Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Tuning na 60ccm.
Autor Wiadomość
BlackDragon Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 160
Imię: Mateusz
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Kadet
Post: #1
Tuning na 60ccm.
Witam!
Mam pytanie, czy opłaca się tuningować silnik 023 na 60ccm(na dzisiejszych częściach)? I czy trzeba będzie robić coś z głowicą?
07-09-2014 15:23:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Latos Offline
Sezon trwa cały rok
*


Liczba postów: 2,015
Imię: Kacper
Skąd: Byszewo (CBY)
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Tuning na 60ccm.
Wkładać 60ccm do ogara to tak jakby zamienić golfa 3 gti za poloneza z silnikiem 1.5 na gaźniku. Głowicę se możesz splanować ale nie musisz

Zajrzyj do mojego zippa Smile

Mój BikePics
07-09-2014 15:28:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
gincu99 Offline
Rometowniec
*


Liczba postów: 523
Imię: Patryk
Skąd: Jaworzno
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #3
RE: Tuning na 60ccm.
60 chińskie to tak naprawdę 55ccm normalnie
możne cos tam da ale zazwyczaj w tych pseudo 60 są mnejsze kanały i okna i tak naprawdę jestt słabszy niż na oryginalnym 50 ccm
mozna je oczywiście poprawić ale z tym jest dużo zabawy
ogólnie nie polecam

Zajmuje się piaskowaniem:
felg samochodowych, ram motocyklowych i inne.
Więcej na pw

Zapraszam
07-09-2014 17:24:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo gincu99 za ten post.
betarr50 Offline
Jeździec Sam
*


Liczba postów: 279
Imię: Łukasz
Skąd: Włodawa
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #4
RE: Tuning na 60ccm.
ja mam już 2 lata 60 i nie narzekam więc polecam Big Grin
07-09-2014 17:27:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
BlackDragon Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 160
Imię: Mateusz
Skąd: Wieluń
Pojazd: Romet Kadet
Post: #5
RE: Tuning na 60ccm.
Czyli nic z głowicą nie będę musiał robić?
08-09-2014 18:45:54
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
pawel_2540 Offline
Technik
*


Liczba postów: 861
Imię: Paweł
Skąd: Dubeczno (lub)
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Tuning na 60ccm.
nie musisz ja mam na oryginalnej i śmiga

Jeśli pomogłem postaw "PIWO"
08-09-2014 19:09:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mr.Kropek Offline
Nowy
*


Liczba postów: 55
Imię: Wojtek
Skąd: Pabianice
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #7
RE: Tuning na 60ccm.
Nic nie musisz robić. Big Grin

Zapraszam:
http://www.youtube.com/user/PLonboard
08-09-2014 19:10:34
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #8
RE: Tuning na 60ccm.
Zakładaj i ciesz się chinapower.

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
08-09-2014 21:37:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
sagol Offline
Nowy
*


Liczba postów: 86
Imię: Łukasz
Skąd: Marki/Warszawa
Pojazd: Romet 2375
Post: #9
RE: Tuning na 60ccm.
Czemu piszcie ze od razu kupi chińskie? Przecież są Polskie z Almotu.
08-09-2014 21:45:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Quake96 Offline
Zielono mi :D
Moderatorzy


Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #10
RE: Tuning na 60ccm.
(08-09-2014 21:45:12)sagol napisał(a):  Czemu piszcie ze od razu kupi chińskie? Przecież są Polskie z Almotu.

Chińczyki nie robią do tego cylindrów. Są tylko dwie polskie firmy produkujące te cylindry. Almot ze Złotnik Kujawskich i Cross Impex (CX) z chyba Solca Kujawskiego Smile

- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...


"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2014 21:58:46 przez Quake96.)
08-09-2014 21:55:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Brzoz3k Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 289
Imię: Adam
Skąd: Warszawa
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #11
RE: Tuning na 60ccm.
Ja myślę tak:
kupiłem 60 i ogólnie było całkiem spoko. Nie wiem w czym była rzecz, ale jeździł jak chciał. Raz pięknie przyśpieszał na dwójce, raz miał muła i tak kilka razy podczas jednej przejażdżki. Strasznie mnie ta nierówność zaczynała irytować i wstawiłem cylinder 50, współczesnej produkcji, podobno jakiś wzmacniany czy coś. Założyłem set i co? Git. Ogar jest przewidywalny, nie ma żadnych cudów. Do tego dodam, że 50 jest cięższa od 60 i wygląda na lepiej wykonaną. Przy tłokach nie widać różnicy, przynajmniej na oko, ale podejrzewam, że i tak cyl 60 jest godny uwagi- główną winą cudów jest zapewne kiepskiej jakości tłok.
Pragnę dodać, że mam jeszcze oryginalny cylinder zmd, po 1 szlifie i tłok do niego. Miałem go zakładać, ale ma uszkodzony gwint na gaźnik. Nie chciałem rzeźbić i nie miałem na tą zabawę czasu, więc chwilowo leży w kartoniku i czeka aż te współczesne pójdą na żyletki.
Wydaje mi się, że diabeł tkwi w szczegółach takich jak cena.
zestaw 50cm- 85 zł
zestaw 60 cm- 50 czy tam 60 zł.
Gdyby 60 były wykonane z lepszych stopów czy dokładniej, to nikt nie zwracałby uwagi czy kupuje 50 czy 60, a hejt na 60 jest spowodowany tym, że się łasimy na tanie gówno i liczymy na cuda.
Niestety większość opinii negatywnych do 60 jest spowodowana kupnem taniego gówna.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-09-2014 12:22:10 przez Brzoz3k.)
20-09-2014 12:21:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
fuler15 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 114
Imię: Fuler
Skąd: Wieprz
Pojazd: Romet Pony
Post: #12
RE: Tuning na 60ccm.
Ja polecam sam teraz tak robię Big Grin
kupiłem cylek 60ccm 955 tak na prawdę) i wysyłam go do Lagoon-a aby poprawił kanały więc możesz zrobić tak samo cena poprawki to 50 zł więc nie dużo Smile
20-09-2014 12:51:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mariuszczs Offline
Nowy
*


Liczba postów: 33
Imię: Mariusz
Skąd: Dąbrowa
Pojazd: Romet Komar
Post: #13
RE: Tuning na 60ccm.
Ja mam tą niby 60 i fajnie jeździ. Mam już tłok 50 starej produkcji nieużywany dwupierścieniowy, szukam cylindrów do poćwiczenia szlifów i kiedyś wymienię na testy na 50ccm

Co wy macie z tym określeniem wzmacniany ? Czy coś naprawdę było wzmacniane, np ten cylinder ? Jak ? Ja np wzmocniłem sobie koło od taczki wspawując okręgi i teraz się nie wyginają ranty .
20-09-2014 23:09:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
romek Offline
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,014
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #14
RE: Tuning na 60ccm.
Również mam dylemat czy kupować nowe 50 cm3 czy 60 cm3 a może szlifować ZMD? Sęk w tym że najbliższe szlifowanie mam 45 km stąd Big Grin
21-09-2014 00:06:21
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,105
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #15
RE: Tuning na 60ccm.
Ja w komarze 60cm3 (55cm3) mam 2 lata i śmiga bez problemu Big Grin

Moje Maszyny:
komar 2352
Romet Polo
Sprzedane:
Romet 50 t-1
Romet ogar 205
Jawa kaczka
komar 2330
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-09-2014 00:09:45 przez Przemi998.)
21-09-2014 00:09:33
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
#2 Charcik Deca
Ostatni post: Deecuu
Wczoraj 12:53:49
» Odpowiedzi: 68
» Wyświetleń: 35699
universal z 1989 ?
Ostatni post: zaz
Wczoraj 09:46:01
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 54
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 09:40:38
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 334
[oddzielony] Jak założyć ...
Ostatni post: pitus74
26-04-2024 21:16:16
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 63
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: mateuszf
26-04-2024 19:53:52
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 286
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
25-04-2024 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1494
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
25-04-2024 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 80
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1477
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1686
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 559
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10849
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 678
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 167
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 206
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16449

Reklama