Byłem dzisiaj z wałem, i straszna lipa :/ Wał ma przeciwwagi idealne, gwinty też, nakiełek też, wszystko ładnie pięknie, ale jeden czop jest uszkodzony
Chodzi o to że jest krzywy, już dokładnie nie pamiętam który, tak więc jak macie to kupię wał do Charta, musi być taki który nada się do regeneracji!!
Na tym się skończyło
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...-0001.jpeg
Czemu ta korba jest... No luz ma. Tak nie powinno być! W ogóle jak to możliwe, że twój wał jest krzywy?!
Znalazłem już 4 wały tylko na odpowiedź czekam
Krzywy i tyle w temacie, a jest rozbity dlatego tak teraz wygląda
Kupiłem wał, gwinty i czopy w stanie bdb, możliwość regeneracji
Taśma, przecież to luz montażowy
(23-12-2014 14:07:49)Taśma napisał(a): [ -> ]Czemu ta korba jest... No luz ma. Tak nie powinno być! W ogóle jak to możliwe, że twój wał jest krzywy?!
Luz ma dlatego ze jak dowiedziałem sie że nie da się go wycentrować to gość mi rozbił ten wał "delikatnie"
Jutro mam zamiar załatwić materiał na wahacz, 50x30x3 profil według was bedzie dobry
?
ale to będzie beznadziejnie wyglądało.
Ja na swój wahacz użyłem profil 50x20x2mm.
Wszystko kwestia tego jak zostanie on wykonany, jeśli tak jak seryjny wahaczy tyle że z profili to w sumie nie wiele on zmieni. Ja bym proponował dołożyć nie za dużą poprzeczkę nad wahaczem tak jak miał/ma james w simku, znacznie to usztywni całość:
http://www.bikepics.com/members/nightfire007/p7/
Mi się żadne nie podobają, ale jak już to te pierwsze
No i kupiłem piast i coś jeszcze do Charta, piasta od Ogara 900 z tarcza i niedługo szprychowanie koła i centrowanie, mam nadzieje że mi się to uda
Kupiłem dzisiaj termometr elektroniczny i masz licznik od Simsona S51 do 100km/h tylko jakoś ładnie musze złożyś i bedzie już fajnie
Dodatkowo ktoś mi powie jak go dobrze wyskalować i jak wskazówkę włozyć w którym miejscu jak naciągnąć sprężynę itp
Mam w planach jeszcze obrotomierz tylko nie wiem jaki to będzie
OGólnie tak mała konsola, termometr, licznik, obrotomierze i może jakieś kontrolki
Możecie coś polecić