Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] Swap
|
Autor |
Wiadomość |
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 197
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Swap
(25-06-2024 13:05:24)grz3513k napisał(a): Zastanawiam się nad zamianą silnika 023 na 019 w ogarze 205, ale mam do tego kilka zastrzeżeń:
1. Czy rama wytrzyma taką przeróbkę? Z tego co wiem silniki 019 mają jeszcze mocowanie od głowicy a 023 nie.
2. Czy w ogóle jest sens robić coś takiego i czy nie lepiej kupić rometa 50T1?
3. Jaka jest dobra cena za sprawny silnik 019 w dzisiejszych czasach?
(Jestem świeżakiem na forum, więc jeżeli coś źle napisałem, albo umieściłem wątek w złej kategorii proszę o wyrozumiałość.)
O ramę nie musisz się martwić bez najmniejszych zastrzeżeń wytrzyma ale z racji nie posiadania dodatkowego mocowania że względów estetycznych trzeba by zmienić głowice na taką bez dodatkowego uchwytu ale moim zdaniem w ogóle nie warto się za coś takiego zabierać czemu chcesz zrobić taką modyfikacje ?
Sprzęty:
Romet Ogar 205, Romet 2375, Romet 50 T-1, Romet Komar 2350, Romet Komar 2351, Romet Kadet 780, Romet Kadet 780, Jawa 50 23p, Jawa 50 20p, Jawa 50 21p, Jawa Babetta 207, ZVL Babetta 215, Riga Delta RMR 24, Riga Delta RMR 24, Ardie VF 125,
|
|
26-06-2024 17:28:47 |
|
|
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 197
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Swap
(26-06-2024 19:37:40)grz3513k napisał(a): (26-06-2024 17:28:47)MacRoial napisał(a): (25-06-2024 13:05:24)grz3513k napisał(a): Zastanawiam się nad zamianą silnika 023 na 019 w ogarze 205, ale mam do tego kilka zastrzeżeń:
1. Czy rama wytrzyma taką przeróbkę? Z tego co wiem silniki 019 mają jeszcze mocowanie od głowicy a 023 nie.
2. Czy w ogóle jest sens robić coś takiego i czy nie lepiej kupić rometa 50T1?
3. Jaka jest dobra cena za sprawny silnik 019 w dzisiejszych czasach?
(Jestem świeżakiem na forum, więc jeżeli coś źle napisałem, albo umieściłem wątek w złej kategorii proszę o wyrozumiałość.)
O ramę nie musisz się martwić bez najmniejszych zastrzeżeń wytrzyma ale z racji nie posiadania dodatkowego mocowania że względów estetycznych trzeba by zmienić głowice na taką bez dodatkowego uchwytu ale moim zdaniem w ogóle nie warto się za coś takiego zabierać czemu chcesz zrobić taką modyfikacje ?
Często podczas jazdy właśnie brakuje mi tego 3 biegu, ale na razie się tylko zastanawiam i chce wysłuchać opinii innych.
Tak jak wiele osób w tym wątku mówi 019 jest awaryjny, kiedyś też słyszałem ale tego nie jestem pewny że Romet 50 T1 z dwiema osobami był wolniejszy od ogara 205 (w przypadku w którym oba silniki pojazdów były w dobrym stanie) ale nie jestem pewny czy tak było kiedyś o tym słyszałem od wujka który przeprowadzał ten eksperyment.
Sprzęty:
Romet Ogar 205, Romet 2375, Romet 50 T-1, Romet Komar 2350, Romet Komar 2351, Romet Kadet 780, Romet Kadet 780, Jawa 50 23p, Jawa 50 20p, Jawa 50 21p, Jawa Babetta 207, ZVL Babetta 215, Riga Delta RMR 24, Riga Delta RMR 24, Ardie VF 125,
|
|
26-06-2024 23:53:24 |
|
|
MacRoial
Uczeń

Liczba postów: 197
Imię: Ben
Skąd: Łódzkie
Pojazd: Romet Ogar 205
|
RE: Swap
A w takim razie jeżeli dobrze rozumuje to czy przyspieszanie 023 było minimalnie większe przez brak konieczności zmiany biegów ? Ale kiedy 019 się rozpędził to była szybsza ?
Sprzęty:
Romet Ogar 205, Romet 2375, Romet 50 T-1, Romet Komar 2350, Romet Komar 2351, Romet Kadet 780, Romet Kadet 780, Jawa 50 23p, Jawa 50 20p, Jawa 50 21p, Jawa Babetta 207, ZVL Babetta 215, Riga Delta RMR 24, Riga Delta RMR 24, Ardie VF 125,
|
|
27-06-2024 12:57:11 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|