Witam. Znów powracam z problemem. Ogar ma ciężko się zbierać przez cały czas gdy jest ciepły silnik. Chodzi o to gdy chcę dodać obrotów to albo zgaśnie albo musze potrzymać gaz żeby załapał obrotów. Oglądnijcie i liczę na pomoc.
https://www.youtube.com/watch?v=mzxAbIF9dYU
Gaźnik jest nowy (chinski) za 50 zł i odkąd go założyłem tak nadal jest. W tamtym roku był przeprowadzany mały remont. A co do tego gaźnika to jak wstanę może pokombinuję
Ja twierdzę, że należy ustawić zapłon. Jak włożyłeś polski tłok to puchnie.
(10-05-2015 00:48:10)MateuszPony napisał(a): [ -> ]Gaźnik jest nowy (chinski) za 50 zł
I możliwe że to jest przyczyna problemu. Pożycz od kogoś działający czeski gaźnik i zobacz czy dalej tak jest, jeśli nie, to znaczy że Chińczyk który ten gaźnik w szopie klepał miał zły dzień. Te chińskie gaźniki są zwyczajnie do d..., kolega kupił nowy, 60zł dał, a ogar jeździł gorzej niż na rozwalonym czeskim, a takie rzeczy z tego co wiem dzieją się powszechnie.
(10-05-2015 07:53:53)KeiSangi napisał(a): [ -> ]...Jak włożyłeś polski tłok to puchnie.
Śmiechłem
To, że polski to od razu zły? Ja nie mówię, że wszystkie dzisiejsze tłoki są dobre, ale tak samo nie wszystkie są złe. Sam kilka miałem to wiem.
(10-05-2015 11:13:59)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]... Te chińskie gaźniki są zwyczajnie do d..., kolega kupił nowy, 60zł dał, a ogar jeździł gorzej niż na rozwalonym czeskim, a takie rzeczy z tego co wiem dzieją się powszechnie.
Pozwolę się nie zgodzić. Miałem w rękach już nie jeden współczesny gaźnik i każdy udało się ładnie ustawić. Owszem, zdarzają się też trefne, ale jest to tylko jakiś tam % z całości a nie powszechny problem.
Do autora - Z filmiku wnioskuję, że silnik pracuje po prostu jakby miał "blokowany" króciec. Wtedy właśnie tak wolno na obroty wchodzi. Gaśnięcie też jest w miarę normalne, bo jak dajesz mu większą dawkę powietrza na wolnych obrotach i to na chwilę to się może "zdusić". Ustaw iglicę na drugim rowku od góry i zobacz czy króciec ssący ma okrągły otwór dolotowy czy kwadratowy.
(10-05-2015 07:53:53)KeiSangi napisał(a): [ -> ]Ja twierdzę, że należy ustawić zapłon. Jak włożyłeś polski tłok to puchnie.
Almot robi dobre tłoki. Na stary gaźniku też tak było? Może łapie lewe powietrze.