(10-06-2013 22:01:48)alek736 napisał(a): [ -> ]W jaki sposób prostowałeś ramę?
Całe lagi zostały zdjęte i dopasowany pręt aby nie latał na boki, po czym mechanik przyczepił (nie wiem jak to się zwie ale to coś na czym się silniki wiesza i wyjmuje z samochodu) po czym jednym hakiem złapał za pręt a drugim za rurkę ramy z tyłu i ciągną
Nie dawała się łatwo bo łańcuch aż pękł
Dobrze że już go wyprostowałeś
szkoda że nie zarejestrowany :/
(10-06-2013 22:09:01)simon1998 napisał(a): [ -> ]Dobrze że już go wyprostowałeś szkoda że nie zarejestrowany :/
No nie jest zarejestrowany ale jutro przegląd więc bliżej niż dalej
Tak chodzi chyba o bloczek nie wiem jak to się poprawnie nazywa
ale łańcuchami ciągną tą główkę
Chart dzisiaj otrzymał przegląd
Więc zostało go jeszcze tylko odebrać
(nie pytajcie o co z tym chodzi bo mi tak pomieszali w głowie że na początku nie widziałem co robić )
Wczoraj pomęczyłem się z wymianą simera wału od strony sprzęgła, przy okazji zrobiłem sprzęgło gdyż działało dopiero na końcu regulacji i okazało się że nie było dystansu kosz-wkład sprzęgła
Teraz ładnie sprzęgło działa leciutki i jest sporo regulacji jeszcze (grubość tarczy 5mm). Najwięcej zabawy było z wyjęciem zębatki (małej) sprzęgła ale znalazłem ściągacz 250mm 3ramienny i jakoś dałem rade
Okazało się żę wał na łożyskach ma luz. Jest on już sporawy i słychać jak wał o coś bije jak się nim rusza góra dół
No to mam kolejną robotę ale jeszcze dojade do końca te oryginalne łożyska
NO i tak jak mówiłem że dojadę do końca łożyska i już je dojechałem
Stało się to wczoraj luz jest tak spory że magneto uderza o impulsator i trzeba wymieniać łożyska, bo nie chcem zniszczyć ten impulsator. Nie ma co płakać trzeba brać się za robotę
A i pytanie do was czy łączyć kartery na silikon-uszczelka-silikon czy sam silikon ??
Jako że Chart mocno się "pocił" pod wydechem bo była urwana szpilka i na dodatek były lekko zjechany gwint w cylindrze na szpilkę M6 postanowiłem z tym skończyć
No to tak zabrałem się od odkręcienia wydechu zdjęciu kolanka i oczyszczenia miejsca przylegania uszczelki...
Następnie wziołem wiertło M7 przewierciłem mocowanie starych szpilek i następnie nagwintowałem to na M8
Na koniec dorobiłem szpilki i uszczelki (o tym za chwilę) zrobiłem je tak... W imadło włożyłem szpilkę trzymającą silnik (M8) dociołem pod odpowiednią długość po czym narzynką zrobiłem gwint i wyszło pięknie
Do cylindra wkręcają się 25mm
nie gwintowana część 5mm
miejsca na nakrętkę 10mm
http://wwww.lantis.pl/allegro/C0749.jpg Podobnie jak te wyglądają tylko są M8 a nie M6
Dodatkowo uszczelniłem wydech uszczelkę Kolanko-cylinder zrobiłem z włókna węglowego z dodatkiem silikonu a uszczelkę kolanko-tłumik sznur azbestowy+silikon za jakiś czas jak silikon przeschnie zobaczymy czy dobrze to zrobiłem
Tak to wygląda
http://imageshack.us/a/img18/4392/z95h.jpg
A i mam mały problem a mianowice pewnie widzicie że korek jest wykręcony... Jest to zrobione dlatego że jak jest zakręcony to po około 5 minutach słychać syk i jak się odkręcić korek to tak jak by odkręcił lekko gazowany napój czyli jest syk i nie wiem co zrobić przez to mi leci na łączeniu olej bo jest ciśnienie
A i to najświeższe zdjęcie Charta, jeszcze z jazdy z Wojtkiem (FSO777) ten który jedzie dookoła PL Ogarem 200
http://imageshack.us/a/img198/3503/x79e.jpg
uszczelka i silikon dla pewności i jest ok
wracając do postu jak wracałeś z prostowania ramy. Widząc policje i dając poznać po sobie że coś jest nie tak: unikać ich, skręcać, zwalniać, gapić się na nich, schodzić na chodnik, gasić to najgorsze co może być. Jak ich widzisz, a masz coś na sumieniu to zachowuj się tak jakbyś nie miał, bo inaczej dajesz po sobie poznać i mają argument żeby Cię zatrzymać. Tylko idioci kitrają się przed policją i zwalniają srając w gacie na ich widok.. na romecie !...
Było mineło nie miałem na niego nic ! Zatrzymali by mnie to by była lipa w dodatku jeszcze jechałem bez tablicy
Ale teraz już jest normalnie mam rejestrację i wszystko jest GIT