Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
mój Romecik sie dusi
|
Autor |
Wiadomość |
Bob_Harley
Technik

Liczba postów: 538
Imię: Bob
Skąd: Świętokrzyskie
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: mój Romecik sie dusi
jeśli zmieniłeś cylinder to od razu gaźnik trzeba dostroić do obecnego zestawu, jeśli filtr powietrza masz też inny to również trzeba wziąć pod uwage przy ustawianiu gaźnika. Należałoby zacząć od ustawienia obrotów jałowych, do tego wyregulować skład mieszanki (śrubka gdzieś na boku gaźnika) tak żeby silnik ładnie chodził na wolnych obrotach, potem przechodzisz do iglicy żeby sprawdzić na jakim ustawieniu silnik najładniej wkręca sie na obroty (czy nie łapie od razu muła po odkręceniu manetki np.), a na koniec, gdy już masz dobre obroty jałowe i średnie, sprawdzasz jak jedzie na max odkręconej manecie, jeśli by np. wtedy łapał muła (z gazem na maxa, albo juz nawet 3/4 gazu) to znaczy że trzeby zmienić dyszę główną - dodatkowo jeśli na niskich obrotach by te regulacje o których wspomniałem nie dały rezultatu to znaczy, że dysza wolnych obrotów również wymaga zmiany na inną, to tak w skrócie
dużo też powie kolor świecy na poszczególnych obrotach, na kanale "Chińskie motorki i kible", czy jakoś tak, jest film instruktażowy jak to zrobić. No i jeśli to "duszenie" jest takie że jedziesz i nagle czuć że brakuje mocy to raczej bym powiedział że za mała dysza główna, bo jeśliby było tylko takie szarpanie ale moc czuć że ma, to z kolei za duża dysza.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 22:15:44 przez Bob_Harley.)
|
|
Dzisiaj 22:12:20 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: Miczix , młodyblancior , 1 gości
|
|