Masz zdjęcia jakieś nowe? Nagraj film jakiś
filmu nie mam możliwości nagrania teraz, ale zrobię to w następną sobotę
Zapomniałem dodać że zastanawiam się nad filtrem powietrza i mam takie myśli:
1. Zrobić coś jak BigSoft czyli dać gąbkowy filtr powietrza tam gdzie on był kiedyś,
2. Dać gąbkę na zewnątrz tylko podczas mycia i innych rzeczy które mogły ubrudzić go jakimiś płynami będzie on mokry mocno i woda będzie się mogła dostać
Moim zdaniem pierwsza opcja, dużo mniej kombinowania i nie będzie się tak brudził.
No to fajnie
, czekam na filmik z pracy silnika
Filtr nasączony olejem nie powinien chłonąć wody. Co do zapłonu to zamiast robić fuszere z kawałkiem puszki to dopicuj sobie stożek pastą do zaworów, albo np. drobnym papierem ściernym nawiniętym na wał wyszlifujesz środek stożka magneta, albo częścią ścierną odwrotnie przepolerujesz wał, być może nie masz podkładki sprężynującej, albo słabo dokręcasz magneto, stożek powinien sam je trzymać, a klin ustalać położenie, spójrz na zębatkę atakującą sprzęgła, tą na wale i pomyśl
Króciec sobie ładnie rozwierciłeś?
No można nawet i pastą spróbować
Króciec coś jak ty same uszy obciełem powiększyłem dolot frezem że ma ścianki 1;5mm, no i miejsce styku z cylindrem ten kwadratowy dolot lekko też powiększyłem
Zajeło mi to Ok 1h ale wszystko ładnie się udało tak jak chciałem
Widzę, że nie tylko mi dziś odpalił silnik.
Pięknie Ci to idzie. Nie spiesz się, i rób go choć 10 lat, ale rób go tak, jak do tej pory.
Nie no 10lat to nie
Lakiernik niedawno coś mi wspominał że miał jakąś ważną sprawę, ale rama już wypiaskowana lakiery mają być w poniedziałek już kupił czarny połysk jeden z lepszych jakie mieli w hurtowni
Dodatkowo musiał pospawać ramę w jednym miejscu bo była lekko pęknieta, jest to miejsce pod schowkiem do mocowania błotnika
Obiecał że ok 26 zacznie kłaść lakier, czyli jak wrócę 8marca ze szkoły to już rama będzie czekać i powoli nabierać kształtów będzie Chart do momenty instalacji położenia bo to według własnych upodobań będzie i trochę zajmie to
Planowany czas końca remotny to majówka lub dzień dziecka
Kupię chyba taką pastę
Tylko którą wziąć? 0, 1, czy może 2
?
http://allegro.pl/pasta-do-zaworow-zawor...72710.html
Muszę zamówić głowicę od Simsona i myślę o takiej, co wy na nią?
http://allegro.pl/glowica-cylindra-simso...51194.html Chyba że jakąś inną polecacie, chodzi tutaj o to że inna czyli nie od Simsona tylko od innego moto
PS. Czyli klosz od Fiata pasuje, a jak z mocowaniem żarówki trzeba dokupić gniazdo czy coś innego
?
Myślę o takiej lampie, bo mi się ona podoba bardziej niż ta co ma Kw112 i BigSoft, ale to już kwestia gustów
http://allegro.pl/reflektor-lampa-fiat-1...18526.html
Kur nie zdążyłem
Jednak jak coś to ta lampa będzie
http://allegro.pl/reflektor-lampa-fiat-1...83304.html Różni się tym żę ma otwór na postojówkę
Sory jeszcze raz za PPP
Ale kilka pomiarów zrobiłem i tak to się ma:
Lampa oryginalna średnica 147mm
Lampa PES3 42220 średnia to 139mm
Lampa od Fiata średnia 144mm
Czyli teoretycznie ta od fiata powinna być lepsza bo sztywniej siedzie i wgl, skoro ta co ma Kw i BigSoft pasuje a ma o 5mm mniejszą średnicę to ta od fiata też powinna być OK
No więc ją zamawiam i teraz pytanie jaką żarówkę polecacie
? Kupić zwykłą czy jakąś plus x% światła
Ja przymierzałem wkład lampy od fiata/poloneza do ramki charta, to trzeba by ramke lekko przeszlifować, bo ma mniejszą średnice niż szkło.
Z golfa chyba za duże znów, czemu nie clear z wesemu?
Co do silnika, tłok złożyłeś bez żadnych dystansów, masz jakiś luz osiowy? U mnie jest dużo luzu i nie wiem, czy to tak składać.
To fajnie, że działa, też czekam na film