Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przepuszczane piasty wigry
Autor Wiadomość
KadetDezamet023 Online
Uczeń
*


Liczba postów: 223
Imię: Kacper
Skąd: Podkarpacie
Pojazd: Inny Romet
Post: #1
Przepuszczane piasty wigry
Witam. Mama problem z Piastą tylną wigry.otoz po rozebraniu i zlozeniu Piasta przepuszcza dałem mało smaru przed moim rozebraniem było go tam napchane strasznie dużo rozebrałem znowu dałem troszkę mniej na bęben żeby tylko natłuścić i dalej przepuszcza. Czy to może być wina jakiejś części np. Wyrobionych waleczkow?

Romet Wigry 3 '82
Apollo Reksio' 93
Romet Pinio '78
Romet Wigry Kowalewo '96 (rama)
Mam nadzieję że wkrótce kolekcja się powiększyBig Grin

Zapraszamy do dołączenia do naszego servera discord https://discord.gg/Hn2M6KNAfW
Server dla fanów Rometa i nie tylko Smile
15-10-2021 19:37:13
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
KadetDezamet023 Online
Uczeń
*


Liczba postów: 223
Imię: Kacper
Skąd: Podkarpacie
Pojazd: Inny Romet
Post: #2
RE: Przepuszczane piasty wigry
Wie ktoś co to moze być?

Romet Wigry 3 '82
Apollo Reksio' 93
Romet Pinio '78
Romet Wigry Kowalewo '96 (rama)
Mam nadzieję że wkrótce kolekcja się powiększyBig Grin

Zapraszamy do dołączenia do naszego servera discord https://discord.gg/Hn2M6KNAfW
Server dla fanów Rometa i nie tylko Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-10-2021 11:31:44 przez KadetDezamet023.)
16-10-2021 11:31:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KadetDezamet023 Online
Uczeń
*


Liczba postów: 223
Imię: Kacper
Skąd: Podkarpacie
Pojazd: Inny Romet
Post: #3
RE: Przepuszczane piasty wigry
Ok juz Piasta działa

Romet Wigry 3 '82
Apollo Reksio' 93
Romet Pinio '78
Romet Wigry Kowalewo '96 (rama)
Mam nadzieję że wkrótce kolekcja się powiększyBig Grin

Zapraszamy do dołączenia do naszego servera discord https://discord.gg/Hn2M6KNAfW
Server dla fanów Rometa i nie tylko Smile
16-10-2021 14:40:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
JackTheVip Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: JackTheVip
Skąd: RP
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Przepuszczane piasty wigry
(16-10-2021 14:40:01)KadetDezamet023 napisał(a):  Ok juz Piasta działa
Poważnie?
Wyjaśnij co zrobiłeś plis!

Alka 86/ Flaming 78/ Gil?/Wigry 4?

To dla mnie dość ważne, bo...
zregenerowałem torpeda 3trzech rowerków i... działają ale nie wiem czy właściwie.... jest taki moment zawahania, nim zahamują... jest to ok?
Daj cynk plis.

Tongue Romety: Flaming 78, Reksio 78, Wigry4 82, Alka 86, Gil 91, Muza 91 Blush
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-10-2021 02:47:30 przez JackTheVip.)
17-10-2021 02:41:31
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KadetDezamet023 Online
Uczeń
*


Liczba postów: 223
Imię: Kacper
Skąd: Podkarpacie
Pojazd: Inny Romet
Post: #5
RE: Przepuszczane piasty wigry
No jest tak że jak przepuszcza to najprędzej waleczki

(17-10-2021 02:41:31)JackTheVip napisał(a):  
(16-10-2021 14:40:01)KadetDezamet023 napisał(a):  Ok juz Piasta działa
Poważnie?
Wyjaśnij co zrobiłeś plis!

Alka 86/ Flaming 78/ Gil?/Wigry 4?

To dla mnie dość ważne, bo...
zregenerowałem torpeda 3trzech rowerków i... działają ale nie wiem czy właściwie.... jest taki moment zawahania, nim zahamują... jest to ok?
Daj cynk plis.
Chdozivci o ten luz który kręcisz pedałami do tyłu zanim zacznie hamować?

Romet Wigry 3 '82
Apollo Reksio' 93
Romet Pinio '78
Romet Wigry Kowalewo '96 (rama)
Mam nadzieję że wkrótce kolekcja się powiększyBig Grin

Zapraszamy do dołączenia do naszego servera discord https://discord.gg/Hn2M6KNAfW
Server dla fanów Rometa i nie tylko Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-10-2021 12:19:32 przez KadetDezamet023.)
17-10-2021 12:18:57
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
JackTheVip Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: JackTheVip
Skąd: RP
Pojazd: Inny
Post: #6
RE: Przepuszczane piasty wigry
Nie nie....
To, że zanim zacznie hamować korba musi się cofnąć o te tam ćwierć czy mniej obrotu, to oczywiste.
Chodzi o to, że po tym cofnięciu, zanim zadziała hamulec jest jeszcze ułamek obrotu dodatkowo (już z lekkim oporem).

Tongue Romety: Flaming 78, Reksio 78, Wigry4 82, Alka 86, Gil 91, Muza 91 Blush
18-10-2021 20:47:32
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KadetDezamet023 Online
Uczeń
*


Liczba postów: 223
Imię: Kacper
Skąd: Podkarpacie
Pojazd: Inny Romet
Post: #7
RE: Przepuszczane piasty wigry
nie wiem dokladnie ale moze dlatego ze zaczna dzilac lekko i jak dasz troszke bardzej w tyl to zaczyna mocniej hamowac i wtedy to juz czuc ze hamuje .ale nie jestem pewien czy mam racje

Romet Wigry 3 '82
Apollo Reksio' 93
Romet Pinio '78
Romet Wigry Kowalewo '96 (rama)
Mam nadzieję że wkrótce kolekcja się powiększyBig Grin

Zapraszamy do dołączenia do naszego servera discord https://discord.gg/Hn2M6KNAfW
Server dla fanów Rometa i nie tylko Smile
18-10-2021 21:15:50
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
JackTheVip Offline
Nowy
*


Liczba postów: 30
Imię: JackTheVip
Skąd: RP
Pojazd: Inny
Post: #8
RE: Przepuszczane piasty wigry
ano spoko, dzięki za zainteresowanie.
Myślałem, że twoje problemy pt. "przepuszczanie", to może to.
Tak czy siak miłego użytkowania wigrusów itp!

Tongue Romety: Flaming 78, Reksio 78, Wigry4 82, Alka 86, Gil 91, Muza 91 Blush
20-10-2021 02:40:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
KadetDezamet023 Online
Uczeń
*


Liczba postów: 223
Imię: Kacper
Skąd: Podkarpacie
Pojazd: Inny Romet
Post: #9
RE: Przepuszczane piasty wigry
(20-10-2021 02:40:56)JackTheVip napisał(a):  ano spoko, dzięki za zainteresowanie.
Myślałem, że twoje problemy pt. "przepuszczanie", to może to.
Tak czy siak miłego użytkowania wigrusów itp!
przepuszczanie to to że wsizadasz na rower i obracaz korbą do przodu i niejedzie albo zaczyn jechać np. za drugim obrotem korby .chodzi o to że korba kręci sie tak jakby cały czas na luzie
dzk ty też sczęśliwie użytkuj swoje wigrusy Smile

Romet Wigry 3 '82
Apollo Reksio' 93
Romet Pinio '78
Romet Wigry Kowalewo '96 (rama)
Mam nadzieję że wkrótce kolekcja się powiększyBig Grin

Zapraszamy do dołączenia do naszego servera discord https://discord.gg/Hn2M6KNAfW
Server dla fanów Rometa i nie tylko Smile
24-10-2021 20:26:09
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2021. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Usermap | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Romet BMX - "legenda wsi"
Ostatni post: Dawid22
Dzisiaj 14:37:15
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 21
Siema
Ostatni post: Debesta
Dzisiaj 12:50:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 19
Cześć
Ostatni post: d5mapiot
Dzisiaj 12:28:06
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 15
Motorynka 1980r.
Ostatni post: sakuu
Wczoraj 21:57:59
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 688
Sposób na sprawdzenie CEP...
Ostatni post: romek
Wczoraj 20:26:10
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 5613
Dezamet 025 oring wałka r...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 14:18:26
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 55
Jakie są rodzaje stopek c...
Ostatni post: Dawidiwan2020
Wczoraj 13:19:24
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 69
Silnik 023 numery
Ostatni post: romek
Wczoraj 12:49:02
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 131
Rolgaz romet
Ostatni post: zmd-52
Wczoraj 11:24:57
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 68
Kalendarze na 2022???
Ostatni post: joozek
Wczoraj 11:22:32
» Odpowiedzi: 28
» Wyświetleń: 1605
Okazje na OLX, ALLEGRO i ...
Ostatni post: Piotrekdriver1
22-01-2022 23:15:28
» Odpowiedzi: 484
» Wyświetleń: 166998
Romet Pony 50-M-2 '86/87...
Ostatni post: romek
22-01-2022 23:07:42
» Odpowiedzi: 93
» Wyświetleń: 30292
Elektroniczny zapłon CDI ...
Ostatni post: sakuu
22-01-2022 17:28:11
» Odpowiedzi: 118
» Wyświetleń: 124356
Błotnik motorynka M1 lub ...
Ostatni post: KubaR
22-01-2022 16:38:17
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 49
Rieju/Derbi i pochodne
Ostatni post: Debesta
22-01-2022 04:55:59
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 86

Reklama