Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
[S] Silnik 223 po generalnym remoncie szkiełkowany
Autor Wiadomość
plusminus Offline
Technik
*


Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
Post: #1
[S] Silnik 223 po generalnym remoncie szkiełkowany
Witam.
Silnik kupiony na złomie, poddany kompleksowemu remontowi. Ze względu na jego zaśniedzenia na dole został on wyszkiełkowany cały. W silniku są nowe części takie jak- nowy korbowód, wszystkie łożyska SKF, Wszystkie nowe simeringi, oringi, śruby, łożyska ślizgowe skrzyni biegów (razem z dystansowaniem i centrowaniem otworów oczywiście), nowe tarcze sprzęgłowe, zestaw zapłonowy, tłok (cylinder czeski na drugi szlif), uszczelki z polonitu. Wszystko składane z pomocą chemii z CX-80. Cała reszta została umyta na ultradźwiękach. Silnik oczywiście rozbierany na ciepło ściągaczem, tak samo, jak został złożony- na ciepło i skręcony z odpowiednimi momentami dokręcania śrub. Na silnik wystawiam paragon oraz gwarancję. Silnik ładnie się prezentuje. Został on także wyregulowany za pomocą colortune. Dekiel na jednym ze zdjęć, założony z innego silnika do zdjęcia. Ale na specjalne życzenie mogę założyć do sprzedawanego silnika obydwa dekle polerowane. Cena to 640zł.
Jeżeli silnik zostanie zakupiony przez użytkownika tego forum, zobowiązuję się przekazać 5% sumy na rzecz forum.
Kontakt przez forum lub telefonicznie- 725200432









"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????

To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."

Moje BP
29-09-2017 00:30:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
Dzisiaj 20:07:46
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 587
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 20:00:52
» Odpowiedzi: 13
» Wyświetleń: 209
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: Deecuu
Dzisiaj 18:18:00
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 10170
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 17:18:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 76
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
Dzisiaj 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69253
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 324
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 237
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 341
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
Wczoraj 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 224
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 165
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1781
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 141
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 551
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3442
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: Dinozaur
04-05-2025 22:43:21
» Odpowiedzi: 29
» Wyświetleń: 3579

Reklama