oskę z pręta ciągnionego 12mm
Odcinasz tylko na wymiar i gwintujesz na końcach i gotowe, nierdzewka na oske to mocno średni pomysł
Rurki kierunkowskazów zalezy od grubosci portfela. Nierdzewka i polerka albo stal i chromowanie
Metalowe sworznie tulejek wahacza? a co to jest?
Zawieszenie z mz będziesz miał ?
Źle to ujełem, chodzi mi o amortyzatory tylnie
tamta tulejka to z byle czego moze byc wykonana
Dobra, powoli zabieram się za robotę
Wziełem w tym tygodniu na cel przygotowanie wału korbowego, udało się
Więc tak cel był taki aby go wyczyścić, naprawić gwinty bo były delikatnie sklepane, i dodatkowo zrobić nowy nakiełek wszystko się ładnie udalo
Dodaję zdjęcie wału, jeszcze nie rozbietego, ale niedługo to zrobię i wymienię na korbę od SENDY
http://chlopcyrometowcy.pl/hosting/imgs/...-0001.jpeg
Jakiś taki.... dziwny ten wał. Składałeś go z 2 innych połówek ?
Poza tym ciągle bawi mnie to, że silnik się tak szybko rozleciał
Wał jest z jednych połówek, jeszcze go nie składałem
ten nowy nakiełek to teraz moze sie jedynie nadawac jako prowadzenie sciagacza bo przy centrowaniu, czy innej operacji na wale to juz sie nie nadaje
300zł z papierami za takiego pięknego charcika zazdro
Tak 300zł, ale popatrz ile STQC już w niego włożył, i to zapewne nie jest kilka setek
(13-12-2014 15:35:00)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]ten nowy nakiełek to teraz moze sie jedynie nadawac jako prowadzenie sciagacza bo przy centrowaniu, czy innej operacji na wale to juz sie nie nadaje
Michale, nakiełek nie jest zrobiony całkowicie od nowa, tylko był on sklepany, to kiełkiem został tylko z początku naprawiony, stary kiełek został
Dawidzie, za Charta tak dałem 300zł, ale wpadło w niego już ponad 2k zł i nadal będzie wpadać, więc nie ma co zazdrościć