Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulacja zabieraka sprzegla S38
Autor Wiadomość
Ambero25 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 81
Imię: Piotr
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Regulacja zabieraka sprzegla S38
Witam , mam problem maly ale strasznie irytujacy ze sprzeglem , zrobilem remont generalny silnika S38 , wlecial nowy kosz z prl ZMD , wspolczesne nowe sprzeglo z tarczami i przekladkami , do tego nowy zabierak z epoki ZMD, nowa sprezyna i zamontowalem na to pierscien osadczy zabieraka do wewnatrz kosza czyli z malym luzem , w sumie luzu niemierzylem wtedy bo zasugerowalem sie filmikiem montazowym z gmoto i wszystko ze sprzeglem dziala ok ale problem pojawia sie na zimnym silniku taki ze wciskajac sprzeglo nie moge obrocic lekko pedalami jak na innych filmikach widzialem , dopiero bo drugim trzecim obrocie jak gdyby sprzeglo rozlacza skrzynie i wtedy moge obrocic pedalami " do startu " , problem znika oczywiscie jak olej sie rozgrzeje i moje pytanie jest takie : czy pomoze zmiana pierscienia w druga strone w strone dekla tak zeby zwiekszyc luz na koszu ? Olej w skrzyni jak fabryka przykazala Lux 10 , na hipolu dodam ze tak samo bylo . Wszystko sprawdzone zlozone ksiazkowo ma ktos jakies sugestie czy pomoze zmiana kierunku pierscienia czy po prostu nowe grubsze tarcze i dlatego tak blokuje i nierozsprzegla od razu po wcisnieciu sprzegla ??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-03-2024 23:46:24 przez Ambero25.)
17-03-2024 23:44:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,526
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #2
RE: Regulacja zabieraka sprzegla S38
Ja duellsy szlifowalem na płycie traserskiej o jakieś 0,8mm i dopiero było ok sprzęgło.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
18-03-2024 01:10:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ambero25 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 81
Imię: Piotr
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
Post: #3
RE: Regulacja zabieraka sprzegla S38
Moze faktycznie tu lezy problem bo duellsy sa deko grubsze od oryginalnych tarcz , teoretycznie zmiana kierunku pierscienia powinna pomoc bez szlifowania tarcz ? Albo jezdzic az sie tarcze troche zuzyja ... ?
18-03-2024 10:33:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,526
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #4
RE: Regulacja zabieraka sprzegla S38
To są spiekane tarcze, więc bardzo długo musiałbyś jeździć żeby się zuzyky. To nie korki że wystarczy scisnac na czymś płaskim żeby stały się węższe.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
18-03-2024 11:19:17
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Ambero25 Offline
Nowy
*


Liczba postów: 81
Imię: Piotr
Skąd: Olsztyn
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Regulacja zabieraka sprzegla S38
Z tego co pamietam to u mnie zwykly korek jest to moze nawet nie duellsa bylo a polskiej produkcji zamiennik ....
18-03-2024 13:04:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,526
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #6
RE: Regulacja zabieraka sprzegla S38
To jeśli korkowe to możesz je po namoczeniu w oleju scisnac na płycie traserskiej na jakiś czas.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
18-03-2024 18:17:38
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post.
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 18:57:47
» Odpowiedzi: 199
» Wyświetleń: 57011
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: Deecuu
Dzisiaj 14:59:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1094
Romet 019 regeneracja wał...
Ostatni post: sbanys
Dzisiaj 12:25:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 105
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 09:15:06
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 228
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: romek
Wczoraj 23:54:43
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 77
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Wczoraj 23:02:55
» Odpowiedzi: 207
» Wyświetleń: 13741
Części do 50-T-1
Ostatni post: romek
Wczoraj 21:52:47
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 298
Witam wszystkich!!!
Ostatni post: Majster Traktor
Wczoraj 20:45:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 265
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:39:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 392
Prowadzenie osi rozruszni...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:34:30
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 170
Dezamet 023 kanał w karte...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:28:42
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 156
silnik 223, Dlaczego na j...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:20:55
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 198
Zbyt wyskokie napięcie ge...
Ostatni post: Maka_91
Wczoraj 20:12:19
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 174
Chlapacze
Ostatni post: Korczas
Wczoraj 19:12:31
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 37
przepalona lampa z przodu...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 11:40:30
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 152

Reklama