filtr nie wiem czy taki przydatny,tyle jeżdzę i jakoś mi się gaźnik nie zapchał
Chodzi o filterek paliwa ? Jak tak to Chart21050 strona 12 ale pokaże
http://imageshack.us/a/img202/9614/e6v5.jpg
Aha powiem wam że fajnie się świeci Chart po tym myciu, polecam pieniądze nie duże a naprawde warto efekty są powalające przynajmniej u mnie
weź sobie kup halogen 35/35 12v na pewno będziesz miał lepsze światła
(26-08-2013 15:58:10)tramwajarz napisał(a): [ -> ]weź sobie kup halogen 35/35 12v na pewno będziesz miał lepsze światła
Właśnie testowałem bańki 35/35w 12v i 6v i jest jeszcze gorzej niż na 25/25w 6v więc nie poszaleje z tym światłem ale mam zamiar przewijać prądnicę aby uciągneła 12v H4 55/60w już z BigSoftem trochę pogadałem dowiedziałem się co nieco i teraz tylko czekam na schematy i mały poradnik który powiem w sekrecie będzie ukazany na tym forum
(26-08-2013 15:26:24)tramwajarz napisał(a): [ -> ]filtr nie wiem czy taki przydatny,tyle jeżdzę i jakoś mi się gaźnik nie zapchał
"Tyle", znaczy ile dziennie km? Ja się raz spóźniłem do pracy przez to, że mi się dysza zapchała jakimś paprochem i musiałem rozbierać gaźnik na drodze. A jak drugi raz mi się zatkała z pół roku później w ulewnym deszczu, to ... Od tego czasu zawsze mam filtr i święty spokój. Nie bez powodu filtry to wręcz rzecz obowiązkowa np w samochodach...
Chłopacy sklep odwiedzony i tak:
-Gumy manetek nie było
-kopniaka i zamiany biegów też nie
Mówią że gumy będą w poniedziałek
ale za to kupiłem linke licznika bo moja się urwała i ramkę na tablice rejestracyjną
Teraz muszę jechać do miasta po coś ale jak wróce to pokaże ramke i linke
Jako że mój licznik oszukiwał według GPSu o 10km/h i okropnie wyglądał postanowiłem to naprawić i teraz oszukuje tylko o 3km/h więc nie jest źle
A wyglądał on tak:
Przed (papier się marszczył dlatego to zerwałem i zrobiłem korektorem
)
http://imageshack.us/a/img825/1442/fp7v.jpg
Po jeszcze ramka do lekkiej polerki została
http://imageshack.us/a/img855/2/c6pn.jpg
(tak wiem robione korektorem ale nie mam drukarki laserowej i w okolicy też nikt nie ma ale jak będzie ktoś miał to wydrukuje cyferblat na papierze fotograficznym i przykleje i będzie dobrze, lub kupię nowy licznik to znaczy nie nowy a używany
A tu po lekkiej polerce
http://imageshack.us/a/img829/8886/lui0.jpg
I jak lepiej jest czy gorzej ?
ja już bym wolał mieć nową tarcze
Nie no według mnie te "cyferki" lepiej wyglądały wcześniej. Ale ja tobie się podoba to ok
nie no to jest zrobione tak aby przejeździć ten sezon a później się licznik wymieni bo mój jest że tak powiem "zużyty"
Kolego, co do dzwonienia to docieranie raczej nic do tego nie ma
Ja u siebie od kupna mam przejechane jakies 500km i nadal dzwoni a z informacji od bylego właściciela to przejechał na nim jakies 100-150km. więc po 600km jest juz jako-tako dotarty i to nadal nie to
Jak macie gówniane tłoki i ostre krawędzie okien w cylindrze to będzie dzwonić zawsze.
Mi już nic nie dzwoni więc nie wiem skąd ta myśl pisania o tym
Chart cgl jeździ i bije kilometry dzielnie i dziennie
Wczoraj wracając z miasta około 7km o godzinie 22 postanowiłem że przednie światło jest dużo za słabe i trzeba coś z tym zrobić. Postanowiłem że w Charcie zawita żarówka H4 prądnica będzie przewinięta ale jakim DNE to jeszcze nie wiem. Cewek będzie 6 z czego 1to oryginalna zapłonowa. Jak wszystko będzie dobrze to będzie 55/60w bo jak widziałem jak to świeci w Charcie jest nie por
uwnywalna do oryginalnej 25/25w
no więc tak sezon zakończyłem i Chart stoi i czeka na silnik
A wygląda silnik teraz tak:
ok 9 rano
http://imageshack.us/a/img31/3679/pez6.jpg
po ok 10.30 (tak wiem trochę długo ale nie mogłem znaleźć ściągacza do zębatki )
http://imageshack.us/a/img850/262/e76q.jpg
http://imageshack.us/a/img855/9493/iktd.jpg
LUX to syf nigdy więcej teraz silnik będzie pracował na Elfie lub castrolu (chyba że jakiś inny polecacie )
A wał wygląda tak
http://imageshack.us/a/img208/9827/hzlm.jpg
Lista części jest następująca:
Łożyska
Simeringi
Orinigi ( na wałek kopniaka, na tarcze dociskowa od sprzęgła i na wałek od skrzyni biegów)
choinka (będzie w tym tygodniu)
sprzęgło (też będzie w tygodniu)
kosa
wałek główny
tłok
szlif cylindra
głowica simson
wał chyba oddam do regeneracji na wymiane samego łożyska bo korba ciężka do dostania
gaźnika 16n1-11
po dotarciu lekkie 50/4 na gaźniku 16mm
szpilki
śruby M6 imbus
uszczelki
naprawa wodzika tj spawanie łap i oszlifowanie
dorobienie tulei korbowodu przez tokarza
korek wlewu oleju
polerka karterów
Ps karter prawy i pokrywa sprzęgła jest uszczerbiona i kapie olej jak myślicie co zrobić z tym ? ja myślałem papier 400 i wyrównać to na szkle (uda się czy aluminium za twarde ? )