Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam takie pytanie ponieważ przegrzebałem twój temat i nie znalazłem informacji i zdjeć w jaki sposób ukierunkowaleś wlot tuż za membramą w przestrzeni korbowej.
Silnik kreci się w prawo patrząc od strony sprzegła to przepływ mieszanki od strony gaznika powinien przechodzić powyżej wału ?Bo tak się zastanawiałem i porównywałem te wloty np z silnikiem minarelli horizontal lub paggio nrg.
Witam ponownie. Chcę wam pokazać moje nowe sprzęgło. Miało być 5 tarcz a wyszło 6. Jeszcze nie włożyłem w silnik ale powinno wszystko pasować. Spostrzegawczy powinni zauważyć że tarcze z tego sprzęgła mają większą bieżnie.

https://www.bikepics.com/pictures/281005...210-tuning
https://www.bikepics.com/pictures/281005...210-tuning
https://www.bikepics.com/pictures/281004...210-tuning
https://www.bikepics.com/pictures/281004...210-tuning

I tu jeszcze dla kolegi powyżej zdjęcia komory pod membranę
https://www.bikepics.com/pictures/265185...-chart-210
https://www.bikepics.com/pictures/265185...-chart-210
Łooo, i to jest sprzęgło, to już na pewno powinno wytrzymać Big Grin
(16-09-2018 14:35:32)hohowski napisał(a): [ -> ]Witam ponownie. Chcę wam pokazać moje nowe sprzęgło. Miało być 5 tarcz a wyszło 6. Jeszcze nie włożyłem w silnik ale powinno wszystko pasować. Spostrzegawczy powinni zauważyć że tarcze z tego sprzęgła mają większą bieżnie.

https://www.bikepics.com/pictures/281005...210-tuning
https://www.bikepics.com/pictures/281005...210-tuning
https://www.bikepics.com/pictures/281004...210-tuning
https://www.bikepics.com/pictures/281004...210-tuning

I tu jeszcze dla kolegi powyżej zdjęcia komory pod membranę
https://www.bikepics.com/pictures/265185...-chart-210
https://www.bikepics.com/pictures/265185...-chart-210


Dzieki za zdjecia fajnie czyli nie widząc twojej komory wykonałem ją praktycznie identycznie,widzę że braki uzupełniłeś klejem ja z kolei wszystko spawałem namęczyłem się sporo bo naprezenia byłu bardzo duże powodująć przekrzywienie karterów.Podgrzewałem je i prostowałem na ciepło udało się.Teraz walcze dalej
ale popełniłem jeden błąd bo wał przerobiłem z derbi i stoczyłem powierzchnie pod kolo magnetyczne charta a mogłem zostawic ten stozek i władować cały zaplon derbi.No zaplaciłem frycowe teraz bede musiał wykorzystać stożęk chart z magneta i przynitować kolo magnesowe Derbi.
Ta przeróbka magenta to może być duży problem. Ja szedłem tą samą drogą i zawsze kończyła się ona porażką. Teraz mam zapłon Vape i skończyły się problemy z zapłonem wibracją magneta czy obcinaniem nitów na magnecie
Vape zaplon zalozyłeś dedykowany simsona czy kupiłeś zestaw bez podstawki?
Idzie ogarnąć samemu podlaczenie tego wszystkiego bo nie jestem za bardzo elektryczny Smile

Widziałem że w zestawach jest wszystko kompletne czyli cewki kolo magnesowe regulator oraz cewka zaplonowa wiec nic wiecej nie potrzebuje.
Ja mam zestaw Vape przez siebie skonfigurowany. Stojak od Simona ma przeciwne obroty a dodatkowo tam tylko jedna cewka ładuje akumulator a reszta pracuje przez stabilizator na światła. U mnie światła są zasilane z akumulatora. Zestaw mój ma faktycznie około 100 wat mocy i lewoskręty a magnetofon jest faktycznie od Simona ma strzałkę w prawo a chodzi w lewo.
Widze że kosz sprzegła napawałeś a pożniej toczyłeś ze wzgledu na inne tarcze sprzegłowe ,tarczki dopasowałes też od Jawy bo wspominałeś coś o przymiarkach sprzgła z tego motoru?
Ten kosz to jakiś stary egzemplarz. Nie pamiętam czemu on był napawany. Z zewnątrz tarcze mają wymiar taki jak oryginały jedynie środek zabieraka podtoczyliśmy i tym samym minimalnie powiększyła się bieżnia tarcz kosztem płytrzego wielowpustu. Liczyłem na założenie 5 tarcz a jakoś weszło nawet 6 szt. W najbliższym czasie sprawdzę jak to wytrzyma z silnikiem poloni. Teraz składam silnik Aprili po remoncie góry. Dostała kompletnie nowy jeden cylinder i oba tłoki. Poprawiłem zawory wydechowe bo była w nich blokada. Wypruliśmy katalizatory z wydechów i czekam na efekt końcowy. Powinna latać jeszcze dużo lepiej. Chart musi poczekać w kolejce.
Nie wiem czy tu jeszcze ktoś zagląda ale jeśli tak to jestem winiem mu informację o sprzęgle 6-cio tarczowym. Więc krótko pisząc jest rewelacyjne. Całkowicie radzi sobie z mocą tego silnika. Nie było czasu na wielkie testy bo założyliśmy je jesienią ale do tej pory jest rewelacja. Te sześć tarcz radzi sobie i przy ostrych zmianach biegów (zero uślizgu) jak i przy korzystaniu z pełnej mocy podczas przyspieszania. Teraz jeszcze robimy jedną modyfikację ale nie sprzęgła tylko wahacza. Przerabiamy go na łożyska. Oryginalne tulejki poddały się i są nieosiągalne więc trzeba to też ogarnąć. Łożyska już mam teraz jestem na etapie dorabiania tulejki w której będą siedziały łożyska a tą wprasujemy w wahacz. Na koniec zostanie pasowanie oski do łożysk.
Sledze ,temat przeczytalem strona po stronie i jest elegancko ,prawie jak kiedys simsony ,a teraz kupic gotowy zestaw i zalozyc ,fajny temat jak bedziesz kontynuowal to wstawiaj najlepiej ze zdjeciami przerobek ^^
Staram się wszystkie zmiany opisywać najdokładniej jak potrafię. Fotki też pokazuje. Teraz działam głównie na Aprilią rs250 a chart stoi obok niej dumnie i jest tylko okazyjnie odpalany ale cały czas cieszy oko choć ogrom pracy w niego włożyłem. W chwili obecnej walczę z wahaczem.
Ja w simsonie na wachacz wlozylem tuleje poliuretanowe i jest kosmos
Jaki jest koszt czterech tarcz? No i jaka jest ich grubość.
Przekierowanie