Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Spadek mocy, przegrzewanie się cylindra.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam serdecznie.

Dzisiaj, po wielu dniach spędzonych w garażu, mój Kadecik odpalił. Martwi mnie jedna rzecz, Romeciak ma mniejszą moc (na jedynkę nie podjadę pod góreczkę), strzela z gaźnika (tłumik jest przykręcony na gwizdek) plus cylinder strasznie się przegrzewa. Tłumik jturo wymieniam, co jeszcze powineinem zrobić?
Bez tłumika gaźnik nie strzela.
Ustaw zapłon, wyczyść wyreguluj gaźnik, zmień świece i sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie (zatykasz filtr ręką i sprawdzasz czy lepiej się wkręca )
(05-05-2014 22:40:36)bartoszek5k napisał(a): [ -> ]Ustaw zapłon, wyczyść wyreguluj gaźnik, zmień świece i sprawdź czy lewego powietrza nie ciągnie (zatykasz filtr ręką i sprawdzasz czy lepiej się wkręca )

Wszystko sprawdzone - brak rezultatu, cylinder w dalszym ciągu się przegrzewa już po kilkuset przejechanych metrach.
A po czym wnioskujedz że się przegrzewa? Zapłon na pewno 3 mm przed GMP?
Musisz przekręcić zapłon w prawo, czyli przyspieszyć.
Mysiu odwrotnie opóźnić bo jak strzela w gaznik do jest za wczesny Wink
Bez tłumika Kadecik leci na pełnej piździe, brak jakichkolwiek spadków mocy czy strzelania z gaźnika. Co do samego cylindra, może się przegrzewać ze względu na nowy tłok i pierścienie?

Kulturalniej prosimy.
Mogłeś źle dobrać pierścienie lub zły tłok

Jeżeli bez tłumika lepiej chodzi to go dobrze wyczyść od środka(rozpleciona linka stalowa na wiertarce lub wypalanie w ognisku)
(06-05-2014 23:54:00)bartoszek5k napisał(a): [ -> ]Jeżeli bez tłumika lepiej chodzi to go dobrze wyczyść od środka(rozpleciona linka stalowa na wiertarce lub wypalanie w ognisku)
Jeśli to taki tłumik jak był montowany w komarkach czyli ten nierozbieralny to nie da nic wypalanie w ognisku. Lepiej byłoby do środka nalać czegoś co wyżre nagar (polecają kreta) albo jak nie to umiejętnie rozciąć tłumik i dopiero wypalić, jednak pa takim zabiegu tłumik walorów estetycznych nie będzie posiadałTongue
Kupiłem nowiusieńki tłumik, zamontowałem - Kadet nadal traci moc. Może to być spowodowane kolankiem?
To nie czyściłeś? Sprawdź jak już odkręcisz, czy okno wydechowe nie zawalone?
Kolanko masz nowe czy stare ?
Jeśli stare wyczyść nagar i powinno być ok.
Jakiej ciepłoty jest świeca ? Jaki stosunek oleju do paliwa dajesz ?
Przerwa na platynkach jaka ?
Ustaw zapłon przeczyść kolanko ..
A jakiej produkcji masz ten cylinder ?
świeca jaki ma kolor? jaką robisz mieszankę i z jakim olejem? Rozumiem że mówiąc "traci moc" na początku lata dobrze a potem coraz gorzej?

W jaki sposób Ty ustawiałeś zapłon i czym. Napisz krok po kroku. Może zrobiłeś coś źle.
Traci moc do tego stopnia, że nie jestem w stanie podjechać pod małą górkę na jedynce. Problem znika, gdy całkowicie zdejmę tłumik i kolanko - Romecik leci wtedy jak szalony. Zapłon ustawiony jest na maksa. Mieszanka 1:50.
Przekręcam manetkę maksymalnie, a obroty nie rosną do maksymalnego pułapu.
Bez kolanka i tłumika - Romet śmiga jak za dawnych czasów jego świetności. Z kolankiem i tłumikiem, jak już wspomniałem, nie jestem w stanie podjechać pod małą górkę.
Kolanko wyczyść.
Stron: 1 2
Przekierowanie