Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 muł
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Zielono mi :D
Liczba postów: 2,757
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 muł
(10-05-2015 07:53:53)KeiSangi napisał(a): ...Jak włożyłeś polski tłok to puchnie.
Śmiechłem ![:F :F](images/zab.gif) To, że polski to od razu zły? Ja nie mówię, że wszystkie dzisiejsze tłoki są dobre, ale tak samo nie wszystkie są złe. Sam kilka miałem to wiem.
(10-05-2015 11:13:59)krzysiu1505 napisał(a): ... Te chińskie gaźniki są zwyczajnie do d..., kolega kupił nowy, 60zł dał, a ogar jeździł gorzej niż na rozwalonym czeskim, a takie rzeczy z tego co wiem dzieją się powszechnie.
Pozwolę się nie zgodzić. Miałem w rękach już nie jeden współczesny gaźnik i każdy udało się ładnie ustawić. Owszem, zdarzają się też trefne, ale jest to tylko jakiś tam % z całości a nie powszechny problem.
Do autora - Z filmiku wnioskuję, że silnik pracuje po prostu jakby miał "blokowany" króciec. Wtedy właśnie tak wolno na obroty wchodzi. Gaśnięcie też jest w miarę normalne, bo jak dajesz mu większą dawkę powietrza na wolnych obrotach i to na chwilę to się może "zdusić". Ustaw iglicę na drugim rowku od góry i zobacz czy króciec ssący ma okrągły otwór dolotowy czy kwadratowy.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
10-05-2015 13:23:14 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|