecą wióry z siodełka ,
6. trochę rdzy wewnątrz zbiornika
to tak w skrócie
W związku z tym iż silniczek ładnie chodził stwierdziłem, ze go ładnie wyczyszczę i wymienię olej więc zacząłem od wymiany oleju... Odkręciłem śrubę spustową i okazało się, że oleju było całe ZERO ani kropla nie skapła dobrze, że nie jeździłem dłużej.... pojechałem i kupiłem olej, LUXa niestety nie było, a miły Pan ze sklepu wspomnianego wcześniej zaproponował mi VECO 2t MIX semisyntetic więc wziąłem... i tak zacząłem się zastanawiać czy wlać olej czy jednak jak już, jest "pusty" zdjąć pokrywę i zobaczyć jak to tam wygląda. Dodatkowo stwierdziłem, że poprzedni właściciel musiał robić jakiś remont bo widać częściowo papierowe uszczelki oraz czerwony silikon
Co w związku z powyższym poradzicie?? Co byście zrobili w takiej sytuacji... przyznaje, że jestem laikiem dlatego proszę o poradę
Liczę na Waszą pomoc A ja sam idę lookać odpowiedzi na forum
Pozdro
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-02-2016 15:23:30 przez PhaNtoM.)
|
|
03-02-2016 15:22:46 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Romet Komar 2352W by PhaNtoM - PhaNtoM - 03-02-2016 15:22:46
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
|
|