Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Komar] Przeróbka silnika kopniak na pedały
Autor Wiadomość
MarioSWD Offline
Nowy
*


Liczba postów: 36
Imię: Mariusz
Skąd: SWD
Pojazd: Romet Komar
Post: #5
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały
"
Po 3. Jeśli masz biegi "w nodze", to albo masz silnik typu 025 (różniący się nieco karterami od S-38, dokładnie lewym karterem), albo ktoś zastosował małe udoskonalenie silnika S-38, zakładając tylko nożny automat i to wszystko."

Chyba właśnie ten patent zastosował w tym motorowerze. Jeśli piszecie że silnik z 74 miał kopnik to już mam mętlik w głowie. Bo właściciel (gość rocznik 50) zapewniał mnie niby że miał pedały. Więc sam już nie wiem. Nie ukrywam że jak już chcę odrestaurować to w zgodności z oryginałem. Na pewno wrócę do biegów w kierownicy. Bo to uważam za szczególną cechę tych motorowerów. Więc wywalę automat. Dodam zdjęcia silnika/ silników (bo mam dwa) trochę później jak dojdę do odnawiania właśnie tego podzespołu. Puki co piaskuję drobnicę i nie chcę zabierać się za silnik.

Bardzo pomoglibyście mi jakbyście odpowiedzieli mi na pytanie czy na pewno w 74' produkowane komarki miały już kopniak.

Druga sprawa może ktoś ma zdjęcia jak wygląda lewa strona silnika po zdjęciu osłony bez automatu kopniaka z poprowadzeniem linek do rączki zmiany biegów?
06-09-2017 23:09:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Przeróbka silnika kopniak na pedały - MarioSWD - 06-09-2017 23:09:01




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Wigry 1 z 1976 - szczegół...
Ostatni post: wigryman
Dzisiaj 20:49:49
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 1051
Skorupa lampy przód komar...
Ostatni post: łogór 200
Dzisiaj 13:07:50
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 243
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Dawdzio
Dzisiaj 12:03:23
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 38
brak przedniego światła
Ostatni post: skowron
Dzisiaj 09:55:06
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 240
[K] Kupię cylinder silnik...
Ostatni post: Wodnik
Dzisiaj 00:57:21
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 50
[K] Kupię cylinder silnik...
Ostatni post: robnaw205
Wczoraj 23:50:05
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 769
Wał korbowy
Ostatni post: Wodnik
Wczoraj 21:33:55
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 56
Gdańska 205-tka :)
Ostatni post: buras_tft
Wczoraj 20:21:34
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 22890
Remont silnika 019
Ostatni post: marcin1479
Wczoraj 06:08:52
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 1884
Podłączenie cewki ogar 20...
Ostatni post: skowron
15-05-2024 18:31:04
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 199
[S] Króciec ogar 200/jawa...
Ostatni post: tomal1992
15-05-2024 14:53:51
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 1329
Jaguar Special ?
Ostatni post: Kotdachowiec
15-05-2024 11:19:36
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 5793
Jaki rozmiar dętek i opon...
Ostatni post: zaz
14-05-2024 23:43:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 233
Kto jeszcze robi szlify c...
Ostatni post: tramwajarz
14-05-2024 22:33:32
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 459
Poszukuję wszelakiej doku...
Ostatni post: Mixol
14-05-2024 11:00:34
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 265

Reklama