Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Autor Wiadomość
Ryderus Offline
Nowy
*


Liczba postów: 42
Imię: Dominik
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Pony
Post: #1
czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif?
15-09-2012 15:31:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Przemi998 Offline
Komarowiec
*


Liczba postów: 5,105
Imię: Przemek
Skąd: Zakrzewo
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
to zależy jaki jest luz i czy cylinder ma gładź
a czemu wymieniasz pierścienie???
15-09-2012 15:35:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ryderus Offline
Nowy
*


Liczba postów: 42
Imię: Dominik
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Romet Pony
Post: #3
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
dzwonia
wiadomosc za lkrotka
15-09-2012 15:45:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Romet_Pegaz Offline
Maniak polskich samochodów
*


Liczba postów: 225
Imię: Wiktor
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Pegaz
Post: #4
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Wymiana tłoka a pierścieni - chyba jest różnica. Myślę że wytłumaczyłem. W ogóle to zobacz czy ma dobrą komprechę, to takto wymienisz sobie tłok Smile

Pamiętaj Romeciarzu młody,
że Romet nigdy nie będzie jeździł tak szybko jak samochody,
i nie ma co go piłować,
bo można tego później żałować

Mój 16-calowy potwór!
15-09-2012 16:00:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rammbo Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 305
Imię: Konrad
Skąd: Zaostrów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #5
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Niby dlaczego?
A wiesz wogule co to znaczy szlif cylindra?
15-09-2012 16:03:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
mateusz5625 Offline
.
*


Liczba postów: 1,135
Imię: Mateusz
Skąd: Czarny Młyn
Pojazd: Romet Chart
Post: #6
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif

Smile zapraszam do śledzenia moich wypraw na facebooku Smile
http://www.facebook.com/chartbymateusz5625


„Kto miłości nie zna, ten żyje szczęśliwy,
I noc ma spokojną, i dzień nietęskliwy”
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2012 16:54:13 przez mateusz5625.)
15-09-2012 16:53:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #7
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
tylko pamiętaj że po trzecim szlifie to cylinder na śmietnik idzie bo czwarty to jest bezsens
15-09-2012 18:14:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rudy102 Niedostępny
ASSKICKER


Liczba postów: 618
Imię: Paweł
Skąd: United States of America
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Znowu szpanujesz nie wielką wiedzą?

Po wymianie samych pierścieni nie musisz robić szlifa.
15-09-2012 18:16:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Marwerick Offline
Mechanik
*


Liczba postów: 1,869
Imię: Zbigniew
Skąd: rumia (GWE)
Pojazd: Inny
Post: #9
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
niczym nie szpanuje tylko że trzeci szlif to max
15-09-2012 18:36:27
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Przemek Niedostępny
Klubowicz
*


Liczba postów: 1,740
Imię: Przemek
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Chart
Post: #10
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
To po co sa tloki na 4 szlif? Zeby sobie na polce postawic?

15-09-2012 18:37:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #11
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
A te niby "60" z allegro to co ? cylinder o średnicy 40mm !
Skoro seryjny oryginał ma 38 mm i zrobisz mu IV szlif czyli każdy tłok ma więcej o 0.5mm masz w serii 4 szlif.. Tulei zostaje nawet jeszcze na VI szlif, ale niestety takich tłoków nie robią
15-09-2012 19:21:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Romet_Pegaz Offline
Maniak polskich samochodów
*


Liczba postów: 225
Imię: Wiktor
Skąd: Łódź
Pojazd: Romet Pegaz
Post: #12
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
(15-09-2012 16:03:40)Rammbo napisał(a):  Niby dlaczego?
A wiesz wogule co to znaczy szlif cylindra?

Chyba mnie nie zrozumiałeś kolego Big Grin

A ty wiesz co to ortografia ? :F

Pamiętaj Romeciarzu młody,
że Romet nigdy nie będzie jeździł tak szybko jak samochody,
i nie ma co go piłować,
bo można tego później żałować

Mój 16-calowy potwór!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2012 19:36:22 przez Romet_Pegaz.)
15-09-2012 19:35:08
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rammbo Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 305
Imię: Konrad
Skąd: Zaostrów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #13
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Sry za ort. Przy samej zmianie pierścieni nie widzę sensu robienia szlifu(o ile cylinder nie ma rys).
15-09-2012 22:40:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Błażej Offline
Zawodowiec
*


Liczba postów: 2,534
Imię: Błażej
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Inny
Post: #14
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
A nie wpadłeś na to, że może mieć próg ?
15-09-2012 22:48:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Rammbo Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 305
Imię: Konrad
Skąd: Zaostrów
Pojazd: Romet Ogar 200
Post: #15
RE: czy po wymianie pierscieni trzeba robic szlif
Jaki znowu próg?
19-09-2012 21:42:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Jubilacik
Ostatni post: zaz
Dzisiaj 09:58:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 114
Rozmiar śruby przełącznik...
Ostatni post: Michał
Dzisiaj 09:25:48
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 53
pomoc przy indentyfikacji...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:26
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 131
Gaźnik k60b
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:50:34
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 132
Brzęczenie po uszczelnien...
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:44:24
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 1424
Moc silnika 023
Ostatni post: Spaceman164
Wczoraj 15:02:10
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 611
Romet Zenit z 1989 roku
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:39:09
» Odpowiedzi: 35
» Wyświetleń: 12784
Romet Jubilat 2 z 1987 ro...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:34:30
» Odpowiedzi: 44
» Wyświetleń: 32668
Romet Wigry Universal z 1...
Ostatni post: zaz
Wczoraj 14:23:55
» Odpowiedzi: 10
» Wyświetleń: 15516
WSK 125 składanie silnika
Ostatni post: łogór 200
Wczoraj 10:20:43
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 94
Co to za rower?
Ostatni post: zaginiony770
Wczoraj 01:54:45
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 162
Romet chart jaki kod/nume...
Ostatni post: cyfra+
Wczoraj 00:55:05
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 69
Romet ogar 205 nie zapala...
Ostatni post: romek
21-05-2024 20:09:29
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 545
Czy to jest cylinder itd ...
Ostatni post: Wodnik
21-05-2024 19:45:36
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 1246
Ogar 200 regulacja sprzęg...
Ostatni post: darkowski
21-05-2024 17:29:32
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 99

Reklama