Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 muł
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Znów powracam z problemem. Ogar ma ciężko się zbierać przez cały czas gdy jest ciepły silnik. Chodzi o to gdy chcę dodać obrotów to albo zgaśnie albo musze potrzymać gaz żeby załapał obrotów. Oglądnijcie i liczę na pomoc.

https://www.youtube.com/watch?v=mzxAbIF9dYU
Gaźnik jest nowy (chinski) za 50 zł i odkąd go założyłem tak nadal jest. W tamtym roku był przeprowadzany mały remont. A co do tego gaźnika to jak wstanę może pokombinuję Wink
Ja twierdzę, że należy ustawić zapłon. Jak włożyłeś polski tłok to puchnie.
(10-05-2015 00:48:10)MateuszPony napisał(a): [ -> ]Gaźnik jest nowy (chinski) za 50 zł

I możliwe że to jest przyczyna problemu. Pożycz od kogoś działający czeski gaźnik i zobacz czy dalej tak jest, jeśli nie, to znaczy że Chińczyk który ten gaźnik w szopie klepał miał zły dzień. Te chińskie gaźniki są zwyczajnie do d..., kolega kupił nowy, 60zł dał, a ogar jeździł gorzej niż na rozwalonym czeskim, a takie rzeczy z tego co wiem dzieją się powszechnie.
(10-05-2015 07:53:53)KeiSangi napisał(a): [ -> ]...Jak włożyłeś polski tłok to puchnie.

Śmiechłem :F To, że polski to od razu zły? Ja nie mówię, że wszystkie dzisiejsze tłoki są dobre, ale tak samo nie wszystkie są złe. Sam kilka miałem to wiem.

(10-05-2015 11:13:59)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]... Te chińskie gaźniki są zwyczajnie do d..., kolega kupił nowy, 60zł dał, a ogar jeździł gorzej niż na rozwalonym czeskim, a takie rzeczy z tego co wiem dzieją się powszechnie.

Pozwolę się nie zgodzić. Miałem w rękach już nie jeden współczesny gaźnik i każdy udało się ładnie ustawić. Owszem, zdarzają się też trefne, ale jest to tylko jakiś tam % z całości a nie powszechny problem.


Do autora - Z filmiku wnioskuję, że silnik pracuje po prostu jakby miał "blokowany" króciec. Wtedy właśnie tak wolno na obroty wchodzi. Gaśnięcie też jest w miarę normalne, bo jak dajesz mu większą dawkę powietrza na wolnych obrotach i to na chwilę to się może "zdusić". Ustaw iglicę na drugim rowku od góry i zobacz czy króciec ssący ma okrągły otwór dolotowy czy kwadratowy.
(10-05-2015 07:53:53)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Ja twierdzę, że należy ustawić zapłon. Jak włożyłeś polski tłok to puchnie.

Almot robi dobre tłoki. Na stary gaźniku też tak było? Może łapie lewe powietrze.
Przekierowanie