Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
hohowski Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Jacek
Skąd: Końskie
Pojazd: Romet Chart
Post: #340
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Witam ponownie miłośników silniczków 2t. Zgłebiłem dość szeroką wiedzę odnośnie wyważeń wałów i chcę tylko jeszcze wam doppisać że jeśli wały MZA tuningowe wykazują drgania w dolnym zakresie obrotów to może to świadczyć o ich wyważeniu pod wysokie obroty a jeśli wibrują w każdym zakresie obrotów to lepij ich nie montować. Co do mas tłoków i wyważeń wałów to nadal utwierdzony jestem w przekonaniu że jest ono mało istotne. Zakladając że oryginalnie mamy wał wyważony na 40% a masa układu przesuwającego się wynosi 100 gram to w przypadku zmiany tłoka na cięższy o 30 % co jest ogromnym wzrostem masy bo pamiętajmy że masa przesuwająca się to nie tylko tłok. Czyli powiedzmy jak po zmianie tłoka uzyskamy masę przesuwającą się 130 gram to wyważenie wału zmieni nam się na około 31%. Różne silniki mają zarówno takie jak i takie wyważenia. Ktoś kto zrozumie o czym tu piszę zrozumie też dlaczego to wyważenie wału jest mało istotne. Ważne jest aby cały układ obracający się nie wibrował i był wyważony, ale zmieniając tłoka nie ingerujemy w niego. To jest cała niepodważalna prawda o wyważeniu silnika i jego wału. Mam nadzieje że komuś pomogłem pisząc o tym bo sporo osób błądzi w tym temacie tak jak i ja jeszcze nie dawno błądziłem.
21-05-2014 15:13:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - hohowski - 21-05-2014 15:13:43




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Dzisiaj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 104
Moc silnika 023
Ostatni post: Wodnik
Dzisiaj 01:00:55
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 520
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Dzisiaj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 10
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Dzisiaj 00:49:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 12
Gaźnik k60b
Ostatni post: Arsonn13
Dzisiaj 00:16:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 9
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 483
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1205
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
Wczoraj 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 63
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Wczoraj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4509
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Wczoraj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 125
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Wczoraj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 591
Problem z paliwem w Romec...
Ostatni post: romek
Wczoraj 09:40:01
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 954
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: Pióro
Wczoraj 09:39:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 73
Paliwo owiane legendom
Ostatni post: Mityczny Kacperek
20-05-2024 22:59:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 111
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: elmer
20-05-2024 21:58:19
» Odpowiedzi: 18
» Wyświetleń: 442

Reklama