Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
Autor Wiadomość
marcin194 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 1
Imię: Pewnie Michał
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #205
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień
(14-01-2014 20:43:59)janusz94 napisał(a):  No macie napewno racje ale jest jedno ale Tongue
Jeśli silnik ma mieć bardzo wysoką moc to wylot musi też być duży a to po to żeby rozszerzanie się wydechu zaczynało się już na kanale wydechowym o około 1* i wtedy łączy sie to niejako z kolankiem którego kąt raczej nigdy nie jest mniejszy od 1* powoduje to wtedy wyższe doładowanie w rezonansie ale tak jak wcześniej napisaliście powoduje również spadek momentu, szczególnie w niskich obrotach.
A i takie małe wtrącenie co do kwestii silników 125cc. To że w 125cc kanały nie są wcale jakiejśc dużej średnicy to nic dziwnego bo wiekszość jednostek 125cc nie są jakoś bardzo wysilone. Trzebaby wziąć do takiego porównania jakąś jednostke o dużym stopniu wysilenia np: YZ125 która jest już dość poważnym sprzętem i silnik ma duży stopień wysilenia. Tam wylot napewno też będzie większy niż w innych silnikach o dużo mniejszej mocy.
Jak dla mnie oba tory są poprawne i powinny być stosowane w taki sposób aby osiągnąć pożądany przez użytkownika danego silnika efekt.

Podoba mi sie też to że można tutaj z kulturą porozmawiać i przeanalizować problemy a nie jak na innych forach odrazu jedzie jeden po drugim i nie można przedstawić nawet swojego zdaniaWink I oby tak dalej panowie Smile
Przecież wiesz, że ze mną można zawsze pogadać Tongue
Hohowski, jakieś postępy przy charcinie?
16-01-2014 19:55:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Chart bezpośrednie napełnienie i wiele innych usprawnień - marcin194 - 16-01-2014 19:55:23




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jubilacik
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 17:19:12
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 20
Gaźnik k60b
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 16:34:54
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 59
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Dzisiaj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 580
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12738
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32609
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15497
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 55
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Dzisiaj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 133
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Dzisiaj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 37
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 516
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1224
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
Wczoraj 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 81
Stajnia Bola
Ostatni post: NoSeLatamTrochu
Wczoraj 14:29:52
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 4526
Wycena - Romet Ogar 205
Ostatni post: wkzarci
Wczoraj 12:17:05
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 139
szablon napisu do Romet P...
Ostatni post: zbyszek61
Wczoraj 10:14:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 606

Reklama