gdzie zdjecie
dobra ju z jest
Nic nie rozumiem z tego wątku. Wytłumacz.
Takie długie tematy polecam sobie napisać najpierw np w Wordzie, albo klikać "zapisz szkic" bo chyba jest tu taka funkcja.
Odnośnie Charta, to wygląda to super i bardzo jestem ciekaw jak to teraz jeździ (szkoda, że niektóre zdjęcia, zwłaszcza z pkt 5 są takie małe, no chyba, że u mnie się tak wyświetlają).
Można liczyć na jakiś materiał wideo z pracy silnika i jazdy?
Projekt muszę przyznać, że ciekawy.. również czekam na film z pracy silnika
(28-07-2013 15:08:52)BigSoft napisał(a): [ -> ]Takie długie tematy polecam sobie napisać najpierw np w Wordzie, albo klikać "zapisz szkic" bo chyba jest tu taka funkcja.
Odnośnie Charta, to wygląda to super i bardzo jestem ciekaw jak to teraz jeździ (szkoda, że niektóre zdjęcia, zwłaszcza z pkt 5 są takie małe, no chyba, że u mnie się tak wyświetlają).
Można liczyć na jakiś materiał wideo z pracy silnika i jazdy?
Obecnie go docieram, ale na poprzednim cylindrze i poprzednich dwóch tłokach osiągał 110 km/h i potworną moc. Nowe sprzęgło trzytarczowe na oryginalnych częściach ZMD nie wytrzymywało zarówno zmiany biegów jak i przyspieszenia na trzecim biegu. Z tego powodu dołożyłem do sprzęgła czwartę tarczę. Ponieważ poprzednie tłoki zatarłem bardzo szybko teraz staram się pojeździć nim delikatnie przez jakieś 500 km zanim go przetestuję. Na przyszły rok zamierzam wykonać kolejny silnik jeszcze bardziej zmieniony. Kupiłem już cylinder od Minarelli RV4 firmy Malossi chłodzony wodą. Niestety nie ma on zasilania bezpośredniego i z tego powodu wykonam kolejny silnik. Założę też do niego skrzynię 4 biegową jak uda mi się znaleść kogoś kto wykona do niej podzespoły w rozsądnej cenie. Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.
(28-07-2013 15:21:56)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]http://imageshack.us/photo/my-images/9/tezw.jpg/
Malujesz paznokcie?
Co do zdjęcia z paznokciem to oczywiste, że to nie mój paznokieć. Na tym foru podziwiaj technikę a nie paznokcie.
Powodzenia, ja też się z tym sporo męczyłem zanim to zrobiłem
Jak zrobiłeś to pokaż jekieś fotki. Od czego włożyłeś cylinder. Minarelli ma skok 42 mm znaszjaki cylinder chłodzony cieczą o skoku 44mm i rozstawie szpilek 50 mm?
(28-07-2013 15:42:51)hohowski napisał(a): [ -> ]Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.
Nie rozumiem, wydajesz takie pieniądze na zwykłego charta, który pewnie rozleci się przy takiej mocy jak ty opowiadasz, a za te pieniądze kupił byś coś dużo bardziej lepszego i mocniejszego. Ale twoje pieniądze, twój czas i twój chart. Kombinuj dalej.
P.S. Tak, tak, wiem... Jestę Hejterę
no ładny motorower przeróbki silnika z rozmachem zrobione i ładne masz te "zegary" na kierownicy i dobry to jest patent z tym bezpośrednim napełnianiem ? a na jakim oleju do mieszanki jeździsz przy takich przeróbkach
(28-07-2013 16:27:54)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ] (28-07-2013 15:42:51)hohowski napisał(a): [ -> ]Mam gotowy projekt czwartego biegu ale wyceniałem wykonanie tego pomysłu w dwóch filrmach i np. sam wałek pośredni kosztuje 800 zł a jedna zębatka to koszt około 400 zł. Założę też do niego spawany tłumik a nie seryjny.
Nie rozumiem, wydajesz takie pieniądze na zwykłego charta, który pewnie rozleci się przy takiej mocy jak ty opowiadasz, a za te pieniądze kupił byś coś dużo bardziej lepszego i mocniejszego. Ale twoje pieniądze, twój czas i twój chart. Kombinuj dalej.
P.S. Tak, tak, wiem... Jestę Hejterę
Ten chart nie rozleci się. Problemem teraz jest tylko chłodzenie, które poprawie. Czemu zakładasz, że ten silnik ma rozpaść się? Jeś crosy chodzą w takim wykonaniu to czemu chart nie może? Co do oleju to jeżdżę na castrolu syntetyku.
(28-07-2013 16:30:07)Marwerick napisał(a): [ -> ]no ładny motorower przeróbki silnika z rozmachem zrobione i ładne masz te "zegary" na kierownicy i dobry to jest patent z tym bezpośrednim napełnianiem ? a na jakim oleju do mieszanki jeździsz przy takich przeróbkach
Bezpośrednie napełnienie to droga do osiągnięcia wysokich obrotów i wysokiej co za tym idzie mocy. Moim zdaniem dzięki temu osiągnąłem tak wysoką moc i obroty choć niektórzy mi nie dowierzają.
a to te bezpośrednie napełnianie jest lepsze jak takie tradycyjne że mieszanka przez cylinder do wału idzie