| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Nowy iskrownik nie ma iskry
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		kuba65463 
 
 
		
			Uczeń 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 277 
Imię: Jakub 
Skąd: Tomaszów Mazowiecki 
Pojazd: Romet Komar 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Nowy iskrownik nie ma iskry 
			 
			
				Miałem niedawno ten sam problem, jeżeli magneto ociera o cewki to je musisz wypiłować, ważne żeby robić to z rozwagą. Zamaluj jakimś markerem wszystkie rdzenie (te wystające blaszki) cewek załóż magneto i kopnij z 20 - 30 razy. Potem magneto zdejmij i zeszlifuj nadmiar, rób tak do skutku. WAŻNE! Iskrownik zakładaj zawsze tak samo jak poprzednio, bo może być tak, że wcześniej magneto o cewki nie ocierało, a potem, po zdjęciu iskrownika i ponownym założeniu, znowu jest ten sam problem. Myślę, że u Ciebie brak iskry wiąże się ze zbyt dużą / małą przerwą ustawioną między stykami. Gdy już ogarniesz sobie, żeby cewki nie tarły o magneto, pobaw się przerwą. Od przerwy zależy też ustawienie zapłonu (jak jest za duża przerwa, to zapłonu nie ustawisz) przerabiałem to tydzień temu   
			 
			
			
 
Moje maszyny: 
 
Komar Sport z 1972  
Komar mr 232 z 1962 z papierem w remoncie(od zawsze w rodzinie)  
Romet 50 T1  z 1982 
 
Cytat:A ja wymyśliłem, że zamontuje sobie podtlenek dezodorantu (jakieś taniego z kiosku). Wstawię między gaźnik a filtr powietrza, będzie pie*dolnięcie  
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 29-11-2016 17:55:48 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo kuba65463 za ten post:1 osoba postawiła piwo kuba65463 za ten post. 
		Mikoo (05-21-2017)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |