Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Pony] M2 różnice w ramie
Autor Wiadomość
romek Online
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,588
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
M2 różnice w ramie
Witam wszystkich, mam pytanie które trochę być może pozwoli usystematyzować wiedzę motorynkową. Otóż jakiś czas temu zauważyłem, i pisałem nawet tu w jednym temacie, że ramy motorynek M2 się dosyć sporo od pewnego momentu różnią. Mniej więcej od 1984/1985r. główka ramy jest połączona z rurą główną nieco wyżej i pojawiło się wzmocnienie w połączeniu rury głównej z podsiodłową.

Stary typ ramy:
https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x9...417206.jpg

Nowy typ ramy:
https://archiwum.allegro.pl/oferta/romet...52140.html

Podejrzewam że zbiegło się ta zmiana z wprowadzeniem w 1984r. modelu M3, chodziło tu zapewne o unifikację i żeby silnik 025 lepiej pasował. W związku z tym mam kilka pytan na które może ktoś zna odpowiedź.

1. Kiedy dokładnie (miesiąc) wprowadzono model M3
2. Czy mocowania silnika mogły się różnić, bo czasem widać że silnik jest nieco bardziej obwisły, mówię tutaj zarówno o dwóch wersjach M2 jak i między M2-M3
3. Kiedy zlikwidowano ucho do głowicy
4. Niech mi ktoś wyjaśni jakie były rodzaje podnóżków i w jakich latach Wink
5. Były w końcu M3 z kierownicą na mostku?
6. Czy ramy różniły się rozstawem osi?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-02-2022 15:22:40 przez romek.)
12-02-2022 15:07:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
SWAP silnika do komarka
Ostatni post: Piotrekdriver1
Dzisiaj 21:38:20
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 49
FSM Cross 2 - 1985
Ostatni post: Fiejosolo5
Dzisiaj 15:56:52
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 5812
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
Dzisiaj 11:38:34
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 11264
Moja Pierwsza - Romet Pon...
Ostatni post: romek
Wczoraj 22:49:47
» Odpowiedzi: 111
» Wyświetleń: 42679
Iskrzenie sie platynek
Ostatni post: Merfix
Wczoraj 21:55:34
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 76
Remont
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 21:54:18
» Odpowiedzi: 27
» Wyświetleń: 1618
Romet Kadet M780W '88 tab...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:31:35
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 4003
Kuppię Ogara 205
Ostatni post: Elektronik
Wczoraj 14:37:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 87
Problem z linka gazu koma...
Ostatni post: Konrad DD
22-06-2025 13:05:30
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 282
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
21-06-2025 22:35:23
» Odpowiedzi: 1535
» Wyświetleń: 842281
"Pszczółka" , czyli kolej...
Ostatni post: Quake96
21-06-2025 22:35:21
» Odpowiedzi: 583
» Wyświetleń: 198437
Co to jest Unidal?
Ostatni post: Dawdzio
21-06-2025 19:03:10
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 153
Komar ciężko pali na ciep...
Ostatni post: Leczyk_Junior
21-06-2025 17:04:26
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 271
Romet gil 94r
Ostatni post: Kasztan
21-06-2025 13:41:21
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 105
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: Maskota
20-06-2025 23:44:27
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 333

Reklama