Tłok lepiej poszukać oryginalnego na 4 szlif czy który tam chcesz mieć i pierścionki z łodzi i powinno chwilę pochodzić
Zwykły zmd wytrzyma 50/4 tylko uwazaj na pierscionki bo one jak sa troszku wyrobione to lubia robic niespodzianki takie jak mi,czyli pękać na zamkach.
Właśnie akurat chodzi mi o wąskie pierścienie jak w Simsonie a nie jak w romecie O_o
To tłok od hondy dio...
Dużo lepszy niż mza, a wystarczy tylko 3 sek googlowania
Ale jaki ten tłoczek w jakiej granicy ceny ??
A i co trzeba zrobić aby go podpasować ?
Tlok jest w dobrej cenie.
Aby go dopasować musisz wykonać pewne modyfikacje. Na pewnym forum jest baaardzo ciekawy temat o dopasowywaniu tłoków. polecam google i troche własnych inwencji twórczych. Nikt nic Ci nie będzie na tacy podawał. Sam musisz zacząć myslec i szukać potrzebnych Ci informacji!!!
Trochę mnie źle zrozumiałeś za mniej więcej ile kupić tłok ?? Bo są takie za 20 zł ale są i takie za 50 zł
A i nie będzie puchł ?
Mozna kupić takie po 20zł, ale one są strasznie słabo wykonane, np. mam w domu takiego od keewaya kupionego u wronki, silnik pewnie będzie dzwonił jak tamburyn, bo pierścienie mają pionowy luz.. Poza tym sworzeń lata wnet, więc otwór jest zbyt luźny, stop tez pewnie słaby. Lepiej jest zainwestować te 50zł i mieć spokój, szukaj w sklepach typu wilmat, na allegro tez. Firma np. piston kit (unikaj wm motor), na jednej stronce były fajne tłoki power force w cenie ok. 40zł, jest w czym wybierać, trzeba tylko chęci i poczytaj o dopasowywaniu takich tłoków, pomogę Ci, ze tłok rometa ma kluczową odległość, czyli oś sworznia-denko 25mm ;)
Fajna charcina
Trzymaj tak dalej a będzie naprawde git maszyna, bo już teraz jest dobrze
Co do tloka to już na gg gadaliśmy jaki tlok lepiej zastosować, więc do dzieła
Teraz coś co was zdziwi
A mianowicie w sobotę prostuję ramę
Aktual mały
No więc tak zabrałem się za robotę i wyczyściłem tłumik. Jutro uszczelniam tłumik uszczelniam sznurem azbestowym, a łączenie kolanko-cylinder uszczelką zrobioną z klingierytu (najpierw trzeba ją zrobić
)
A i jeszcze jedno na temat tłumika MIXOL TO SYF !
http://imageshack.us/a/img405/8669/28052013046.jpg
http://imageshack.us/a/img842/4909/28052013043.jpg
A no i rama prosta
To opowiem hisrotię
No to tak 6.30 pobudka, szybkie śniadanie, mieszanie paliwa (3L) grzeję Charta i ruszam w trasę ok.15KM po asfalcie
nie zarejestrowanym Chartam
Dobra godzina 7.15 jestem na miejscu i rozbieranie Charta (nie mam fotek). Po czym prostowanie jego
Około godziny 12 powrót do domu jadę sobię patrzę a tu przedemną Policja no to gaszę Charta i wracam pchając jego
Naszczęście się nie wrócili. No i pojechałem polnymi drogami około 30km miałem do domu ale dojechałem trochę pobłądziłem i nabiło mi 40km
Gdy dojechałem do domu banana na twarzy miałem do niedzieli do momentu w którym skończyło mi się paliwo
Bo znów zamiast Chartem polnymi to muszę jechać rowerem (5km w jedną strone). No i tak oto mała historia.
Fotki
http://imageshack.us/a/img545/6669/zdjcie0177rm.jpg
http://imageshack.us/a/img845/3919/zdjcie0178b.jpg
http://imageshack.us/a/img694/7461/zdjcie0176c.jpg
Komentować,oceniać
W jaki sposób prostowałeś ramę?
fajnie ze wyprostowałeś już rame od razu lepiej sie na niego patrzy