Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Zachęcamy do zakupu forumowych kubeczków Smile Kliknij tutaj

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogar 205 muli
Autor Wiadomość
Szymon2004PL Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Szymon
Skąd: Jasło
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #1
Ogar 205 muli
Witam. Mam taki problem ze go muli jak daje daje manetkę powyżej połowy. I ogólnie jest słaby . Czasem ma taką chwile że jedzie całkiem okej,. W sensie nie dławi go tak ale nie ma pełni mocy i po czasie i tak zaczyna się to samo.
Dzisiaj wyczyściłem gaźnik nic to nie dało. Wszelkie regulację również nie pomagają , czy gaźnik może byc winny ? Kilka miesięcy temu kupilem rzekomo nowy polski gaźnik, ale podejrzewam że jest to zwykły gaźnik jaki można dostać na internecie coś w stylu China.

Oto filmik

https://youtu.be/ih_V_ZT9CCA
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2020 17:20:52 przez Szymon2004PL.)
28-05-2020 17:10:07
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Norweski Zomowiec Offline
Technik
*


Liczba postów: 699
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Ogar 205 muli
on tam nie przypadkiem nie dostaje paliwa i tak robi "Buuu" Sprawdź drożność układu paliwa i wsadź szersze przewody paliwa
28-05-2020 17:29:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szymon2004PL Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Szymon
Skąd: Jasło
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #3
RE: Ogar 205 muli
Sprawdzałem i paliwo leci dobrze paliwo z tego wężyka.
28-05-2020 17:40:26
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Technik
*


Liczba postów: 699
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #4
RE: Ogar 205 muli
ściągnij całkiem filtr powietrza i sprawdz
28-05-2020 17:49:16
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kacperinjo Offline
Nowy
*


Liczba postów: 12
Imię: Kacper
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #5
RE: Ogar 205 muli
Sprawdź kompresję. Miałem tak, że na postoju gazował normalnie, ale gdy jechałem to w połowie mentki mulił, kombinowałem z regulacją zapłonu i gaźnika, aż w końcu zajrzałem do tłoka i okazało się, że mój tłok i cylinder nadawały się do wymiany. Po wymianie dopiero dowiedziałem się, co to znaczy dobra kompresja i problem z przyspieszeniem minął.
28-05-2020 18:17:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szymon2004PL Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Szymon
Skąd: Jasło
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #6
RE: Ogar 205 muli
Ja właśnie prawie dotarłem, bo mam nowy cylinder i tlok
28-05-2020 18:21:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
kacperinjo Offline
Nowy
*


Liczba postów: 12
Imię: Kacper
Skąd: Gliwice
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #7
RE: Ogar 205 muli
(28-05-2020 18:21:28)Szymon2004PL napisał(a):  Ja właśnie prawie dotarłem, bo mam nowy cylinder i tlok

I od początku masz takie objawy? Co to za cylinder?

Przejrzyj jeszcze swój gaźnik, jeśli masz ten stary to może wsadź dysze z niego i spróbuj. Nic więcej nie przychodzi mi do głowy :<
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2020 18:29:47 przez kacperinjo.)
28-05-2020 18:28:44
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szymon2004PL Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Szymon
Skąd: Jasło
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #8
RE: Ogar 205 muli
Jest to podobno oryginalny tłok i cylinder PRL tylko że nowy.
Spróbuję ten stary gaźnik odnaleźć i założę. Jak mi się uda odnaleźć to napisze jutro jak się będzie zachowywał z tym starym
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-05-2020 18:41:04 przez Szymon2004PL.)
28-05-2020 18:40:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Szymon2004PL Offline
Uczeń
*


Liczba postów: 213
Imię: Szymon
Skąd: Jasło
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #9
RE: Ogar 205 muli
Słuchajcie !. Założyłem stary leciwy gaźnik ale jednak oryginalny i po lekkim ustawieniu nie muli go !. Pozostaje jednak teraz kwestia tego że ma słaba dwójkę. Tzn jak jadę pod górkę i wrzucam drugi bieg to nie ma mocy, natomiast jak złapie trochę obrotów to leci dobrze calkiem. Poradzicie coś ? Czy zabawa z przestawieniem iglicy na inne przełożenia coś da ?. Dodam jeszcze że jeśli tamten gaźnik miał fajny dzień to jakoś sobie radził z tą górka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2020 14:26:31 przez Szymon2004PL.)
29-05-2020 14:25:49
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
trzcinka Online
Uczeń
*


Liczba postów: 283
Imię: Paweł
Skąd: Sulmierzyce
Pojazd: Romet Komar

Forumowy Garaż: 2
Post: #10
RE: Ogar 205 muli
Według mnie to normalne w komarach, pod górkę jak go nie rozpędzisz to pod górkę jest ciężko
31-05-2020 00:55:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Spsodg Offline
Mzciarz
*


Liczba postów: 135
Imię: Mikołaj
Skąd: Ostromecko
Pojazd: Romet 50-TS-1
Post: #11
RE: Ogar 205 muli
(29-05-2020 14:25:49)Szymon2004PL napisał(a):  Czy zabawa z przestawieniem iglicy na inne przełożenia coś da ?.

Spróbować nie zaszkodzi tym bardziej że przełożenie blaszki na iglicy to jest maksymalnie 5 min roboty, i to jeszcze w żółwim tempie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2020 01:11:54 przez Spsodg.)
31-05-2020 01:11:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Technik
*


Liczba postów: 699
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #12
RE: Ogar 205 muli
W sumie też zależy jak manewrujesz sprzęgłem. Może za szybko puszczasz sprzęgło luz coś nie tak ze sprzęgłem?

Mam dwa komary


jeden s38, gdzie tam manetka sprzęgła działa bardzo płynnie i zmiana biegów jest wybitna!
drugi 017, gdzie tam manetka sprzęgła jest bardzo czuła i trzeba pracować na pół-sprzęgle... tzw. dość precyzyjnie puszczać/łapać sprzęgło w jednym punkcie, aby nie mulił po puszczeniu sprzęgła. Nie wiem od czego to zależy, jednakże sądzę, że to wina sprężyny
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-05-2020 11:47:37 przez Norweski Zomowiec.)
31-05-2020 11:46:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
seler1500 Offline
Kątówka robi bzzz
Moderatorzy


Liczba postów: 1,775
Imię: Rafał
Skąd: Jełowa (OPO)
Pojazd: Romet Pony
Post: #13
RE: Ogar 205 muli
(31-05-2020 11:46:37)Norweski Zomowiec napisał(a):  W sumie też zależy jak manewrujesz sprzęgłem. Może za szybko puszczasz sprzęgło luz coś nie tak ze sprzęgłem?

Mam dwa komary


jeden s38, gdzie tam manetka sprzęgła działa bardzo płynnie i zmiana biegów jest wybitna!
drugi 017, gdzie tam manetka sprzęgła jest bardzo czuła i trzeba pracować na pół-sprzęgle... tzw. dość precyzyjnie puszczać/łapać sprzęgło w jednym punkcie, aby nie mulił po puszczeniu sprzęgła. Nie wiem od czego to zależy, jednakże sądzę, że to wina sprężyny

Zapewne różnią się długością klamek i dźwigni wysprzęglika.

Serwis ACO pod wezwaniem świętego nikasilu
31-05-2020 12:49:20
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Norweski Zomowiec Offline
Technik
*


Liczba postów: 699
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
Post: #14
RE: Ogar 205 muli
dźwignie sprzęgła wymieniłem i są takie same - dłuższa.

długość klamek jest taka sama - 13,5 cm
31-05-2020 13:03:03
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Usermap | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Jednoślad miesiąca
Wrzesień - RaszkoV

Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Polcross-2 z 1975
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:12:09
» Odpowiedzi: 78
» Wyświetleń: 27352
Romet Lider 1993r [prawdo...
Ostatni post: Wojtasik
Dzisiaj 11:03:07
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 3022
Romet Polo - bkrukl
Ostatni post: bkrukl
Dzisiaj 09:01:42
» Odpowiedzi: 68
» Wyświetleń: 15436
Dwuseta, czyli w końcu ma...
Ostatni post: Mixol
Dzisiaj 08:11:59
» Odpowiedzi: 95
» Wyświetleń: 22792
Sokół - lata produkcji
Ostatni post: Sib
Dzisiaj 01:03:58
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 62
Sama rama bez dynama czli...
Ostatni post: bkrukl
Wczoraj 23:37:23
» Odpowiedzi: 57
» Wyświetleń: 8910
Dezamet 023 sprzęgło
Ostatni post: skinder
Wczoraj 23:18:40
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 53
Odnawianie części rowerow...
Ostatni post: Sib
Wczoraj 21:23:15
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 23368
Odnawianie części rowerow...
Ostatni post: Sib
Wczoraj 21:06:24
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 10926
Podkład epoksydowy
Ostatni post: Jorginsson
Wczoraj 20:59:44
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 93
Witam
Ostatni post: WD40
Wczoraj 18:42:57
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 38
Universal polo-lux
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 14:30:22
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 3043
Karat
Ostatni post: Wojtasik
Wczoraj 13:45:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 37
Patyna à la antyk czyli K...
Ostatni post: Majerano
Wczoraj 11:43:43
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 862
Oszukani na zakup motoryn...
Ostatni post: Mixol
Wczoraj 10:12:33
» Odpowiedzi: 30
» Wyświetleń: 15794

Reklama