Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Kadet] Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Autor Wiadomość
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #1
Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Witam serdecznie.

Dzisiaj, po wielu dniach spędzonych w garażu, mój Kadecik odpalił. Martwi mnie jedna rzecz, Romeciak ma mniejszą moc (na jedynkę nie podjadę pod góreczkę), strzela z gaźnika (tłumik jest przykręcony na gwizdek) plus cylinder strasznie się przegrzewa. Tłumik jturo wymieniam, co jeszcze powineinem zrobić?
Bez tłumika gaźnik nie strzela.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-05-2014 22:03:11 przez ViVi.)
05-05-2014 22:01:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #2
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Ustaw zapłon, wyczyść wyreguluj gaźnik, zmień świece i sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie (zatykasz filtr ręką i sprawdzasz czy lepiej się wkręca )

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
05-05-2014 22:40:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #3
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
(05-05-2014 22:40:36)bartoszek5k napisał(a):  Ustaw zapłon, wyczyść wyreguluj gaźnik, zmień świece i sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie (zatykasz filtr ręką i sprawdzasz czy lepiej się wkręca )

Wszystko sprawdzone - brak rezultatu, cylinder w dalszym ciągu się przegrzewa już po kilkuset przejechanych metrach.
05-05-2014 23:27:12
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #4
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
A po czym wnioskujedz że się przegrzewa? Zapłon na pewno 3 mm przed GMP?

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
05-05-2014 23:35:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Mysiu Offline
"Za mną tylko kurz.."
*


Liczba postów: 788
Imię: Kamil
Skąd: Mikołów, Katowice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #5
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Musisz przekręcić zapłon w prawo, czyli przyspieszyć.
05-05-2014 23:37:36
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Matinek Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,191
Imię: Mateusz
Skąd: Łowicz
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #6
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Mysiu odwrotnie opóźnić bo jak strzela w gaznik do jest za wczesny Wink

Simsonomania <3
06-05-2014 01:15:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #7
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Bez tłumika Kadecik leci na pełnej piździe, brak jakichkolwiek spadków mocy czy strzelania z gaźnika. Co do samego cylindra, może się przegrzewać ze względu na nowy tłok i pierścienie?

Kulturalniej prosimy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-05-2014 22:11:44 przez nie_mientki.)
06-05-2014 22:57:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #8
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Mogłeś źle dobrać pierścienie lub zły tłok

Jeżeli bez tłumika lepiej chodzi to go dobrze wyczyść od środka(rozpleciona linka stalowa na wiertarce lub wypalanie w ognisku)

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
06-05-2014 23:54:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #9
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
(06-05-2014 23:54:00)bartoszek5k napisał(a):  Jeżeli bez tłumika lepiej chodzi to go dobrze wyczyść od środka(rozpleciona linka stalowa na wiertarce lub wypalanie w ognisku)
Jeśli to taki tłumik jak był montowany w komarkach czyli ten nierozbieralny to nie da nic wypalanie w ognisku. Lepiej byłoby do środka nalać czegoś co wyżre nagar (polecają kreta) albo jak nie to umiejętnie rozciąć tłumik i dopiero wypalić, jednak pa takim zabiegu tłumik walorów estetycznych nie będzie posiadałTongue
07-05-2014 00:59:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #10
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Kupiłem nowiusieńki tłumik, zamontowałem - Kadet nadal traci moc. Może to być spowodowane kolankiem?
07-05-2014 17:57:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo ViVi za ten post.
bartoszek5k Offline
MacGyver
*


Liczba postów: 2,358
Imię: Bartosz
Skąd: Drobnice k.Wielunia
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #11
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
To nie czyściłeś? Sprawdź jak już odkręcisz, czy okno wydechowe nie zawalone?

ROMET OGAR 205- remont ukończony

ROMET OGAR 200- w uzdatnianiu do użytkowania

ROMET DELTA CTB - dupowóz
07-05-2014 18:04:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Bartek Offline
Emerytowany Moderatroll


Liczba postów: 2,961
Imię: Bartek
Skąd: Jarosław
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #12
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Kolanko masz nowe czy stare ?
Jeśli stare wyczyść nagar i powinno być ok.
Jakiej ciepłoty jest świeca ? Jaki stosunek oleju do paliwa dajesz ?
Przerwa na platynkach jaka ?
Ustaw zapłon przeczyść kolanko ..
A jakiej produkcji masz ten cylinder ?
07-05-2014 18:34:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,027
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #13
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
świeca jaki ma kolor? jaką robisz mieszankę i z jakim olejem? Rozumiem że mówiąc "traci moc" na początku lata dobrze a potem coraz gorzej?

W jaki sposób Ty ustawiałeś zapłon i czym. Napisz krok po kroku. Może zrobiłeś coś źle.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-05-2014 19:51:40 przez charper.)
07-05-2014 19:50:22
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
ViVi Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Kamil
Skąd: Śląsk
Pojazd: Romet Kadet
Post: #14
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Traci moc do tego stopnia, że nie jestem w stanie podjechać pod małą górkę na jedynce. Problem znika, gdy całkowicie zdejmę tłumik i kolanko - Romecik leci wtedy jak szalony. Zapłon ustawiony jest na maksa. Mieszanka 1:50.
Przekręcam manetkę maksymalnie, a obroty nie rosną do maksymalnego pułapu.
Bez kolanka i tłumika - Romet śmiga jak za dawnych czasów jego świetności. Z kolankiem i tłumikiem, jak już wspomniałem, nie jestem w stanie podjechać pod małą górkę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2014 15:03:47 przez ViVi.)
08-05-2014 14:58:48
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
BartuS Offline
( . Y . )
*


Liczba postów: 1,100
Imię: Bartosz
Skąd: Kielcza
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #15
RE: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Kolanko wyczyść.

Smile Jak pomogłem postaw piwko Smile

Moje GG:34316065
08-05-2014 16:05:24
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 23:48:37
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 271
Renowacja kół komar 2320 ...
Ostatni post: joozek
Wczoraj 23:31:16
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 234
Jak ustawić palec wysprzę...
Ostatni post: romek
Wczoraj 18:17:17
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1466
Jaki to Romet
Ostatni post: zawiass
Wczoraj 11:52:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 58
Brak sprzęgła na biegu
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 21:32:59
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 1460
Romet ogar 205 popychacz ...
Ostatni post: pitus74
24-04-2024 20:27:43
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1655
Problem z adv 250
Ostatni post: romek
24-04-2024 19:19:11
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 550
Paliwa E10 a silniki dwus...
Ostatni post: Spaceman164
24-04-2024 13:34:47
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10739
Romet Duet - Jaki rocznik...
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 12:02:01
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 648
FSM Pinokio z 89 roku
Ostatni post: Wojtasik
24-04-2024 11:53:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 155
Instrukcja komar 2352 i s...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:16:02
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 191
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: Debesta
24-04-2024 00:13:17
» Odpowiedzi: 38
» Wyświetleń: 16392
Naprawa przełącznika świa...
Ostatni post: Blusik
24-04-2024 00:01:46
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 162
Hej Rometowcy, pozdrowien...
Ostatni post: wigryman
22-04-2024 20:50:51
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 242
Części 50-T/TS-1: zbiorni...
Ostatni post: gladiator_86
21-04-2024 22:08:17
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1123

Reklama