(17-01-2019 22:46:12)Dawdzio napisał(a): Zaistniało podejrzenie włożenia wału z S38 do 023. Te silniki mają cylindry pod innymi kątami i w związku z tym, gdy nastąpi taka pomyłka, prawidłowe ustawienie zapłonu jest niemożliwe. Zauważ, że magneta jak i zapłony są uniwersalne, pasują do obu silników, a więc musi być coś, co będzie rekompensować zmianę kąta ustawienia cylindra.
Żeby nie wymieniać wału można dorobić drugi rowek w magnecie, ale testowo wystarczy założyć je bez klina. Niestety za chiny nie pamiętam o ile stopni w którą stronę, musiałbym mieć oba w ręku.
Bardzo fajnie wytłumaczone
Z chęcią chłonę wiedzę i wszelki "rozterki" dezametowskie, bo do tej pory miałem do czynienia tylko z silnikami 223 i pokrewnymi.
Ale to dwie różne linie silników, my bardziej patrzeliśmy się na Niemiaszków, Czesi dużo czerpali z Włochów. Tak przynajmniej ja to widzę, a meritum jest takie, że dezamet jest dla mnie dużo bardziej fascynujący, ze swoimi niuansami.
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.